Aika valju taso oli eilen. Monet on kehunut Panua, mutta ainakin meidän telkkarissa esitys kaatui kehnoon äänentoistoon. Ei kuulunut paljoa mitään. Arin ja Kristianin esitykset olivat ihan 'perus', jotenkin on molempien - etenkin Kristianin - momentum laskussa. Anna oli ihan ok, tietysti hypetys oli taas vedetty täysin yli. En osaa sanoa, kopioiko Abröö jälleen alkuperäisesittäjän, mutta muuten ihan kivaa laulantaa kuitenkin. Se stailaus oli kyllä jotain ihan toista sitten. Huh huh. Little Miss Piggy, indeed.
Kristiinasta tykkäsin. Vaikuttaa sympaattiselta tyypiltä ja asenne on tosi ihailtavaa. Nostaa tasoaan jatkuvasti ja tsemppaa hyvin. Omaa tulkintaa ja kovaa yritystä, muttei kuitenkaan mitään ylimitoitettua. Ääni sitten taas on tietysti aika heikko, voimakkuudeltaan siis, mutta itse kyllä nautin siitä soundista silti. Mukavaa kuunneltavaa, aitoa.
Odotin kuitenkin, että Kristiina olisi pudonnut. Eipä pudonnut. Propsit siitä, että jumboksi teilaamisesta huolimatta on nyt "päihittänyt" kolme muuta pois. Seuraavaksi tosin on mitä todennäköisimmin sitten Kristiinan vuoro lähteä. Siitä putoamiskohdasta puheen ollen, Little Miss Piggy veti sen aika tyylikkäästi. Putoamisuhasta kerrottaessa ilme oli samanaikaisesti vihastunut ja myrkyn niellyt. Siinä sitten Panuun sitoutuneena itki hysteerisesti ja hoki "mä putoon, mä putoon"... Voi vittu oikeesti.
No joo, jännäksi menee loppu. Toivottavasti ensi torstaina äijäkaksikko palaa tasolleen; Kristian voisi vetää jonkun Lapin Kesä vol kakkosen, Annalta ehkä jotain nopeampaa ja suomenkielistä jopa, ja toivottavasti Kristiinakin löytää vielä uuden tason.