olkikuukkeli kirjoitti:No Alpohan on melkein pelkkä vitsi puusilmäisine kommentteineen.
Kenen loukkaantumisen se Ruutu on nytkin aiheuttanut? Jos viittaat esim. Jagr-caseen ja tähän tuoreeseen Shastlivi-taklaukseen, niin molemmathan ovat ihan puhtaita niittejä. Ja tuo tappelu on yleensä joukkueelle haitallisempaa kuin kaverille jäähyjen hankkiminen. Voin kuitenkin vakuuttaa, että J.Ruutu tiputtaa kyllä tarvittaessa hanskansa, ja hoitaa senkin homman hyvin.
Ärsyttää kyllä tosissaan se, että Ruutua jaksetaan aina vain dissata tietyiltä tahoilta, vaikka mies pelaisi kuinka hyvin. Mielestäni Jarkko on yksi niistä harvoista suomalaisista, jotka eivät juuri koskaan alisuorita ja hoitavat aina hommansa hyvällä työmoraalilla. Ja kyllä se Jakke ihan pelimies on muissakin hommissa kuin ärsyttämisessä - vai ovatko hyvät otteet hyökkäyspäässä jääneet sinulta näkemättä?
Dissaathan sinäkin tässä kommentissa Alpo Suhosta, vaikka meriteiltään ylivoimainen suomalainen valmentaja =)
Kuten moneen kertaan olen huomattunut. On J.Ruutu tehnyt myös hyviä asioita, mutta "minä henkilökohtaisesti" en pidä ikinä siitä, että joukkueessa on niin sanottu "räjähtävä pommi", joka voi aina taklata toisen sairastuvalle ja hommata isoja rangaistuksia. Tämä siis minun kantani ja ymmärrän täydellisen hyvin sinun kantasi. Mutta jos sanon myös omaksi puolustukseni, niin myös H.Jortikka ei välttämättä nähnyt J.Ruutua tarpeellisena maajoukkueessa. En tiedä sitten onko hänen kantansa muuttunut tapauksen jälkeen kun Ruutu on ollut rauhallisempi. Minun ei ole ainakaan. Kyllä se J.Ruudun pelitapa on sellainen, että se vain odottaa, että jotain tapahtuu. Ja sekös sinua ärsyttää kun joku on eri mieltä sinun tykkäämästäsi pelaajasta =)