MTV3: Idols 2007

  • 549 156
  • 3 334

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Wesku kirjoitti:
Tuossa muuten rupesin miettimään, että mitenkä olisi Myyrmannille seuraavaksi The Bossin, eli Springsteenin tuotanto ? Ääni on sopivan rouhea ja joku The River saattaisi toimia erittäin komeasti. Olisiko sitten liian helppo veto - en tiedä, mutta luulen että kuulostaisi komealta. Onhan siellä tietty vaikka mitä muitakin mahdollisuuksia.

Arille tarjoaisin ehkä edelleen Purplea ja Gillania, koska ääni on kuitenkin sellaiseen aika sopiva. Kannattaisi kyllä kokeilla vaikka jotain hitaampaa, kuten When a blind man cries. Mieluiten kuulisin kyllä Gypsy´s Kissin/ Knockin on your back doorin tai vanhemmasta matskusta Strange kind of womanin.

Mitäs muita ehdotelmia Keinäselle ja Östermalmille jatkoon ?

Meurmannille 5th elementin Mä oon niin leija?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Panu tippui, vaikka biisissä oli 90 iskua minuutissa. Hirvittävä riskinotto ei nyt sitten kantanut hedelmää. Panun esitys ei ollut todellakaan illan huonoin, mutta ei haittaa yhtään että tippui. Me no likey.

Sen sijaan jos kuuntelee Kristianin esityksen vaikka tästä niin tulee hyvinkin selväksi että kenen olisi pitänyt tippua. Jos sanat eivät ole läpitutut niin niitä voi samalla tavata esimerkiksi täältä ja ihmetellä että miten se meneekin noin päin vittua. Tällä esityksellä ei menty jatkoon, eikä myöskään viime kerran Lennyn laulamisella, joten kai se ratsastaa edelleen sillä Lapin Kesällä.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hohhoijaa.

Final four jäljellä.

HMV-Ari veti pikkutakissa Whitesnakea, define crap! Järkyttyikö hevikansa??Muistuu mieleen ala-asteen ajoilta, kun meillä oli musantunnilla levyraati ja joku takapulpetin rillipäinen piimäfleda riehui jonkun silloin soineen Iron Maidenin biisin olevan väärä edustamaan oikeaa heviä. Pettikö Ari?

Onneksi Arille jää aina se sama kahdeksan sekunnin clippi missä se laulaa karsinnoissa "Silta yli.." ja tuomarit hönkii. Toivottavasti se pätkä tulisi vielä 6-7 kertaa Arin inserteissä.

Anna ottaa tämän kisan nyt vähän liian tosissaan. Sama gimma on varmaan pelleillyt väsyneitä teinien juttuja luokan perällä vielä viime syksynä, mutta nyt hän on syvällinen ajattelija.

Eikä hänestä tule sekoilevaa Britneytä? Vai näemmekö 3 vuoden päästä päänsä ajelleen Annan riehuvan pesismailan kanssa auton ääressä? Kuvat tietenkin Mika Lahtosen nappaamia.
Oli vaarassa osittain sen takia ettei jengi tunne "First cut.."-biisiä, vaikka siitä on noin 70 coverversioita, kukaan ei ole vielä tehnyt vuoden 2007 tulkintaa.

"Leija Kristian", miksi? Onko heittänyt stagella leijat osana särmää esitystään vai eikö nöyristele tarpeeksi kylmän pohjolan sosialistikasvatuksesta huolimatta?

Kristiina tsemppaa. Mimmi on ilmeisesti tämän kauden Pete Seppälä, nostaa tasoaan ja roikkuu mukana. Mutta kuka hänen levynsä ikinä ostaisi? Toisaalta, kuka ostaisi kenenkään näiden levyä?

Vielä ei kuitenkaan olla nähty karmeampaa näkyä kuin Johanna epätoivoisesti vetoamassa hevikansaan revittämällä etusormipikkurilliozzyosbourne käsimerkkejään popahtavan Moonlight Shadown tahdissa.


MACK
 

Wesku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Infamous kirjoitti:
Itse pitäisin The Doorsin Roadhouse Bluesia lähes täydellisenä revittelykappaleena Kristianin äänelle
.

Nokitetaan heti L.A.Womanilla, heh.
Mister Mojo rising...!

