MTV3: Idols 2007

  • 549 616
  • 3 334

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mielipideasioita nämä kai sitten ovat, mutta minun mielestäni Anna oli kirkkaasti paras LAULAJA tänään. Se on sitten jokaisen oma asia, että onko nätti ulkonäkö jollekin negatiivinen asia tai ei. Mielestäni se on ihan positiivinen lisä esiintyvälle artistille kuitenkin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Koskenkorva kirjoitti:
Kyllä Anna on niin jatkossa, niin jatkossa. Ei tämä viimeinen kappale kuulostanut kyllä miltään, johtuneekohan siitä että joutui lavalle nimenomaan Annan jälkeen.
Hiukan eri mieltä tästä. Olisi ollut parempi, mikäli se olisi kuullostanut ei miltään. Minun korviini se kyllä kuullosti ihan kammottavalta skeidalta :).
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
spertti kirjoitti:
Eiköhän tuo Anna tästä jatkoon mene, vaikka Milja mielestäni puhtaammin lauloikin. Jotenkin vain en jaksa uskoa että äänestävä yleisö lämpenee tarpeeksi tuolle Miljan kappalevalinnalle ja melko mitäänsanomattomalle lavaesiintymiselle.

EDIT: Miten helvetissä tuota viimeistä kehutaan?

spertti ehti kirjoittamaan lähes identtisen tekstin omani kanssa enne kuin ehdin räpsäyttää enterin pohjaan.

Tilannehan nimittäin on juuri yllä mainittu. Milja lauloi selvästi puhtaimmin koko ryhmästä, mutta tuo lavaesiintyminen, karisma ja kappalevalinta tiputtavat neidon armotta jatkosta.

Annan laulussa oli epävireyttä vähän siellä sun täällä, mutta kun taskurakettia katselee ja kuuntelee, ne virheet vaan tahtovat hukkua kaiken muun tieltä sinne jonnekin taustalle. Mielestäni se kertoo ennen kaikkea lahjakkuudesta. Enkä nyt pysty sanomaan, että olisin koskaan ennen kuullut 16 -kesäisen laulavan tuollaisella äänellä. Aika uskomaton soundi.

Se verran tarvitsee Annaa kuitenkin haukkua, etten kauheasti pidä dingomaisesta vibrasta hänen äänessään.
 

Miljonääri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappaja, Nashville Predators, FC Köln
Ei kyl se Annan kommentti: - Kaikki mukaan, ratkaisee koko pelin.......
Ja sit kun se viä taputti käsiä kivasti yhteen sillee...
 
Minulle tärkein mittari on se, että näistä esityksistä kuuntelisi uudelleen vain Annan laulun. Eikä silmät aukaisemallakaan tilanne muutu. Itse en maksaisi latiakaan Miljan laulusta. Enkä kahden muunkaan.
 

lavos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olipas jännä semifinaali. Anna jatkoon 94% äänisaaliilla. Olihan se paras näistä, mut ei vaan kolahda meikään. En tiedä onko se luonne vai mikä mut jessus että ärsyttää toi tyttö. Ei oo edes hyvännäköinen.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
Kaks hyväähän tossa oli. Milja ja Anne vai Annako se on. Itse pidin enemmän Miljasta, mutta luultavasti Abreu menee finaaliin tästä. Ton viimesen hehkuttaminen tuomareiden osalta meni kyl sitten aivan yli mun ymmärryksen.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Milja oli paras, mutta eiköhän Anna jatka. Itse en tuollaista burberry-lutkaa jaksaisi katsella, mutta kyllähän hänkin ihan hyvältä kuulosti, kun silmät kiinni kuunteli. Ulkomusiikilliset seikat (ärsyttävä ulkonäkö, vammaiset kommentit ja maneerit) olivat perseestä, mutta kyllähän siitä ääntä lähti.

Toisaalta myös hyvä jos Milja ei jatkoon mene. Hänelle se levytyssopimus on voittoa tärkeämpi, joten toivottavasti saa sen ja samalla pääsee pois tästä ohjelmaformaatista ilman sitä "Idols-tähden" taakkaa hartioilla.
 

Saamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, osa sydämestä JYP:ille
Oli kieltämättä melko uskomatonta tuo vimosen kilpailija kehuminen tuomareilta. Jotenkin tulee vaan semmonen tuntu paikoin, että tuomareilla on jo ennen semifinaaleja selvä visio kenet he haluavat finaaliin ja kehuvat sitten tätä laulajaa estottomasti (Anna) ja sitten kehuvat jotain toivotonta siinä samassa, jottei täysin läpinäkyvää tuomareiden toiveet finalisteista olisi. Esim. Arin semifinaalissa se körttinörtti Neon 2-laulun laulanut keskivertotapaus sai ihmeelliset kehut. Aika selvää oli ettei se paskanjäykkä kultapoika pääsisi jatkoon vaikka kuinka hypettäisivät. Jotenki sama fiilis tuli tästä vimosesta kilpailijasta

Pakko kuitenkin lisätä ettei minulla mitään Annaa vastaankaan ole. Ei oikeastaan kukaan kummemmin säväyttänyt, vimonen esitys tosin kauhistutti. Aivan sama kuka pääsee jatkoon.
 

Bandana

Jäsen
Tuossa kertauskoosteessa vasta sain päähäni ketä Abreu yritti matkia.

Tyyli, vaatteet, hiukset ja meikit suorana copypastena Kelly Clarksonilta. :)

Ei, hyvä ja vahvavivahteinen ääni, mutta mun mielestä toi esitys meni täysin yli. Muutenkin liian isopäinen idoliksi. Kuvainnoillisesti siis.

Tässä oma amatööriarvioni tämän illan semifinalisteista:

1. Milja
2. Norjan kalatehdas
3. Abreu
4. Viimeisenä laulanut

Mutta kyllä Anna voittaa tämän äänestyksen.
 

Kaivanto

Jäsen
Tuo Annahan on lähes täydellinen idolin aihio. Noin nuorena luonteva ihmisten ja kameran edessä, riittävän hyvä laulaja ja hyvän näköinen. Ainoa kysymys liittyy siihen, onko mukana kisassa liian varhain. Varmaan Miljassa on taiteellista syvyyttä enemmän joo, mutta niin on Kari Peitsamossakin verrattuna Robbie Williamsiin.

Yleensä tuomarien motiivit jonkun kehumisessa tai lyttäämisessä ovat helposti nähtävissä, mutta viimeisen esityksen hehkutusta on mahdoton ymmärtää.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Kaivanto kirjoitti:
Tuo Annahan on lähes täydellinen idolin aihio. Noin nuorena luonteva ihmisten ja kameran edessä, riittävän hyvä laulaja ja hyvän näköinen. Ainoa kysymys liittyy siihen, onko mukana kisassa liian varhain.

Ja ei huolta, varmasti löytyy "managereita", vaikka kisasta tippuisikin Annalle helposti.
 
Kaivanto kirjoitti:
Yleensä tuomarien motiivit jonkun kehumisessa tai lyttäämisessä ovat helposti nähtävissä, mutta viimeisen esityksen hehkutusta on mahdoton ymmärtää.
Jatkaja oli kuitenkin jo selvillä - Anniinakin sen tiesi. Jos olisi esitys lytätty, olisi saattanut tulla kovasti paha mieli tytölle. Kehut kun ei kuitenkaan sitä muuta, että Anna menee kirkkaasti jatkoon.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Plae kirjoitti:
Tämä taitelijasielu ei kyllä näyttänyt kestävän mitään negatiivista kommenttia esityksestään. Ensiksi leuka lattialla ihmettelee, että "miten niin ylihuudettu" ja myöhemmin tulee kirosanaa suusta.

No toi spontaani vittu tuolla välissä nyt lipsahtaa helposti, kun tahtoo jatkoon ja alkaa tajuta ettei ole asiaa. En nyt pitäisi tuota kritiikinkestämättömyytenä. Enemmänkin turhautumisena siihen, ettei pääse jatkoon. Miksei muuten Jone voi sanoa näitä vasten kasvoja vaan heittelee jälkikäteen kommenttejaan?
 

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
Huhhuh askoa ja sitä naistuomaria... viimeinen esiintyjä oli hirveämmän kuulosta kun eilisessä pelissä (takanani) huutanut 2vuotias kakara!

Anna jatkoon!
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Surkeatasoisin erä. Ihan sama kuka näistä karaoketypyistä menee jatkoon, noutaja tulee nopeasti. Viimeisin esitys oli kuin Mieskuoro Huutajista.

Melkoinen ihme, jos kisaa ei voita mies. Ainoa uhka naikkosista on Johanna....
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Miten mä olin kuulevinani sarkasmia tuomareiden kommenteissa viimeiselle esittäjälle? ..ehken sitten kuunnellut kunnolla loppuun.
 

Miljonääri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappaja, Nashville Predators, FC Köln
Kyllähän sen huomaa näköjään näistä viesteistäkin, että Anna menee jatkoon. Jos kerran jatkoajassakin tykätään näin paljon, niin entäs sitten muualla??
 

jason

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Skeletor kirjoitti:
Surkeatasoisin erä. Ihan sama kuka näistä karaoketypyistä menee jatkoon, noutaja tulee nopeasti. Viimeisin esitys oli kuin Mieskuuro Huutajista.

Melkoinen ihme, jos kisaa ei voita mies. Ainoa uhka naikkosista on Johanna....
Tämän allekirjoitan. Surkeatasoisin esitys oli myös tässä ryhmässä, eli Annette (Noh, olihan Nissekin aika...). Tuomareiden kehuja on pikkaisen vaikea ymmärtää,
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
pokki kirjoitti:
Annan laulussa oli epävireyttä vähän siellä sun täällä, mutta kun taskurakettia katselee ja kuuntelee, ne virheet vaan tahtovat hukkua kaiken muun tieltä sinne jonnekin taustalle. Mielestäni se kertoo ennen kaikkea lahjakkuudesta. Enkä nyt pysty sanomaan, että olisin koskaan ennen kuullut 16 -kesäisen laulavan tuollaisella äänellä. Aika uskomaton soundi.

Tässäpä se olennainen, Anna veti mielestäni hienon vedon ja se ääni on vain upea. Mutta nyt takaisin 24 pariin.
 

Särki

Jäsen
Kaivanto kirjoitti:
Tuo Annahan on lähes täydellinen idolin aihio. Noin nuorena luonteva ihmisten ja kameran edessä, riittävän hyvä laulaja ja hyvän näköinen. Ainoa kysymys liittyy siihen, onko mukana kisassa liian varhain.

Itse asiassa melkein koko ryhmä oli kisassa liian varhain. Alaikärajan nostaminen 18 olisi paikallaan, jäisivät nämä enemmän ja vähemmän keskenkasvuiset pissikset pois kisasta. Mutta taitaa formaatille sopia paremmin että kisassa menestyvät paremmin teini-idolit kuin koko kansan artistit. Sanoohan sen jo kisan nimikin. Meikäläisen makuun nämä lapsukaiset eivät oikein maistu, ja hyvä niin. Onneksi mukana on pari rouheeta äijää jotka laulavat muut suohon.
 

J.Petke

Jäsen
Kyllähän tuo Anna minun mielestäni ihan hyvin lauloi mutta eniten tuossa akassa ärsyttää tuo ylivoimainen pissismäisyys. "Tää on mun elämän hienoin hetki" IIK..

Kyllä Meurman pyyhkii tuommoisilla akoilla kotinsa lattiat niin eri tasoilla he ovat. Ja mielestäni ensi kauden Idolsiin ikäraja tulisi ehdottomasti nostaa 18 että saataisiin nämä teinix pikkupimpat kotio kasvamaan ja odottamaan sitä aikaa kunnes voisivat edes iällisesti olla valmiita idoliksi. Vai voiko joku väittää että tuolla Abreun "Hihhihihhi"-asenteella ollaan Suomen ykkösartisti? Vaikka lauluääni, ulkonäkö(joidenkin mielestä) täsmäävät niin eihän herranjumala tuollaisella asenteella ja yläasteen jälkeisellä elämänkokemuksella voi olettaa että kukaan pystyy olemaan yksi Suomen johtavista artisteista.
 

Kaivanto

Jäsen
eagle kirjoitti:
Ja ei huolta, varmasti löytyy "managereita", vaikka kisasta tippuisikin Annalle helposti.

Jep. Siteeratakseni paria manageriehdokasta toiselta palstalta (sensuroinnit mun):

- Haluaisin pan** Annaa melko helvetin paljon
- Nussisin ihan vitusti PILL**N JA PERS*****N!
 

Kaivanto

Jäsen
Särki kirjoitti:
Alaikärajan nostaminen 18 olisi paikallaan, jäisivät nämä enemmän ja vähemmän keskenkasvuiset pissikset pois kisasta.

Samaa mieltä ehdottomasti. Itse en ole tätä kisaa kovin aktiivisesti seurannut eikä ole suosikkejakaan, mutta tuottajien näkökulmasta tämän Annan suosiminen on helppo ymmärtää ja jos likka olisi pari vuotta vanhempi, asiaan ei liittyisi edes kysymysmerkkejä.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Selkeästi paras laulaja tästä erästä on Milja. Ääni ja sen käyttö olivat aivan omaa luokkaansa, ja onhan hänellä jo kokemusta musiikin teostakin, ettei tarvitsisi turvautua mihinkään Risto Asikaisen eurohumppaan. Hänen kannaltaan voisi siis olla, kuten mainittuakin, hyvä pudota tässä vaiheessa äänestäjien arviointikykyjen vajavaisuuden vuoksi, ja yrittää parempaa reittiä oikeaksi laulajaksi.

Paljon kehuttu Abreu ei ollut kovin kummoinen. Sinällään paketti olisi muuten ihan kuosissa, mutta kun ääni ei vaan kertakaikkiaan riitä. Se kuulostaa lähinnä ritsamaisen kireältä ja laajuuksia on myös aivan turha etsiä. Muutenkin monessa kohtaa kuuluu paniikkivibra.

Pari muuta ei sitten kummoisia olleet. Viimeinen veti ihan OK:sti muuten, mutta säkeiden loput loppui kyllä aika seinään koko ajan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös