MTV3 esittää: Idols

  • 276 926
  • 2 268

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tästä Katrista tulee liikaa mieleen Hanna Ekola tai Viki rosti. Idoli vuosimallia 2005 voisi olla vähän nuorekkaampi.

No nyt vetää Agnes Vilkkumaata. Alkoi oikeasti säälittämään. Voi voi...
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"ma luen sun paivakirjaa.."
Huhuh
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
No ny aknes laulaa suomeksi, ja sen huomaa. Hatun nosto kuitenkin kun uskaltaa vetää suomeksi. Mutta taisi tulla Exodus Akneksille
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joo, eiköhän se Agnesin putoaminen ole nyt selviö, ellei saa säälipisteitä jostain. Ei suomi vaan oikein taivu, ei voi mitään. Heihei.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ambi kirjoitti:
taa ei voiollanai ma mene takaisin nukumaan

*Reps*
Agnes ja Ambi koulutaa meijtä.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Ei ole tuoo Agnesin suomeksi veto kyllä yhtään sen parempi kuin olisin kuvitellu. No, itse en ole pahemmin aikasemmin seurannut, mutta näin finaalikuulemalta aika heikko on taso tänä vuonna.
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
ala sano mitaan....

joka yo soitan satumaatanko...

mula on valta ma koulutan...

Lähteekö siltikään? Satuprinsessa ulos.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Olenko epänormaali, jos minua rupeaa panettamaan, kun Agnes ottaa kommentteja vastaan?
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Koala kirjoitti:
Olenko epänormaali, jos minua rupeaa panettamaan, kun Agnes ottaa kommentteja vastaan?
Tekeekö mieli eläintä?

Kuvaavaa että muija saa tuomaristolta kehuja.

Edit: sopivasti Pete laulaa "can't get it up..."
eiku se olikin "give up"
 

jh1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere Saints
jupster kirjoitti:
Palloilen tässä myötähäpeän ja totaalisen repeämisen välissä.

Samat on fiilikset täälläkin, mutta täytyy hattua nostaa että Agnes on koko sydämellä mukana vaikka ei osaa suomeksi laulaakkaan.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ohmi kirjoitti:
Osasi ja osasi. Jos osaaminen tarkoittaa oikeaa artikulointia ja karaoke-tyylistä kimakkaa ja todella onttoa ääntä niin kai se sitten osaa laulaa.
No sehän tässä on säälittävää että tuo Katrin esitys oli käytännössä paras. Tän finaaliviisikon esitys on kokonaisuudessaan kyllä niin surkeaa että menee jo komiikan puolelle. Ei voi muuta sanoa.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
En vain voi sille mitään, mutta Pete ja Henna tiputtivat Joonaksen, näin minulla on tiettyjä patoutumia näitä vastaan, mutta kyllähän Pete vetää tällä hetkellä ihan hyvin. Pieni kämmi tuli tuossa noin. Antaa mennä.
 
Humpauttaja kirjoitti:
Ja miks hemmetissä tuomarit hehkuttaa?

Jos eivät hehkuttaisi, ne leimattaisiin rasisteiksi ja basisteiksi.

Kyllä mun mielestä Agnesin "näytöt" on annettu, kun hän on nyt tänään osoittanut, ettei osaa vetää hyvin enkuksi, eikä suomeksi...

Vai annetaanko hänelle vielä mahdollisuus? Seuraavaksi ruåtsia? Sjommäääröön eeeer kjooort?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
On kyllä luokattoman heikko taso tänään oikeastaan kaikilla. Vaikea uskoa, että kaikki olisivat sen taitonsa johonkin kadottaneet, joten ehkä syy tosiaan on tekniikkapuolella. Esim. laulajien äänenvoimakkuudet vaihtelevat biisin keskenkin aivan miten sattuvat... Enpä olisi uskonut tätä sanovani, mutta Ilkka on ollut tähän asti paras. Agnesille pointsit siitä, että yritti kuitenkin vetää suomeksi.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Nyt kun Katri laulaa: Emmin solitare motion kappaleen, niin pieni kisa pystyyn. Tietääkö kukaan, mistä tuo Emmi on kotoisin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös