MTV3: Idols 2007

  • 546 211
  • 3 334

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Kaivanto kirjoitti:
Jep. Siteeratakseni paria manageriehdokasta toiselta palstalta (sensuroinnit mun):

- Haluaisin pan** Annaa melko helvetin paljon
- Nussisin ihan vitusti PILL**N JA PERS*****N!

Selvästi FF2:lta. :)
 

Wilsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Colorado Avalanche
Karmea toi viimeinen esitys, ei voi muuta sanoa. Säälistä varmaan Kallonen&co kehuu tollasta paskaa.

Eiköhän Portugalin taskuraketti tuosta jatkoon mene. Miljan esitys ei pääse samalle tasolle millään. Tekninen laulutaito varmaan molemmilla aika lailla samaa luokkaa(vaikka en mikään musiikin asiantuntija olekaan), mutta esiintymisessä tulee ratkaiseva ero. Miljan esiintyminen oli jotenkin lattea, puhumattakaan toisena ja viimeisenä esiintyneestä laulajasta.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Cmprs kirjoitti:
Selkeästi paras laulaja tästä erästä on Milja. Ääni ja sen käyttö olivat aivan omaa luokkaansa, ja onhan hänellä jo kokemusta musiikin teostakin, ettei tarvitsisi turvautua mihinkään Risto Asikaisen eurohumppaan. Hänen kannaltaan voisi siis olla, kuten mainittuakin, hyvä pudota tässä vaiheessa äänestäjien arviointikykyjen vajavaisuuden vuoksi, ja yrittää parempaa reittiä oikeaksi laulajaksi.

Siis Miljan äänihän ei edes kestänyt tuon biisin korkeita kohtia (ainakaan lopussa).
 

Mace

Jäsen
Anna jatkaa vuorenvarmasti, ei tuossa ole mitään epäselvää. Milja on varmasti todella musikaalinen ja laulaakin hyvin, mutta tyyli on biisivalintoja myöten aivan liian valtavirrasta poikkeava johtaakseen menestykseen yleisöäänestyksessä.

Sitten hieman Annasta. Rehellisesti sanottuna en kyllä jaksa ymmärtää, miten suurta inhoa joillekin tuntuu aiheuttavan se, että joku on nuori, naiivi ja ainakin joidenkin mielestä myös jokseenkin hyvännäköinen. Noilla perusteilla hänet lytätään aivan surutta ja unohdetaan kaikki ansiot, tai ainakin vähätellään niitä. Annan kohdalla olen Jonen kanssa ihan samaa mieltä siitä, että asennetta löytyi selkeästi eniten koko porukasta, mikä näkyi myös esityksessä. Ja se on helvetin iso asia "esiintyvälle taiteilijalle". Itse tykkäsin asenteen lisäksi myös Annan äänestä, jossa on jotain erikoista. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, mutta itse koen, että Anna ottaa jatkopaikan kyllä aivan oikeutetusti, viis mahdollisista "ulkonäköbonuksista".
 

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Pakko myöntää, että nyt tuli äänestettyä enemmän potentiaalin kuin päivän kunnon mukaan. Annan äänen, ulkonäön ja vantaalaisuuden yhdistelmä oli vaan meikäläiselle liikaa, vaikka ihan nappiin ei mennytkään. Tyttö laulutunneille, 3-5 vuotta lisää kokemusta ja Suomen ensimmäinen kunnon RnB-tähti on valmis. Vielä ei kuitenkaan rahkeet riitä.

Tämä ensimmäinen erottui puolestaan musikaalisuudellaan, mutta ei lavakarismallaan. Tyttö valitsi lisäksi todella vaikean biisin eikä minusta klaarannut sitä kovin hyvin (paitsi ikäänsä nähden). Numero kakkosen esitykseen en jotenkin päässyt sisään. Ja nelosen esitys oli nasaaliääniäkin lukuunottamatta vain mallia kohtalainen.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Master Chief kirjoitti:
Siis Miljan äänihän ei edes kestänyt tuon biisin korkeita kohtia (ainakaan lopussa).
Joo yhden kohdan olin kuulevinani, mikä hajosi kesken, mutta sinällään lauluääni hänellä on mielestäni tämän ryhmän kisailijoista vahvin.

Sitten toisaalta, jos miettii hommaa potentiaalin kautta, tulee Abreusta varmasti kova esiintyjä, kunhan vaan saa treenattua ääntänsä ja edes vähän massaa sen pohjaksi (säilyttäen tietenkin sirpsakan ulkonäön). Vielä tänään se ei ollut mikään huikaiseva, mutta totuuden nimissä ottanee jatkopaikan selvällä erolla seuraavaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Särki kirjoitti:
Onneksi mukana on pari rouheeta äijää jotka laulavat muut suohon.

