Ja tuohon vielä lisäksi ketjunavauskielto päälle (joka ei ole enää muistaakseni kait), niin kyllä miestä on koeteltu. Huh huh!Pelikieltoja, rikepisteitä, ohjaavia yksityisviestejä dick-pick-liitteineen...
Ja lähes ikuinen ketjunavauskielto. Jotkut teistä eivät vain osaa käyttäytyä.Pelikieltoja, rikepisteitä, ohjaavia yksityisviestejä dick-pick-liitteineen... olen moderaattorien silmätikku numero uuno. Fiilis kuin Venäjällä, miksi minua aina kiusataan kun tahtoisin vain olla oma törkeä itseni.
Watawatwaaaaat…. Dickpickejä?Pelikieltoja, rikepisteitä, ohjaavia yksityisviestejä dick-pick-liitteineen... olen moderaattorien silmätikku numero uuno. Fiilis kuin Venäjällä, miksi minua aina kiusataan kun tahtoisin vain olla oma törkeä itseni.
Paha kysymys.
Laskurin mukaan tämä on 21447. viestini palstalle. Olen saanut ainakin yhden rikepisteen, en tosin yhtään muista, että milloin ja miksi muka. Sen lisäksi olen saanut ehkä toisenkin rikepisteen, tai sitten se oli vaan heads up -tyyppinen huomautus/varoitus modeilta.
Luultavasti minulla on siis noin kymmenentuhannen viestin nuhteeton putki jossain kohtia. Yhdyn monen muun mainintaan siitä, että modet vetävät hyvin noin 99,99% tapauksista. Tuo minun luultavasti täysin aiheeton rikepisteeni nyt toki sattui takuulla ohisektoriin, mutta hyvänä ihmisenä olen valmis antamaan sen modeille anteeksi.
Karma.Noni, nyt meni hyvä putki hyvältä (parhaalta) Mestispuolen kirjoittajalta ja viikko huilia.
Ei mahda mitään, ite syy oli nykyelämään varsin normi, vähän mauton ja ajattelematon vitsailu mutta kuitenkin satavarmasti ilman pahaa tarkoitusta. Noh näille ei nykypäivänä minkään mahda.
Harmi että menee Mestiksen playoff aloitus mutta palaat sitten levänneenä hyväntekijäksi.
Näkeekö omat rikepisteet jostain? Kai niistä tulee ilmoitus jos sellaisia saa?
Himoittu 99+ clubilaisuus on oven takana -take my word!! Peli em. ketjussa on ollut kovaa,, mutta puhdasta!!97 viestiä -Par excellence -ketjuun ilman rikepisteitä vaikka kovaa siellä pelattu Team Moderatorsia vastaan.
Olet selvästikin minun esikuvani.11824 viestiä, eli ilmeisesti aika steriiliä tussuttelua (I assume)?
Tämä näyttäisi olevan viestini numero 2550, vaikka 20 vuotta sitten luvat sain. Vajaa 130 viestiä vuodessa pelkkää asiaa ja tälläinen kiiltokuvapoika ei rankkua voisi saadakkaan.
Joskus ehkä kymmenen vuotta sitten minua politpyroon taholta yksityisviestillä neuvottiin kirjoittelemaan enemmän myös kiekkopuolelle ja ne pari hätäpäissäni sinne kirjoitettua viestiä ilmeisesti riittivät. Tietyistä syistä pysyttelen siellä pelkästään seuraajana, vaikka vähäisesti sitäkin.
Omatuntoni on ainakin täällä puhdas ja sädekehäni loistaa kirkkaana.