MTV3 Hockey Night

  • 618 127
  • 2 744

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Itselleni uus juttu, waky-waky-call (kirjoitusasusta en varma) putkahti ulos jutilta äsken.
 
Kyllähän tää kuulostaa taas niin hauskalta, tosin ei missään nimessä ammattitaitoiselta toiminnalta, eli paskaahan tämä on edelleen.

Kuitenkin on myönnettävä, että jollain perverssillä tavalla on kaivannut näitä; "Niklas Bäckström on Kärppien maalivahti, kuten kaikki jääkiekon ystävät tietävät." tai "Davos tulee Sveitsistä, kuten kaikki jääkiekkoa seuraavat tietävät." myös Landon Wilsonin 300 NHL-ottelua Espoon Bluesissa naurattiavat.
Jutikin on legendaarinen oma itsensä, joskin erätauolla tuijottavia krapulasta punoittavia silmiä en ole vielä bongannut. Tutut "Kato!" yms. huudot on kuitenkin kuultu ja sehän on päivän pelastanut, jos joku.

Hauskahan näitä on tällä tavalla pieninä annoksina kuunnella, kuitenkin pitää olla iloinen, että illalla voi katsoa SM-liigaa Canal +:n välityksellä.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Saukkonen jopa jollain siedettävällä tavalla hoitaa ruutunsa (kun ei tarvitse kuin pelin tai kaksi kestää), mutta sen läskipään panos lähetykselle... ei tuosta vieläkään saa selvää tuleeko se ulosanti ylä- vai alapäästä.
 

Lugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Loistavaa! "Kaks-yks" on tullu, "nyt tulee jäähy" on tullu. Saukkosta Juti on myös sanonu Migueliksi. Vielä kun tulis "vauhtii on ku Monzas". En nähnyt lähetyksen alkua, mahtoikohan Juti sanoa silloin "tänään nährään hyvää hokiii"?? Noi studiohaastattelut oli kans aika vaisuja. Kale ja Kurri sinne raahattu.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pelintekijä kirjoitti:
Onko Jutila sanonut Viuhkolaa aina Jalluksi? Saas nähdä sanooko juti vielä pelin aikana että "älä lähre shinne"

Sama. On se kumma, että nuo Jallun montrealit eivät kestä.
 

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
Lugu kirjoitti:
Loistavaa! "Kaks-yks" on tullu, "nyt tulee jäähy" on tullu. Saukkosta Juti on myös sanonu Migueliksi. Vielä kun tulis "vauhtii on ku Monzas". En nähnyt lähetyksen alkua, mahtoikohan Juti sanoa silloin "tänään nährään hyvää hokiii"?? Noi studiohaastattelut oli kans aika vaisuja. Kale ja Kurri sinne raahattu.


Kuultiin myös tyylipuhdas "Läheltä ylös, niinku Jari sanoo".

Toivon, että sellainen masokisti joka aikoo katsoa kaikki juuropian sämppiöns-turnauksen matsit raportoi tänne montako kertaa herrat Jutila & Saukkonen mainitsee tuon "Nollatoleranssi-termin". Väitän, että sellaiset 20-30 kertaa oli lähellä totuutta jo pelkästään Kärpät-Davos matsin aikana. Eli odotettavissa on sellaiset 200-300 kertaa nollatoleranssia sunnuntaihin mennessä.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olin jo unohtanut, kuinka paljon kaipasinkaan näitä herroja...no ei vaan.

Samat jutut...mikään ei ole muuttunut. Taas voivoteltiin mailojen hintaa, kun ne katkeavat ja muuta ihanaa....
 

Moonchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Kraken
Saukkosella on jännä tapa ottaa jokin ulkomaalaispelaaja erityis-selostukseen. Tänään toisteli ja mainitsi Brett Hauerin aina kun oli vain mahdollista. Sm-liigassa muistan myös muutaman kaverin joita hän mainitsi jatkuvasti. Ainakin Frantisek Mrazek ja Mike Lephart olivat tällaisia.
 

thunderbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Saukkosen englannin kielen ääntäminen on kyllä huikeaa.

Mm. "Juurupian sämppiöns kap" kuultiin monen monta kertaa tänään. Tätä olikin jo kaivattu!
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viskikossu kirjoitti:
Davos tekee maalin..

Anu selostaa : "Tätä se mun uni tiesi!"

Wtf.
Niin. Mika lienee katsonut vanhoja Uunoja, joista löytyy naseva yksi-linjuri "tätä se mun painajais-uneni ties".
 

poikittainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki - Arsenal Highbury
Ei voi muuta todeta kun helvetin hyvä että Canal+ sai oikeudet SM-Liigalle sillä tuolla selostajakaksikolla mielenkiinto vähenisi entisestään, sen totesin Kärppä peliä seuratessa.

Jutila = Paska
Saukkonen = Paskempi
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Minua huvitti eniten matsia nauhalta väijyessäni, kun rangaistuslaukauskilpailussa voimakaksikko ei osannut laskea kolmeen, vaan kolmannen parin aloittaessa luulivat kyseessä olevan neljännen parin.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Pystyin katsomaan peliä tasan minuutin ja sitten oli suljettava tv. Ei noita Juteja ja Saukkosia kerta kaikkiaan kestä minuuttia enempää.

Hauska yksityiskohta: Hockey Nightia aikoinaan sponsoroinut valmisruokayhtiö oli suunnitellut lanseeraavansa Hockey Night-lihapiirakan, mikäli lähetysoikeudet olisivat pysyneet Maikkarilla. Olisihan se ollut lystiä syödä esimerkiksi Juti-nimistä lihapiirakkaa!
 

iso-D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täällä taas elämänmaku ja huumori naulataan ristille. Hieno homma. Mielestäni tuo canal+:n jp jolle vain jokerit ja kolme pieninintä joukkuetta edustavat oikeudenmukaisuutta ja kaikkea hienoahyvää, on kyllä äärimmäisyydessä ärsyttävyydessään säälittävä.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Huumori?

OK, kyllähän siellä huumoria yritetään aikaan saada, tosin todella vaihtelevin tuloksin. Kysyisin vain, että kuinka monta kertaa sama vitsi/ samat jutut yleensä kestää toistoa? Kerran, kaksi, sata, viisi sataa vai enemmän?

Ps. Minusta J-P Jalo on onnistunut yllättävän hyvin olemaan puolueeton, jopa Tepsinkin osalta.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Asenteellisuutta ilmassa

Kiittämättömyys on maailman palkka. Niinhän sitä sanotaan. MTV3 tarjoaa pyhäpäivän iloksi jääkiekon ystäville kansainvälisiä otteluita ja täällä jaksetaan ulista vanhaa fraasia selostajasta sekä kommentaattorista. No kuten itse olen todennut: Tämä on keskustelupalsta, jolla mielipiteitään voi esittää, sellaisina kuin ne ovat. Kummallista kuitenkin on se ettei tuo ole ulinaa eikä vikinää, vaikka saman aikaisesti jonkun muun ohjelman tuottajan arvosteleminen on. Ai niin, tämä Jutiin ja Saukkoseen kohdistuva kritiikkihän ei toista itseään eikä sitä ole juuri kovinkaan paljoa tarvinnut täällä lukea (: (:

Omasta puolestani haluan todeta, että KIITOS MAIKKARI! Minulle kiekkoviihde kelpaa mainiosti.
 

kipe#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-liigaJengit + MestisJengit + SuomisarjaJengit
Birkku kirjoitti:
Kiittämättömyys on maailman palkka. Niinhän sitä sanotaan. MTV3 tarjoaa pyhäpäivän iloksi jääkiekon ystäville kansainvälisiä otteluita ja täällä jaksetaan ulista vanhaa fraasia selostajasta sekä kommentaattorista. No kuten itse olen todennut: Tämä on keskustelupalsta, jolla mielipiteitään voi esittää, sellaisina kuin ne ovat. Kummallista kuitenkin on se ettei tuo ole ulinaa eikä vikinää, vaikka saman aikaisesti jonkun muun ohjelman tuottajan arvosteleminen on. Ai niin, tämä Jutiin ja Saukkoseen kohdistuva kritiikkihän ei toista itseään eikä sitä ole juuri kovinkaan paljoa tarvinnut täällä lukea (: (:

Omasta puolestani haluan todeta, että KIITOS MAIKKARI! Minulle kiekkoviihde kelpaa mainiosti.

KIITOS!!! Täysin samaa mieltä. On se kumma että maikkari näyttää täysin ilmaiseksi lätkää ja kuitenkin täällä kaikki "jääkiekon ystävät" jaksavat laulaa samaa laulua.

Mikä on ajanut suomalaisen penkkiurheilijan tällaiseen ahdinkoon? Kansainvälistä huippujääkiekkoa nähtävillä ja silti pystytään valittamaan, kuinka "keitossa on liikaa suolaa".

No toivottavasti tämä yksi kiekkopeli ei aiheuttanut liian traumaattisia kokemuksia asiantuntevalle katsojakunnalle. Tämä mauton ja täysin typerä valittaminen alkaa viedä kritiikistä kaiken pohjan.

KIITOS MAIKKARILLE!
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Birkku kirjoitti:
Kiittämättömyys on maailman palkka. Niinhän sitä sanotaan. MTV3 tarjoaa pyhäpäivän iloksi jääkiekon ystäville kansainvälisiä otteluita ja täällä jaksetaan ulista vanhaa fraasia selostajasta sekä kommentaattorista. No kuten itse olen todennut: Tämä on keskustelupalsta, jolla mielipiteitään voi esittää, sellaisina kuin ne ovat. Kummallista kuitenkin on se ettei tuo ole ulinaa eikä vikinää, vaikka saman aikaisesti jonkun muun ohjelman tuottajan arvosteleminen on. Ai niin, tämä Jutiin ja Saukkoseen kohdistuva kritiikkihän ei toista itseään eikä sitä ole juuri kovinkaan paljoa tarvinnut täällä lukea (: (:

Omasta puolestani haluan todeta, että KIITOS MAIKKARI! Minulle kiekkoviihde kelpaa mainiosti.
Maikkarin suurin ongelma on katsojien totaalinen aliarviointi toisinsanoen toteutus on totaalisen ala-arvoista.
Esim. urheilukanava tekee Mestis-peleistä huomattavasti laadukkaampaa lähetystä kuin maikkari on ikinä pystynyt Hockey Nightissaan.
Canal+ on nostanut SM-liigan televisioinnin tason ihan eri laatutasolla kuin se oli maikkarin aikana, YLE hoitaa maajoukkueen televisoinnit laadukkaasti, samoin Nelonen hoiti World Cupin tyylikkäästi.
Vertailukohtia siis on ja maikkari jää näistä kaikista muista jälkeen selkeästi.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Toden totta

Birkku kirjoitti:
. Ai niin, tämä Jutiin ja Saukkoseen kohdistuva kritiikkihän ei toista itseään eikä sitä ole juuri kovinkaan paljoa tarvinnut täällä lukea (: (:

Omasta puolestani haluan todeta, että KIITOS MAIKKARI! Minulle kiekkoviihde kelpaa mainiosti.

Otteluiden tarjoaminen on MTV3:lta erinomainen pelisilmän osoitus ja siitä näin alkuun kiitos. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että näitä ihan mielenkiintoisia otteluita selostavat valitettavasti jälleen -nämä jo liiankin tutut, siis minusta- Saukkonen&Jutila. Kyllähän tämän toki pystyy läpi kahlaamaan nyt kun kerran on lyhyestä turnauksesta kysymys, eikä mistään vuosikausia jatkuvasta jähmettyneisyyden tilasta.

MTV3:lla näyttää vaan kaikki jatkuvan kuten aina ennenkin ilman mitään muutoksia minkään asian osalta. Eli tuote on kunnossa. Onneksi SM-liiga on nykyään eri kanavan vetovuorossa.

Outoa, että kaikkien ristiretkien järjestäjien äiti tulee ojentamaan muita samasta asiasta, jonka itse vei aivan äärimmäisyyksiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös