Saku #11 kirjoitti:Koskas se Pietarin turnaus alkaa?
Mistä lajista on kysymys? Tuskin ainakaan jääkiekosta.
Saku #11 kirjoitti:Koskas se Pietarin turnaus alkaa?
Veijari kirjoitti:Mistä lajista on kysymys? Tuskin ainakaan jääkiekosta.
Fanduli kirjoitti:
Pelintekijä kirjoitti:Onko Jutila sanonut Viuhkolaa aina Jalluksi? Saas nähdä sanooko juti vielä pelin aikana että "älä lähre shinne"
Lugu kirjoitti:Loistavaa! "Kaks-yks" on tullu, "nyt tulee jäähy" on tullu. Saukkosta Juti on myös sanonu Migueliksi. Vielä kun tulis "vauhtii on ku Monzas". En nähnyt lähetyksen alkua, mahtoikohan Juti sanoa silloin "tänään nährään hyvää hokiii"?? Noi studiohaastattelut oli kans aika vaisuja. Kale ja Kurri sinne raahattu.
Niin. Mika lienee katsonut vanhoja Uunoja, joista löytyy naseva yksi-linjuri "tätä se mun painajais-uneni ties".Viskikossu kirjoitti:Davos tekee maalin..
Anu selostaa : "Tätä se mun uni tiesi!"
Wtf.
Birkku kirjoitti:Kiittämättömyys on maailman palkka. Niinhän sitä sanotaan. MTV3 tarjoaa pyhäpäivän iloksi jääkiekon ystäville kansainvälisiä otteluita ja täällä jaksetaan ulista vanhaa fraasia selostajasta sekä kommentaattorista. No kuten itse olen todennut: Tämä on keskustelupalsta, jolla mielipiteitään voi esittää, sellaisina kuin ne ovat. Kummallista kuitenkin on se ettei tuo ole ulinaa eikä vikinää, vaikka saman aikaisesti jonkun muun ohjelman tuottajan arvosteleminen on. Ai niin, tämä Jutiin ja Saukkoseen kohdistuva kritiikkihän ei toista itseään eikä sitä ole juuri kovinkaan paljoa tarvinnut täällä lukea (: (:
Omasta puolestani haluan todeta, että KIITOS MAIKKARI! Minulle kiekkoviihde kelpaa mainiosti.
Maikkarin suurin ongelma on katsojien totaalinen aliarviointi toisinsanoen toteutus on totaalisen ala-arvoista.Birkku kirjoitti:Kiittämättömyys on maailman palkka. Niinhän sitä sanotaan. MTV3 tarjoaa pyhäpäivän iloksi jääkiekon ystäville kansainvälisiä otteluita ja täällä jaksetaan ulista vanhaa fraasia selostajasta sekä kommentaattorista. No kuten itse olen todennut: Tämä on keskustelupalsta, jolla mielipiteitään voi esittää, sellaisina kuin ne ovat. Kummallista kuitenkin on se ettei tuo ole ulinaa eikä vikinää, vaikka saman aikaisesti jonkun muun ohjelman tuottajan arvosteleminen on. Ai niin, tämä Jutiin ja Saukkoseen kohdistuva kritiikkihän ei toista itseään eikä sitä ole juuri kovinkaan paljoa tarvinnut täällä lukea (: (:
Omasta puolestani haluan todeta, että KIITOS MAIKKARI! Minulle kiekkoviihde kelpaa mainiosti.
Birkku kirjoitti:. Ai niin, tämä Jutiin ja Saukkoseen kohdistuva kritiikkihän ei toista itseään eikä sitä ole juuri kovinkaan paljoa tarvinnut täällä lukea (: (: