MTV3 esittää: Idols

  • 275 489
  • 2 272

K. Pahero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Näkkäri kirjoitti:
Ei siinä mikään pahemmin päin persettä mennyt paitsi ääntäminen.

Riittikö sinun mielestäsi hänen äänensä? Mun mielestä todella vaisua, jopa karaoke/idols-asteikolla. Muutenkin tuntuu, että taso on tippunut pahasti viime kerrasta (siis Tuisku, Pakara, Wickholm jne.)
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Niin, eihän Pihlavan ääntäminen mitään megaluokkaa - edes suomalaisten keskuudessa - ole, mutta sekin korjaantuu kielikursseille tai Englannin ääntämiskursseille mentäessä hyvinkin pian.

Tykkään Pihlavan äänen "säröstä", monipuolisuudesta ja tunteesta, jotka tulevat esiin rokahtavimmilla biiseillä. Esimerkkinä Europen "Carrie" oli hyvin vedetty...
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika kivan epävireisesti lähti Peten esitys käyntiin. Ei oikein iske, aijai kun taas särähti. Paras tähän mennessä, vaan sepä ei ole paljon se.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Petehän veti kunnon pohjat, hirveä "esitys", näköjään tosi vaikea pitää taso viikosta toiseen... Sikäli kyllä osuva biisivalinta että tekee tosiaan mieli hukkua ja vajota sinne pohjaan ettei tarvis tällaistä kuulla.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ambi kirjoitti:
Petehän veti kunnon pohjat, hirveä "esitys", näköjään tosi vaikea pitää taso viikosta toiseen... Sikäli kyllä osuva biisivalinta että tekee tosiaan mieli hukkua ja vajota sinne pohjaan ettei tarvis tällaistä kuulla.

Vähän turhan vaikean biisin Pete valitsi. Siihen nähden Pete suoriutui hommasta jopa melko hyvin. Biisit kuuitenkin kannattaisi valita sen mukaan, mihin kyvyt riittävät. Huonoin tähän mennessä.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
En tiedä johtuuko tämä vain musta, äänimiehestä vai laulajista, mutta mun mielestä jokainen tähän astinen esitys on kuulostanut aivan kauhealta. Ehkä Agnes pahin. Verrattuna viime vuoden Idolssiin, niin hirveältä kuulostaa.

En tiedä allekirjoittaako kukaan tätä, mutta mun mielestä laulajien äänet kuulostavat liian "raaoilta". Tästä menee vähän piikkiä äänimiesten suuntaan.
Äänentaso ja taustat ei kuulosta tasapainoisilta mun korvaan.

Taikka sitten koko homma on mun päässä vaan.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Katri joka nyt laulaa on tämän päivän esiintyjistä selvästi paras tähän mennessä. Aika vaisuja oli muiden avaukset.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
jupster kirjoitti:
En tiedä johtuuko tämä vain musta, äänimiehestä vai laulajista, mutta mun mielestä jokainen tähän astinen esitys on kuulostanut aivan kauhealta. Ehkä Agnes pahin. Verrattuna viime vuoden Idolssiin, niin hirveältä kuulostaa.

En tiedä allekirjoittaako kukaan tätä, mutta mun mielestä laulajien äänet kuulostavat liian "raaoilta". Tästä menee vähän piikkiä äänimiesten suuntaan.
Äänentaso ja taustat ei kuulosta tasapainoisilta mun korvaan.

Taikka sitten koko homma on mun päässä vaan.

Jep, oikeastaan tässä on syy miksi en ole tänä vuonna juuri koko kilpailua edes seurannut. Nyt sitten päätin pitkästä aikaa katsoa, ja kyllä, jokaikinen,aivan kuten aina aiemminkin, kuulosti todella huonolta. Eli ei ole sinun päässäsi, tai sitten se on meidän molempien päässä.
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Juhaht kirjoitti:
Ei helvetti, eikö tässä pitänyt laulaa suomeksi?

Jos olisi mahdollisuus antaa anti-ääniä, olisi Agnes nyt korkealla listalla.

Täytyy myöntää että olen Juhahtin kanssa samaa mieltä. Jälleen. Ensi kerralla todennäköisesti kysyvät Agnesilta mitä lauletaan, että neidille varmasti sopii.
 

Lexa

Jäsen
Voe herran Jumala...

...mitä tuubaa tähän asti. Tuo Peten epävireinen "unihiekkaa" oli todellinen RAISKAUS. Kuten arvelinkin niin kaverilla ei ole mataliin ääniin mitään annettavaa. Katrin veto tähän asti paras, vaikkeikaan mitenkään häikäisevä sekään...
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
K. Pahero kirjoitti:
Riittikö sinun mielestäsi hänen äänensä?

En ole koko aikana pahemmin tykännyt Agnesista. Ääni on silti täysin eri asia kuin se, että biisi menee päin persettä ja siihen tartuin.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tuo Katri vakuuta kyllä suomeksikaan. Täysin mitäänsanomaton ääni, lukion kevätjuhlissa kuulee parempia esityksiä ja vähemmän karaoke-meininkiä. Ei mitään tarjottavaa Suomen mussiikimarkkinoille - kotiin päin tänään...

Ilkka näyttää mitä tapahtuu, kun valitseee kykyjensä mukaisen biisin - tähän mennessä ehdottomasti paras.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Katos prkl, Ilkkahan näyttää ihan oikealta esiintyjältä eikä pelleltä. Positiivista kehitystä on tapahtunut ja laulukin luistaa. Paras tähän mennessä.

Kaikki laulajat tosin vaikuttavat jotenkin "epävireisiltä". Tiedä sitten johtuuko tosiaan tekniikan miehistä/naisista vai heistä itsestään.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Henna lauloi Zen Cafén kappaleessa väärin, joko tahallaan tai unohti loppupäästä "minä tarttuisin sinuun kysymättä minä pelkäisin sinussa en olla" kohdan mitä lauletaan useamman kerran. Lauloi sen sijaan pitkän pätkän "olet todella kaunis" jne.

Ilkkahan vetää nyt ihan mainiosti kun on liian pelehtimisen jättänyt pois.

edit: Juhaht ehtikin jo kehua Ilkkaa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Samoilla linjoilla kuin Nikke. Jos ja kun tämä on Laulukilpailu niin minkä v*tun takia pitää kerrata ja kerrata vanhoja juttu, näyttää jotain poniratsastusta. Tuollaiset kuuluisivat sinne Idols Extraan eikä tähän pää lähetykseen.

Hieman vaisuhko tuntuu Ilkka olevan Satuprinsessansa kanssa. Menee kuitenkin jatkoon kun kaikki teinitytöt äänestää sitä...
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vähintäänkin mielenkiintoinen biisi valinta Ilkalta...
Ei nyt pahemmin muuten esitys särähdä korviin.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Ilkka laulaa nyt itseään Suomen naisten (vanhempien) sydämmiin. Suora yhteys studiolle kertoo, että Henna on aika rikki.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Siis tämä Katrihan oli ensimmäinen joka osasi laulaa. Lisäksi biisivalinta oli ainakin meikäläisen mielestä onnistunut. Ne kolme ensimmäistä olivat enemmän karmeaa, lienee makuasia mikä oli surkein.

Ja tämä Ilkka valitsi kyllä loistavan biisin. Siis alkuperäisenä. Ei oikein kyllä hänelle sopinut, vaikka hyvin vetikin.

Silti hämmästelen onko viiden viimeisen joukossa vain kaksi jotka osaavat laulaa vai onko tuolla äänet miksattu ihan päin helvettiä. Toi Konepaja ei äänentoiston puolesta keikkapaikkana ihan paras mahdollinen ole.
 

Neckar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Aijai kun Ilkka laulaa epävireisesti ja biisi oli kuitenkin ensimmäisellä kierroksella helpoimmasta päästä laulaa. Omasta mielestäni parhaimmat ensimmäisellä kierroksella olivat Henna ja Katri.
 
No toi Ilkka sentään kuulosti ihan laulajalta, eikä kuolevalta sialta, niinkuin nämä 4 edellistä rääkyjää.
Paljon en ole seurannut Idolsia nyt, mutta on kyllä harvinaisen huono taso näissä kekkereissä tämän perusteella.

Ilkan esitys tosiaan ainoa, minkä pystyi kokonaan kuuntelemaan ilman että korvia särki, kauheuden huippuna oli Agnesin esitys, jonka aikana oli tosiaan pakko vaihtaa kanavaa.

Huhhuijaa.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ilkkahan oli selvästi paras ensimmäisellä kierroksella, oli laulu helppo tai ei.

Henna nyt jo ulos! Aivan toivottaman huono esitys. Agnes ei vakuuttanut myöskään. Peteltä yllättävän heikko suoritus myös. Katri oli ihan ok, mutta olisin odottanut parempaa. Ennen toisia biisejä Ilkka siis selvässä johdossa.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Juhaht kirjoitti:

Jotain on sattunut vissiin, mutta ei alussa näytä ainakaan ulospäin.

EDIT: Tai sitten perinteinen satuprinsessa, joka vain suree omaa kovaa kohtaloaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös