Re: Re: Re: Re: Re: Canali ei ole taivas
Viestin lähetti kaizu
Minä katson mielummin kaksi lähetystä höystettynä parhailla paikoilla, Inkalla ja puten ylämummoilla kuin yhden hyvin tehdyn lähetyksen.
Minä en. Liika on liikaa ja näitä Inkoja, Juteja - niistä helvetin parhoista paikoista puhumattakaan - on nyt nähty liikaa. Haluan laadukkaan kiekkolähetyksen, jota viitsii katsoa. Laatua, ei määrää.
Menneellä kaudella katsoin yhden(1) HN-matsin tv:stä. Tämä siksi, että hakkaisin päätäni mieluummin seinään sen kaksituntisen ajan kuin kuuntelisin niitä debiileiden tasolle vajonneita kommentaattoreita jonkun kiekkopelin irvikuvan pyöriessä taustalla. Tähän malliinhan se menee:
"Älä lähre shinne, nyt nähdään hyvää hokia. Ja sit, KATO KATO NY."
"Ja sitten Wilma, heh, ja parhaat paikat hehheh, ja siellä paikallinen kiekkolegenda Juti. Kerros minkälainen mies tämä oli"
"No kyllähän se kova pelaaja oli. Kyllähän se aivan huippukaveri.. Kyllähän"
"Ja siellä maali!"
Vitumoista sähläystä, jota ainakin itse olen nähnyt jo liikaa. Uskoisin tosin Canalinkin näyttävän Canal+ Sportilla enemmän kuin yhden matsin viikossa, mikäli oikeudet saavat. Maikkarin maksullisia palveluita en ole käyttänyt, enkä noilla hinnoilla käytä. Niin kauan kun lisämaksusta saa jotain 90-luvun "klassikko-otteluita" ja kierroksen kiinnostamattomimpia otteluita takuuvarmaan HN-laatuun, ei homma kiinnosta.
Joskus muutos vain muutoksen vuoksi on tervetullut. Se aika on HN:n kohdalla tosin mennyt jo kauan sitten. Toivottavasti liigassakin ymmärretään tämä.
Edit: tuosta selostuskuvauksestahan ei ota erkkikään selvää, mutta sen siitä saa kun jo kirjoittaessa vituttaa niin paljon, että päässä sumenee. Hockey Night todellakin on SM-liigan syöpä.