#28 kirjoitti:
Mikä on trollin tarkka määritelmä? Kuinka paljon trollin näkemyksien pitää erota omistasi että määritelmä täyttyy?
Trollina olemisella ja minun näkemyksilläni ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Esimerkiksi nimimerkki Cuben kanssa olen usein eri mieltä ainakin jääkiekkoilullisista asioista, enkä silti pidä häntä trollina.
Trolliudesta ja sen tunnusmerkeistä käyköön tuo Koivun aineiden vetämisen faktana julistaminen. Ilman niitä faktoja.
Jos viittaat noihin Habs-fanien kommentteihin, niin okei, onhan siinä muutama ihan pätevä lausahdus. Enemmän itseäni ihmetyttää edelleen se iso kuva, enkä puhu pelkästään jatkoajasta. Montreal-fanit ovat jonkinlainen aivopesty sisäpiiri joka ei kestä minkäänlaista kritiikkiä, ja jos asioista joutuu väittelemään niin alkaa hirveä vittuilu ja sähinä. Kanadalaiset Habs-fanit vääntävät kaiken heti Toronton heikkoudeksi, suomalaisten heimoveljiensä kohdistaessa tuskaansa Sundiniin ja vaihteleviin suomalaispelaajiin.
Jaaha, ja mikä lienee se iso kuva? Itse Montrealin kaupungissa tietyissä piireissä meininki nimittäin on enemmänkin sellainen, että kun (joukkueella tai Kapulla) menee huonosti, kaadetaan kaikki paska Koivun niskaan, ja sitten kun luistaa (Kapulla, ja sitä myöten myös joukkueella), joko ollaan hiljaa tai nostetaan joku kanadanranskis jalustalle. Montreal-fanit eivät myöskään edelleenkään ole mikään "aivopesty sisäpiiri", vaikka sun on sitä jostain syystä kovin vaikea ymmärtää.
Habs-fanit kestävät kritiikkiä ihan siinä missä muutkin, jos se on järkevää sellaista, eikä vain yksittäisiä, provoavia ja vittuilevia lauseita siellä täällä. Tahallisesti kärjistävä, säännöllinen vähättely habsilaisten suuresti arvostamaa pelaajaa kohtaan ei varmasti luo järkevää keskustelua. Tiedät sen Raipen fanina takuulla ihan hyvin itsekin.
A) Koivu pääsi huipulle osittain siksi koska käytti kiellettyjä aineita.
Kyllä, 90-luvun puolivälissä, kun Koivu voitti mennen tullen SM-Liigan pistepörssit ja ratkoi mestaruuksia Tepsille sekä Suomelle, jannu oli päivänselvästi jossain aineissa. Vähintään pilvessä, niin korkealla lensi. Ja sitten niitä faktoja pöytään...
B) Koivu pelaa pikkusikaa.
Yep, mutta eipä ole ainoa tähtipelaaja joka sellaista harrastaa. Mitenkään sinänsä puolustamatta. Radek Duda pelaa pikkusikaa. Tykkään silti, ja ehkä juuri siksi.
Nuo voisivat olla syitä Koivu antipatioille, korostan että itselläni ei sellaisia ole.
Ei toki, ei tämä siltä vaikutakaan.
Niin, asiat oikeassa järjestyksessä. Tässä yksi esimerkki siitä mitä on olla Montreal Canadiens-fani.
Heh, mitä sanoinkaan yksittäisistä vittuilulauseista? Ainakin minulle henk.koht on äärettömän paljon tärkeämpää kuinka Koivu pelaa, kuin mitä joku Sundin tekee. Ihan sama uskotko sinä sitä vai et.
Riittänee mun osalta, ei tästä mihinkään päästä taaskaan.