Karhu2 kirjoitti:
Meurman ja kuka? Panuko? ;)

Särki tarkoittaa varmaan Ruslanasia joka mennee jatkoon tuomareiden villinä korttina... ;)
 

Simon#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
J.Petke kirjoitti:
Kyllähän tuo Anna minun mielestäni ihan hyvin lauloi mutta eniten tuossa akassa ärsyttää tuo ylivoimainen pissismäisyys. "Tää on mun elämän hienoin hetki" IIK..
Vaikka lainasinkin hra Petkeen viestistä vain alun, en voisi olla enempää samaa mieltä koko viestistään. Omana antinani tähän viestiin haluan vielä lisätä, että tämä viimeinen tyttöporukka oli koko kisan huonoin nelikko eikä tästä ryhmästä laulullisin/idolillisin avuin varustettua voittajaehdokasta löydy. Kaikki esitykset olivat erittäin keskivertoa tasoa eikä missään nimessä yksikään esitys ansaitse paikkaa avoimen laulu/kykykilpailun seitsemän parhaan joukkoon.

Jännitystä tässä on enää se, kenet tuomaristo nostaa 7. kilpailijaksi finaaliin? Itse epäilen Ruslanas "Slimy" Kirlikilinasin (vaimikäolikaan) paluuta parrasvaloihin.

Ja kaava pitää tämänkin jälkeen. Putoamisjärjestys eli käänteisesti esitetyt lopputulokset kevään Idols-skabaan (saa käyttää vedonlyönnissä, bisse mulle palkaksi jos osuu):

7. Kristiina
6. Ruslanas
5. Anna
4. Panu
3. Johanna
2. Kristian
1. Ari
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Simon#17 kirjoitti:
Jännitystä tässä on enää se, kenet tuomaristo nostaa 7. kilpailijaksi finaaliin? Itse epäilen Ruslanas "Slimy" Kirlikilinasin (vaimikäolikaan) paluuta parrasvaloihin.

Eiköhän ne nosta sinne sen ruottalaisen pannunnuolija-Mian.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Master Chief kirjoitti:
Anna sai 80%.

Ihme, kuinka paljon tuomarit pystyvät ohjailemaan katsojia. Toiseksi äänestettiin se vika tyyppi, jolla oli kaikista heikoin esitys tuosta nelikosta. Mitähän Kallosella liikku päässä, kun luuli sen voittavan?
 

Bandana

Jäsen
Suomen kansa se tykkää olla ohjattavissa. Siitä kertoo parhaiten selvästi paskimman, Anetten, sijoittuminen toiseksi.

Myös se, että paras laulaja sai alle 10%, kertoo jostain.

Mielenkiintoinen finaali tulee joka tapauksessa. Jännä nähdä kuka on seitsemäs finalisti. Vaihtoehtoja on paljon. Kunhan eivät sitä ämmä-Nisseä valitse.

Ps. Annan psykologistivastaus oli ihan helmi. :D
 

julle-jr

Jäsen
batman83 kirjoitti:
Ihme, kuinka paljon tuomarit pystyvät ohjailemaan katsojia. Toiseksi äänestettiin se vika tyyppi, jolla oli kaikista heikoin esitys tuosta nelikosta. Mitähän Kallosella liikku päässä, kun luuli sen voittavan?
Kallonen ei uskaltanut fanittaa Annaa, koska pelkäsi profiloituvansa liian näkyvästi pikkutyttöjä tiirailevaksi vanhaksi pukiksi. Tästä syystä hän päätti liputtaa tämän ulkonäöllisesti hitusen laimeamman tytön puolesta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Master Chief kirjoitti:
Anna sai 80%.

Omista ennakkosuosikeista finaaliin selvisi siis Ari, Kristian ja Anna. Matkalle jäi Juha jonka tiputti Panu ja Jannika jonka tiputti Johanna.

Aikamoinen äänisaalis oli Annallakin ja +70% enemmän ääniä kuin 2.sijalle tulleella.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
J.Petke kirjoitti:
Vaikka lauluääni, ulkonäkö(joidenkin mielestä) täsmäävät niin eihän herranjumala tuollaisella asenteella ja yläasteen jälkeisellä elämänkokemuksella voi olettaa että kukaan pystyy olemaan yksi Suomen johtavista artisteista.

Kuinkas vanhoja nää Kirkat, Katri Helenat sun muut oli, kun niillä ensimmäiset hitit oli jo taulussa. Kirka jotain 17 v, ellen väärin muista ja täysi hysteria päällä. Se on toki eri asia miten kestää sen kaiken hullunmyllyn, mutta onhan toi nyt ihan paskaa väittää, että jos 16 v:nä aloittaa hommat, niin ei viihdebisneksessä voi pärjätä.
 

LexaMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FPS
Bandana kirjoitti:
Suomen kansa se tykkää olla ohjattavissa. Siitä kertoo parhaiten selvästi paskimman, Anetten, sijoittuminen toiseksi.

Myös se, että paras laulaja sai alle 10%, kertoo jostain.

Mielenkiintoinen finaali tulee joka tapauksessa. Jännä nähdä kuka on seitsemäs finalisti. Vaihtoehtoja on paljon. Kunhan eivät sitä ämmä-Nisseä valitse.

Ps. Annan psykologistivastaus oli ihan helmi. :D

Happamia sanoi pihlajanmarja ketuista.
 

Kaarle8

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Individual kirjoitti:
Kuinkas vanhoja nää Kirkat, Katri Helenat sun muut oli, kun niillä ensimmäiset hitit oli jo taulussa. Kirka jotain 17 v, ellen väärin muista ja täysi hysteria päällä. Se on toki eri asia miten kestää sen kaiken hullunmyllyn, mutta onhan toi nyt ihan paskaa väittää, että jos 16 v:nä aloittaa hommat, niin ei viihdebisneksessä voi pärjätä.

No hei haloo et voi olla tosissasi verratessasi Kirkaa ja Annaa keskenään. Vaikka ura alkaakin samassa iässä, oli Kirkan lahjat täysin eri luokkaa kuin mitä Annalla tulee ikinä olemaan. Anna on nykypäivän tuote, jonka ei tarvitse kuin laulaa kerran studiossa ja sitten playbackinä jossain ilmaiskonserteissa. Kirka taas sen sijaan omasi jo sellaisia musiikillisia ominaisuuksia, josta Anna voisi vaan uneksia.
 

Carlos

Jäsen
Ellen Jokikunnas transu?

Ei varsinaisesti liity aiheeseen, mutta onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota Ellen Jokikunnakseen? Hyvin maskuliiniset kasvonpiirteet, kädet, jalat, nilkat, eleet ja yleinen olemus + vaatetus. Tulee ihan väkisin mieleen että olisiko jossain vaiheessa elämää tullut tehtyä "vaihdos"?

Itse en ainakaan suostuisi riisumaan housuja ko. henkilöltä, tiedä mitä sieltä paljastuisi. Vaimon kanssa olemme molemmat kummastelleet asiaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
-OO- kirjoitti:
Meni ohi. Mitäs se sanoi?
Olen aina tykännyt kuunnella ihmisten huolia ja auttaa niitä (tjsp).
---

Milloin seitsemäs finalisti ilmoitetaan?
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
julle-jr kirjoitti:
Kallonen ei uskaltanut fanittaa Annaa, koska pelkäsi profiloituvansa liian näkyvästi pikkutyttöjä tiirailevaksi vanhaksi pukiksi. Tästä syystä hän päätti liputtaa tämän ulkonäöllisesti hitusen laimeamman tytön puolesta.

Niinpä, mutta hyvinhän Kallonen piti sinänsä linjansa, kun liputti kuitenkin nuoremman typyn puolesta..
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Carlos kirjoitti:
Ei varsinaisesti liity aiheeseen, mutta onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota Ellen Jokikunnakseen? Hyvin maskuliiniset kasvonpiirteet, kädet, jalat, nilkat, eleet ja yleinen olemus + vaatetus. Tulee ihan väkisin mieleen että olisiko jossain vaiheessa elämää tullut tehtyä "vaihdos"?

Itse en ainakaan suostuisi riisumaan housuja ko. henkilöltä, tiedä mitä sieltä paljastuisi. Vaimon kanssa olemme molemmat kummastelleet asiaa.

Samaan olen kiinnittänyt huomiota...
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse toivon viimeiseksi finalistiksi Mia Permantoa, sen verran persoonallinen tapaus kyseessä. Ja kyllähän tuolla Mialla tuota ääntäkin piisaa. Veikkaan kuitenkin, että tuomarit valitsevat finaaliin Markus Pätsin, sillä jeesuksen palvojat äänestävät finaaleissa sen verta suurella tarmolla ja rahamäärällä, ettei Maikkari voi ahneuksissaan muuta tehdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös