Eiköhän se Laatikainen ole seuraavana vuorossa.Lampinen kirjoitti:Eli yksi pakki tulee vielä kisoihin.
Olisko Koistinen tai Niskala?
Ei ole tarkkoja, mutta ulkomuistista heittäisin, että vuoden '95 jälkeen (jos lasketaan kaksiosainen finaali '98 ja kaksiosainen välierä '99 yhdeksi otteluksi) Suomelle kolme voittoa (välierä '99, puolivälierä '00 ja välisarja '01), kaksi tasapeliä (alkusarja '96, välisarja '04), ja viisi tappiota (ylempi loppusarja '97, finaali '98, pronssiottelu '02, puolivälierä '03, alkusarja '05).Vilijo kirjoitti:Oisko jollakulla tilastoa edellisistä kohtaamisista Suomen ja Ruotsin välillä mm-tasolla ?
Lampinen kirjoitti:Puolivälierää "unelma"vastus olisi kolmikosta Tsekki, Slovakia& Usa.
Laamanen oli ihan jees. Ei tullut hasardeja toisinkuin pakkiparilleen. Helvetin hyvä veto yläkulmaan viivalta, mutta veska oli maaginen. Taisi olla ainoa kerta kun maalivahti "joutui venymään"?Wiesellike kirjoitti:Olen iloisesti yllättynyt Laamasen pelistä. Kaikki ovat häntä haukkuneet, mutta nousi heti ensimmäisessä pelissä yhdeksi Suomen parhaista pakeista. Ei tule Mäntylää ikävä, ei.
vilperi kirjoitti:Suomen puolivälierävastus on joko USA tai Kanada, riippuen siitä kumpi joukkueista voittaa huomisen maiden välisen kohtaamisen.
Kello 19:15 alkaen, joka sopii varsinkin minulle mainiosti. USA saattaa olla suhteellisen hankala vastustaja. Noh katsotaan nyt vielä huominen.greatLeo kirjoitti:Nopea vilkaisu kaavioon, niin Suomi kohtaa USA:n ensi torstaina. Menikö pikajärkeily nappiin?
greatLeo kirjoitti:Nopea vilkaisu kaavioon, niin Suomi kohtaa USA:n ensi torstaina. Menikö pikajärkeily nappiin?
Vilijo kirjoitti:Oisko jollakulla tilastoa edellisistä kohtaamisista Suomen ja Ruotsin välillä mm-tasolla ?
TML kirjoitti:Kovinkaan aktiivisesti en ole näitä Suomen pelejä tähän asti katsonut, tänäänkään en koko peliä nähnyt kun Arse-Chealsea ja NYR-BUF pelit osuivat päälle, mutta onko tuo Miettinen missään pelissä pelannut vielä hyvin?
Entä Berg? Entä Pärssinen?
Sen mitä itse olen katsonut, ovat nämä kolme äijää olleet pihalla kuin tamppoonin naru.
Ei voi ymmärtää miksi Bergenheim, Pillu ja Konna eivät pelaa.
JiiTee kirjoitti:Eiköhän se Laatikainen ole seuraavana vuorossa.
Itse löisin Phillun passiin leiman.Sökö kirjoitti:Pärssisen korvaaja täytyy olla Sean tai Konna...
Salama15 kirjoitti:Itse löisin Phillun passiin leiman.
Jotenkin sen Erkka taas jäätyi tuossa peluuttamispuolessa; olis voinut tiivistää ja antaa peliaikaa kuumille (Shedden tuskin sortuu tuohon)... Toisaalta jos hakemalla hakee jotain positiivista niin tais olla eka kerta tässä turnauksessa kun ketjuja peluutettiin samassa koostumuksessa läpi pelin?
Salama15 kirjoitti:Itse löisin Phillun passiin leiman.
Jotenkin sen Erkka taas jäätyi tuossa peluuttamispuolessa; olis voinut tiivistää ja antaa peliaikaa kuumille (Shedden tuskin sortuu tuohon)... Toisaalta jos hakemalla hakee jotain positiivista niin tais olla eka kerta tässä turnauksessa kun ketjuja peluutettiin samassa koostumuksessa läpi pelin?
Pitää nyt sen verran Ruutua puolustaa, että heti jäähyn jälkeen "kalasti" vastustajalle myös jäähyn.Sheriffi13 kirjoitti:Jarkko Ruudulta muuten taas järkevä jäähy. Joku täällä kuulutti aikoinaan kovaan ääneen, että Ruutu on kova NHL mies niin kumma juttu kun kaveri ei tiedä edes Suhosen mainitsemasta legenda säännöstä..."kolmas mies on kahinassa liikaa". Sanotaan taas vaikkapa näin: Fiksu ja vahva poika!!!