Perhana hei, Alatalon "Hän hymyilee kuin lapsi" voisi taas sulatella sydämiä niin, että voi taas pari kertaa ryssiä rauhassa sen jälkeen.

Kehtaisiko Ari vastata "Surun pyyhit silmistäni pois". Äänihän on kuin Babitzinin suvusta. Jättäisi vaan välillä pois tuon mie-e-ee--e-e-ele-e-e-tttömän vibra-a-a--aton.
 

Mace

Jäsen
Speedye kirjoitti:
Meurmannille 5th elementin Mä oon niin leija?

Speedyelle Ilkka Jääskeläisen Mä olen niin mukahauska?

Trenchtown kirjoitti:
Sen sijaan jos kuuntelee Kristianin esityksen vaikka tästä niin tulee hyvinkin selväksi että kenen olisi pitänyt tippua. Jos sanat eivät ole läpitutut niin niitä voi samalla tavata esimerkiksi täältä ja ihmetellä että miten se meneekin noin päin vittua. Tällä esityksellä ei menty jatkoon, eikä myöskään viime kerran Lennyn laulamisella, joten kai se ratsastaa edelleen sillä Lapin Kesällä.

Niin, tässä nyt voidaan ihan perustellusti miettiä sitä, millä perusteella porukka äänestää. Joku äänestää sen perusteella, että kilpailija esittää hänen suosikkikappaleensa. Toinen äänestää ulkonäön perusteella. Kolmannelle soundi on se ratkaiseva tekijä, kun taasen neljäs luottaa persoonan voimaan. Joku taasen katsoo, että äänestää sitä, jolla katsoo olevan eniten potentiaalia kovaan suoritukseen, vaikka juuri kyseisen illan suoritus ei olisikaan ollut hänen parhaansa. Itse olen erittäin tyytyväinen, että Kristian jatkaa, vaikka eilinen menikin tuon sanasekoilun takia jännittämiseksi (varsinkin se alku). Kristiinan eväät on jo varmasti syöty, Ari ja Anna tarjoavat yllätyksetöntä settiä aina samasta laatikosta, joten Kristian on porukasta se ainoa, joka uskaltaa. Ensi viikolla on kuitenkin sanat oltava päässä ja biisivalinta kohdallaan, jos meinaa kolmen sakkiin puskea. Jos ottaa hitaamman biisin, jossa pääsee revittelemään äänellään, olen kovin yllättynyt, mikäli Kristian ei jatka kärkikolmikkoon.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mace kirjoitti:
Itse olen erittäin tyytyväinen, että Kristian jatkaa, vaikka eilinen menikin tuon sanasekoilun takia jännittämiseksi (varsinkin se alku).
Tyytyväinen olen minäkin, mutta se ei kumoa sitä tosiasiaa että tuo esitys oli kohtalaisen perseestä. Artistilta kuin artistilta voisi tässä vaiheessa kilpailua odottaa sanojen tuntemista ja muistamista. Hyvin Kristian paikkasi, ei siinä mitään.

Pääasia minulle on että Panu tippui, vaikka ei huonoiten todellakaan vetänyt. Kappalevalintansa saavat minut vain näkemään pelkästään punaista.

Mace kirjoitti:
Joku taasen katsoo, että äänestää sitä, jolla katsoo olevan eniten potentiaalia kovaan suoritukseen, vaikka juuri kyseisen illan suoritus ei olisikaan ollut hänen parhaansa.
Tässä tapauksessa Kristiania äänestäneet todellakin luottavat ja uskovat käyttämättömään potentiaaliin. Tämä viimeisin meni jyrkästi penkin alle, eikä se Are You Gonna Go My Way- laulelukaan mielestäni tarjonnut mitään varsinaisen uutta tai säväyttävää.

Kristian on toki kisan parhaita laulajia ja osaa käyttää ääntään tietäen mitä sillä voi tehdä. Kuitenkin kannattaisi ehkä ottaa etäisyyttä tuohon "minä osaan kaikkea" -asenteeseen ja laulaa sitä, missä on hyvä. Niin se Arikin tekee ja vaikka tuomaristo kitisee niin kansa tykkää.
 
Viimeksi muokattu:

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Mace kirjoitti:
Speedyelle Ilkka Jääskeläisen Mä olen niin mukahauska?



