Aivan uskomatonta toimintaa MTV3+:lta. Sinänsä hieno ajatus, että näyttävät vanhoja klassikko-otteluita, mutta jos tekninen ja sisällöllinen taso on tätä luokkaa, parempi olisi jättää näyttämättä.
Ensin näytetään väärää ottelua, joka katkeaa tylyyn mustaan palkkiin. Soitto asiakaspalautteeseen antaa tutun MTV3-tuloksen. Saan sanella sanottavani nauhalle. Keskusnumerosta kuulen, että Digipuolelle on oma palaute, joka ihmeekseni vastaakin kohtuullisen nopeasti. Sieltä informoidaan, että kyllä näkyy, mutta totta tosiaan, ei luvattu 2. osaottelu vaan 1. Näkymättömyys sen sijaan johtuu kuulemma HTV:stä. Se että näytetään eri lähetys kuin mitä kerrotaan kuulostaa aika rajulta - jos lehteen pistettäisiin edellisen viikon matsku, voisin kuvitella että siitä tulisi kohtuullisen offensiivista sisäistä palautetta. MTV3:ssa mikään tuskin muuttuu edelleenkään.
Soitto HTV:hen tuottaa tulosta 3. kerralla (aiemmilla kerroilla kehotettiin soittamaan uudestaan tai lähettämään sähköpostia), jonka jälkeen 24 minuuttia jonotusta. Lopulta pääsen läpi, tuloksena tieto, että asiaa selvitetään parhaillaan, sanotaan että luultavasti vika on MTV3:ssa.
Ostin tänään kortin pääasiallisesti näiden kahden TPS-HIFK-finaaliottelun takia, eli 2. ja 3., jotka minun mielestäni, varsinkin jälkimmäinen, ovat harvoja todellisia suomalaisia klassikoita. Edes HIFK:n voitto-ottelu edellisvuoden finaaleissa ei saanut minua MTV3+:n asiakkaaksi. Nyt näemmä ensimmäinen niistä näytettiin puolelle Suomelle (siis siitä päättäen vika oli HTV:n, mikä ei tosin varsinaisesti MTV3+-kortin ostajana kiinnosta, koska palvelu on MTV3+:n ja heidän on tuotekin - jos paino mogaa, ei se lehden lukijaa kiinnosta), lyhennettynä koosteena ja surkein lopputuloksin.
Eli: paskan myivät. Eikä tästä lystistä maksettu kuin vajaa 70 euroa.
Toivon mukaan voin perua tilaukseni surilta huomenna - jos pääsen läpi (enkä todellakaan usko, että pääsisin, se ei ole todellakaan mahdollista, enkä minä viitsi käyttää missään tapauksessa puolta tuntia elämästäni MTV3:n paskameininkiin).
Eli mitä tehdä: katsoa ensi viikolla 3. loppuottelua, ja kun se ei näy, vittuuntua, mennä röökille ja maksaa kiltisti lasku kun se tulee. Näin tuetaan suomalaista media-businesta - ja vähän Ruotsinkin! Klassisin sanoin: terveisiä perseestä!