tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
En yritä kertoa mitään - oletusarvona oli se, että Karoliina on jo pro ja paljon keikkaillut.
Ghost kirjoitti:Tänään nähdään ilmeisesti sitten jo jokaiselta finalistilta kaksi laulua, joista toisen on oltava suomenkielinen.
Onko tuo varmistettu jo jossain? Viime kerrallahan Suomi-illassa oli kaksi kierrosta, mutta silloin oli vain kolme kilpailijaa jäljellä.Ghost kirjoitti:Tänään nähdään ilmeisesti sitten jo jokaiselta finalistilta kaksi laulua, joista toisen on oltava suomenkielinen.
Routainen Sydän kirjoitti:Muuten aivan suvereeni ääni, joka hakee vertaistaan jopa rocklaulaulajien keskuudessa. Kestomenestyjä mikäli saa levytyssopimuksen. Ja varmasti saa.
K. Pahero kirjoitti:Tällä hetkellä ainakin In The Shadows menee aivan päin persettä.
K. Pahero kirjoitti:Tällä hetkellä ainakin In The Shadows menee aivan päin persettä.
Ambi kirjoitti:Hennan biisivalinnat on vähän epäsopivia sen äänelle, hitaammissa biiseissä se ääni tulee paljon paremmin esille, näissä nopeatemposimmissa biiseissä se kuulostaa lähinnä takaapäin raiskatulta pikkuoravalta.
Näkkäri kirjoitti:Ei siinä mikään pahemmin päin persettä mennyt paitsi ääntäminen.
Ambi kirjoitti:Petehän veti kunnon pohjat, hirveä "esitys", näköjään tosi vaikea pitää taso viikosta toiseen... Sikäli kyllä osuva biisivalinta että tekee tosiaan mieli hukkua ja vajota sinne pohjaan ettei tarvis tällaistä kuulla.
jupster kirjoitti:En tiedä johtuuko tämä vain musta, äänimiehestä vai laulajista, mutta mun mielestä jokainen tähän astinen esitys on kuulostanut aivan kauhealta. Ehkä Agnes pahin. Verrattuna viime vuoden Idolssiin, niin hirveältä kuulostaa.
En tiedä allekirjoittaako kukaan tätä, mutta mun mielestä laulajien äänet kuulostavat liian "raaoilta". Tästä menee vähän piikkiä äänimiesten suuntaan.
Äänentaso ja taustat ei kuulosta tasapainoisilta mun korvaan.
Taikka sitten koko homma on mun päässä vaan.
Juhaht kirjoitti:Ei helvetti, eikö tässä pitänyt laulaa suomeksi?
Jos olisi mahdollisuus antaa anti-ääniä, olisi Agnes nyt korkealla listalla.