Niin, tässä nyt voidaan ihan perustellusti miettiä sitä, millä perusteella porukka äänestää. Joku äänestää sen perusteella, että kilpailija esittää hänen suosikkikappaleensa. Toinen äänestää ulkonäön perusteella. Kolmannelle soundi on se ratkaiseva tekijä, kun taasen neljäs luottaa persoonan voimaan. Joku taasen katsoo, että äänestää sitä, jolla katsoo olevan eniten potentiaalia kovaan suoritukseen, vaikka juuri kyseisen illan suoritus ei olisikaan ollut hänen parhaansa. Itse olen erittäin tyytyväinen, että Kristian jatkaa, vaikka eilinen menikin tuon sanasekoilun takia jännittämiseksi (varsinkin se alku). Kristiinan eväät on jo varmasti syöty, Ari ja Anna tarjoavat yllätyksetöntä settiä aina samasta laatikosta, joten Kristian on porukasta se ainoa, joka uskaltaa. Ensi viikolla on kuitenkin sanat oltava päässä ja biisivalinta kohdallaan, jos meinaa kolmen sakkiin puskea. Jos ottaa hitaamman biisin, jossa pääsee revittelemään äänellään, olen kovin yllättynyt, mikäli Kristian ei jatka kärkikolmikkoon.

Helpostippa meni Macelle herne nenään.. Noh, ei voi mitään. Otan osaa jos suosikkiasi Kristian "Mä oon paras" Meurmania kritisoitiin..
 

Mace

Jäsen
Speedye kirjoitti:
Helpostippa meni Macelle herne nenään.. Noh, ei voi mitään. Otan osaa jos suosikkiasi Kristian "Mä oon paras" Meurmania kritisoitiin..

Ei siinä kritiikissä mitään vikaa ole, mutta mukahauskuus on aina ankeaa. Älä yritä olla hauska, vaan ole ihan oikeasti.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Mace kirjoitti:
Ei siinä kritiikissä mitään vikaa ole, mutta mukahauskuus on aina ankeaa. Älä yritä olla hauska, vaan ole ihan oikeasti.

Hienoa, että juuri SINÄ päätät mikä on hauskaa ja mikä ei.

Itse asiaan.. Missäköhän vaiheessa ns. paskimmat idols-kokelaat päästetään lavalle esittämään joku biisi? Onko kenelläkään tietoa..
 

Mace

Jäsen
Trenchtown kirjoitti:
Tässä tapauksessa Kristiania äänestäneet todellakin luottavat ja uskovat käyttämättömään potentiaaliin. Tämä viimeisin meni jyrkästi penkin alle, eikä se Are You Gonna Go My Way- laulelukaan mielestäni tarjonnut mitään varsinaisen uutta tai säväyttävää.

Kristian on toki kisan parhaita laulajia ja osaa käyttää ääntään tietäen mitä sillä voi tehdä. Kuitenkin kannattaisi ehkä ottaa etäisyyttä tuohon "minä osaan kaikkea" -asenteeseen ja laulaa sitä, missä on hyvä. Niin se Arikin tekee ja vaikka tuomaristo kitisee niin kansa tykkää.

Itse uskon, että se Lapin kesässä näytetty potentiaali kantaa yhä. Nyt se vaatisi vain seuraavaan finaaliin osuvan kappalevalinnan, koska kuten jotkut ovat jo aiemmin todenneet, nuo nopea(hko)t rokkirallit menevät Kristianilla helposti hätäilyn puolelle. Olen siis itsekin sitä mieltä, että ensi kerraksi jotain rauhallisempaa.
 

Mace

Jäsen
Speedye kirjoitti:
Hienoa, että juuri SINÄ päätät mikä on hauskaa ja mikä ei.

Niin, siis sanoin vain oman näkemykseni sinun "hauskuutesi" tasosta ja sinä reagoit syyttämällä minua hernenekkuisuudesta. Mutta joo, pidetään tämä ketju kuitenkin jatkossakin ihan Idols-aiheisena hiekkalaatikkona ja hoidetaan muut kukkoilut tarvittaessa yksityisesti.

Edit: Olen nyt katsonut muutaman kerran tuon Panun eilisen suorituksen ja putoaminen tuntuu entistä kauheammalta epäoikeudenmukaisuudelta. Perkeleen hyvä veto.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mace kirjoitti:
...vaikka eilinen menikin tuon sanasekoilun takia jännittämiseksi (varsinkin se alku)...
Niin tästä vielä sen verran, että ilman kynsiä ja hampaita suosittelisin kuuntelemaan sen esityksen ainakin kerran vielä, siinä menee nimittäin todella paljon muutakin kuin alku päin vittua. Kertosäe menee yllättäen oikein, mutta muuten on suuria vaikeuksia läpi biisin. Vähintään yksittäisen sanan korvaamista toisella loppuun asti, mutta myös selkeää unohtelua.

Vaahtoan tästä ainoastaan siksi että jos ottaa urakakseen laulaa rock-historian parhaan laulajan biisiä, voisi vaikka sitten pelkästään kunnioittaakseen alkuperäistä esittäjää vaivautua opettelemaan ne sanat oikein.
 

Kapulainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mace kirjoitti:
Kristiinan eväät on jo varmasti syöty, Ari ja Anna tarjoavat yllätyksetöntä settiä aina samasta laatikosta, joten Kristian on porukasta se ainoa, joka uskaltaa. Ensi viikolla on kuitenkin sanat oltava päässä ja biisivalinta kohdallaan, jos meinaa kolmen sakkiin puskea. Jos ottaa hitaamman biisin, jossa pääsee revittelemään äänellään, olen kovin yllättynyt, mikäli Kristian ei jatka kärkikolmikkoon.
Täsmälleen samaa mieltä. Kristian tekee rohkeita valintoja ja on uskaltanut laulaa hieman erilaisiakin biisejä, päinvastoin kuin muut ehkä Panua lukuunottamatta. Toisaalta Panullakin kokeilu meni todella pahasti metsään. Kun miettii minkälaisia biisejä Kristian, ja miksei Arikin, vetävät tämän vuoden Idolsissa, ei tule vastaavaa mieleen aiemmilta vuosilta, vai oliko joku muka aiemmin laulanut Idolsissa heviä ylipäätään? Ilkka Jääskeläinen yritti Teräsbetonia vuosi sitten, mutta varsin kehnolla menestyksellä.

Toinen asia mikä minua häiritsee on tuomariston kohtelu Krisitiania kohtaan. Totta on, että suoritus ei aina ole paras mahdollinen, mutta Kristian tosiaan on ainoa joka uskaltaa vetää hieman erilaisia biisejä. Mielestäni niin Lenny Kravitz kuin etenkin Queen olivat todella rohkeita valintoja. Tähän tuomaristo tyytyy vain toteamaan, että rohkea valinta, mutta... Kristian ei siis saa kiitosta hienoista ja etenkin rohkeista valinnoistaan kappaleissa, kun samalla esimerkiksi Anna tai Ari vetävät viikosta toiseen aivan samanlaisia kappaleita. Heiltä toivotaan erilaisia vetoja, mutta sitä ei nähdä minkäänlaisena rasitteena.
 

Mace

Jäsen
Trenchtown kirjoitti:
Niin tästä vielä sen verran, että ilman kynsiä ja hampaita suosittelisin kuuntelemaan sen esityksen ainakin kerran vielä, siinä menee nimittäin todella paljon muutakin kuin alku päin vittua. Kertosäe menee yllättäen oikein, mutta muuten on suuria vaikeuksia läpi biisin. Vähintään yksittäisen sanan korvaamista toisella loppuun asti, mutta myös selkeää unohtelua.

Vaahtoan tästä ainoastaan siksi että jos ottaa urakakseen laulaa rock-historian parhaan laulajan biisiä, voisi vaikka sitten pelkästään kunnioittaakseen alkuperäistä esittäjää vaivautua opettelemaan ne sanat oikein.

Kyllä, sanat menivät sekaisin läpi biisin, mutta mielestäni tuo sanasekoilu ei heijastunut tuossa lopussa enää jännityksenä ulospäin (ainakaan niin pahasti kuin siinä alussa). Ja tuosta jännityksestähän minä tuossa lainaamassasi pätkässä puhuinkin. Tai ainakin yritin puhua.

Trenchtown kirjoitti:
Vaahtoan tästä ainoastaan siksi että jos ottaa urakakseen laulaa rock-historian parhaan laulajan biisiä, voisi vaikka sitten pelkästään kunnioittaakseen alkuperäistä esittäjää vaivautua opettelemaan ne sanat oikein.

Tuosta olen ihan samaa mieltä. Iso miinus.
 

Mace

Jäsen
Kapulainen kirjoitti:
Kristian ei siis saa kiitosta hienoista ja etenkin rohkeista valinnoistaan kappaleissa, kun samalla esimerkiksi Anna tai Ari vetävät viikosta toiseen aivan samanlaisia kappaleita. Heiltä toivotaan erilaisia vetoja, mutta sitä ei nähdä minkäänlaisena rasitteena.

Tuo on ihan totta, ja se on rasite riskinottajalle. Onneksi on sellaisiakin katselijoita, jotka arvostavat riskejä ottavaa kilpailijaa ja ymmärtävät, että hieman heikomminkin vedetty vaikea biisi voi ansaita äänen ennemmin kuin perusvarmasti vedetty helpohko ja väritön biisi. Jälkimmäinen ei nimittäin koskaan tule tarjoamaan mitään kummoista elämystä, ensimmäinen taasen onnistuessaan sellaisen tarjoaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kapulainen kirjoitti:
Kristian tekee rohkeita valintoja ja on uskaltanut laulaa hieman erilaisiakin biisejä...
Toinen asia mikä minua häiritsee on tuomariston kohtelu Krisitiania kohtaan. Totta on, että suoritus ei aina ole paras mahdollinen, mutta Kristian tosiaan on ainoa joka uskaltaa vetää hieman erilaisia biisejä... Kristian ei siis saa kiitosta hienoista ja etenkin rohkeista valinnoistaan kappaleissa...
Tätä erilaisista valinnoista johtuvaa kehumista en ymmärrä. Jos laulat Vesku Loiria ja napitat sen, saat syystäkin kehuja. Jos laulat Lenny Kravitzia läpihuutamalla tai Queenia unohtaen karkeasti arvioiden puolet sanoista, ei siinä ole minkäänlaisen kehumisen paikka. Ei vaikka kappalevalinta olisi miten erikoinen.

Ja muutenkin, ei kukaan kiukuttele että Annan pitäisi laulaa myös heviä tai että Kristiinan rock-ääntä ei ole vielä kuultu. Se levy jonka tämän kilpailun voittaja julkaisee ei tule olemaan musiikillisten tyylien sekamelskaa, vaan aivan varmasti esittäjänsä näköistä musiikkia.

Erikoisesta kappalevalinnasta on ihan turha antaa pisteitä sillä perusteella että uskaltaa kokeilla eri tyylejä. Suutari pysyköön lestissään. Eli jokainen laulakoon sitä mitä parhaiten osaa, jolloinka jokaisen laulamisen parhaat puolet nousevat varmasti selkeimmin esiin.
 

Kaivanto

Jäsen
Trenchtown kirjoitti:
Sen sijaan jos kuuntelee Kristianin esityksen vaikka tästä niin tulee hyvinkin selväksi että kenen olisi pitänyt tippua.

On kyllä biisin entuudestaan tuntevalle aika painostavaa myötähäpeää tuo alkupuoli, enkä nyt edes tarkoita jo tutuksi käynyttä mielestäni melko päälleliimattua ja jäykkää elekieltä.

Kun tällaisella pohjakosketuksella mentiin jatkoon ja erinomaisen esityksen vetänyt putoaja oli ainoa jäljellä ollut pinkkikännykköjen ihqu-poika, tulee kyllä mieleen, että koko ns. pinkkikännykkä-ilmiö on lähinnä joidenkin jatkislaisten terapiaksi keksitty selitys niitä tilanteita varten, kun joku homon näköinen (lue: joku itseä paremman näköinen joka saa vitusti enemmän pesää) pärjää.
 

Styroxpöksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Paitselo kirjoitti:
No entäs Bossin Dancing in the Dark? Sitten siinä biisin puolivälin hujakoilla Myyrmanni voisi hakea jonkun pikkupimatsun eturivistä lavalle kanssaan hytkymään.

Mulle tuli toi sama biisi kanssa mieleen viime viikolla kun kuninkaallisista piti valita, toinen biisi mikä saattaisi sopia formaattiin ja Kristianin äänelle hienosti olisi Blackfootin Teenage Idol
 

Cube

Jäsen
Mack kirjoitti:
"Leija Kristian", miksi? Onko heittänyt stagella leijat osana särmää esitystään vai eikö nöyristele tarpeeksi kylmän pohjolan sosialistikasvatuksesta huolimatta?
No itse en nyt Kristiania erityisen leijana pidä (ennemminkin jäykkä "iskä"-tyyppi), mutta kyllähän tuo kaverin käytös niiiiiiin roolinvetämiseltä tuntuu. Toisin sanoen, Kristian ei ole kovin aito tyyppi, koska yrittää (mielestäni) paikata tuota epävarmuuttaan olemalla jotain muuta kuin on. En ihmettele, jos tämä joitain ihmisiä ärsyttää.
 

Kapulainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Trenchtown kirjoitti:
Erikoisesta kappalevalinnasta on ihan turha antaa pisteitä sillä perusteella että uskaltaa kokeilla eri tyylejä. Suutari pysyköön lestissään. Eli jokainen laulakoon sitä mitä parhaiten osaa, jolloinka jokaisen laulamisen parhaat puolet nousevat varmasti selkeimmin esiin.
Asko Kallosta kuitenkin tuntuu kiinnostavan kovasti miten erilaisia kappaleita laulajat uskaltavat esittää. Tätä lähinnä hain takaa. Edelleen olen sitä mieltä, että Kristian on uskaltanut kokeilla rajojaan vaikeilla valinnoilla, siinä missä muut vetävät aika varman päälle. Uskon, että tämänvuotinen Idols olisi paljon tylsempi jos Kristian ei olisi finaaleissa.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Kaivanto kirjoitti:
Kun tällaisella pohjakosketuksella mentiin jatkoon ja erinomaisen esityksen vetänyt putoaja oli ainoa jäljellä ollut pinkkikännykköjen ihqu-poika, tulee kyllä mieleen, että koko ns. pinkkikännykkä-ilmiö on lähinnä joidenkin jatkislaisten terapiaksi keksitty selitys niitä tilanteita varten, kun joku homon näköinen (lue: joku itseä paremman näköinen joka saa vitusti enemmän pesää) pärjää.
Ilmeisesti pitää lanseerata uusi termi: "tribal-kuviokännykät".

Niitten avulla hevimiehet pääsevät jatkoon siitä huolimatta että ovat esiintyneet edukseen viimeksi alkukarsinnoissa. Kyllä hevimies on hevimiehelle hevi.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Eilen mietiskelin katsoessani Meurmanin esitystä, että mikä olisi hyvä biisi tälle hepulle...
Jonkin asteinen pankin räjäytys tulisi jos äijä vetäisi Mobyn Why does my heart feel so bad. Vai mitä?
video
 
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jokru kirjoitti:
Jonkin asteinen pankin räjäytys tulisi jos äijä vetäisi Mobyn Why does my heart feel so bad. Vai mitä?
Ehdottomasti. Siinäkin on toki melkoisesti riskejä, sillä epäonnistumalla saa monen vihat päälleen. Kuitenkin genressään melkoisia suunnannäyttäjiä sekä Moby että nimenomaan kyseinen kappale. Samalla lailla kuin eilinen epäonnistunut Queen- yritys.

Toivottavasti ensi torstaina kukaan ei täällä enää kysy että "jaaha, toi biisi, mitenköhän humppabändi sen pystyy vetämään", sillä mielestäni bändi on näissä idolseissa ollut parempi kuin koskaan aiemmin. Toki biisivalinnat ovat olleet paljolti minulle mieleisiä, ehkä silläkin on osansa.

Rautaisia ammattilaisia kaikki, joten mikäs siinä on soitellessa.
 
Viimeksi muokattu:

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Wesku kirjoitti:
Tuossa muuten rupesin miettimään, että mitenkä olisi Myyrmannille seuraavaksi The Bossin, eli Springsteenin tuotanto ? Ääni on sopivan rouhea ja joku The River saattaisi toimia erittäin komeasti. Olisiko sitten liian helppo veto - en tiedä, mutta luulen että kuulostaisi komealta. Onhan siellä tietty vaikka mitä muitakin mahdollisuuksia.

Meurmannin ei saa sellaista tunnetta ja poweria ikinä esitykseen, että kannattaisi lähteä vetämään Riveriä, Darkness on the edge Townia, Point Blankia tai mitä tahansa pomon synkeämpää tunnebiisiä. Sanoisin että pomo ja Bob Dylan kannattaa näiden jamppojen jättää suosiolla rauhaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös