Mortal kirjoitti:
Tänään töissä kuulin joltain radiokanavalta Ari Koivusen haastattelun, jossa hän kertoi että kesäkuussa julkaistava albumi tulee olemaan tyyliltään powermetallia.
Onnea vaan levynmyyntiin. Tuolla kiekunalla vie korkeintaan maatalon kukolta työpaikan.
Ensinnäkin on sanottava, etten katsonut yhtäkään Idolsin jaksoa...en ainuttakaan.
Huomattuani Juutuubista, että Ari vetäisee kunnon biisejä (Iron Maiden & Sonata Arctica), rupesin katsomaan niitä ja järkyttävä puistatus iski lävitseni kuin Vicky Rostin Sata Salamaa.
Siis herran jestas mitä tuubaa. Mies kutsuu itseään hevimieheksi ja tulos on tämä. Alavireisesti vedettyjä hevikappaleita, joita minä enemminkin kutsuisin raiskaukseksi, kuin laulamiseksi.
Jos tuolla voittaa Idolsin, on joko:
A) Ohjelman tuomariston otettava aamuisin lääkkeensä ja mieluiten myös nieltävä ne. Saataisiin tuomaristoonkin, ehkä se pieni järjen valo, joka nähtävästi on sammunut jossain vaiheessa kilpailua.
B) Minun ilmoitettava naapurini Kissa ensivuoden Idolsiin, sillä pistän sen maukumaan joitain biisejä ja sanon sen laulavan Iron Maidenia tai Sonata Arcticaa.
Tai,
C) Varmistua, että tuomaristo on pessyt korvansa, sillä suurimmat vaikkupallot ovat juuri olleet paikallaan, kun Ari on vetäissyt esim. noiden kahden em. yhtyeen kappaleita
Ne biisit mitä olen kuullut, kilpailun moraalinen voittaja on Kristian.
http://www.youtube.com/watch?v=zbpeFZLt1Us