Kerran syyllistynyt palstauran alkutaipaleella samaan ja lopputuloksena tietysti pelikielto.Kerran olin näitä unisia ja laitoin kuvailemattoman linkin. Tämä sopimaton käyttäytyminen tapahtui lokakuussa 2018.
Melkein tuosta jatkoajan Lady Byng palkinnon voisi jo jakaa.16 100 viestiä, eikä pelikieltoja ole tullut.
Toki muutama rikepiste on tullut.
Toiseen käyttäjään kohdistuvista viesteistä ja vänkäämisestä ei ole tullut penaltia mistä olen ihan ylpeä.
Ohhoh enpä olisi uskonut, mikä joukkue kyseessä?Mä olen sentään saanut kokonaisen seuran kiusaamisesta bannia. Kannan sen ylpeänä loppuun saakka.
Ohhoh enpä olisi uskonut, mikä joukkue kyseessä?
On siinä tietysti sekin mahdollisuus, että olet vain normaalia hienotunteisempi, älykkäämpi, komeampia, seksikkäämpi... ja mitä näitä nyt onkaan...11 225 viestiä ja reilu 21 vuotta palstalla eikä yhtään bannia, rikepistettä tai privaa modeilta tai mitään muutakaan. Todella säälittävä suoritus siis.
Och samma på svenska... paino viimeisellä adjektiivilla!!!10 268 viestiä eli koko palstaurani olen kirjoittanut ilman rikepisteitä tai pelikieltoa. Mutta ihan puhdas historiani ei enää ole. Minulla on ollut väliaikaisesti kirjoitusoikeudet poissa. Se ei ollut sinänsä rangaistus vaan modet pisti ne säppiin jotta en kirjoittaisi enempää sellaisia viestejä, jotka saattavat myöhemmin kaduttaa.
7995 viestiä ilman pelikieltoja tai edes huomautuksia. Harvinaisen asiallinen kirjoittaja tässä, hei.
No sehän nyt on selvä.On siinä tietysti sekin mahdollisuus, että olet vain normaalia hienotunteisempi, älykkäämpi, komeampia, seksikkäämpi... ja mitä näitä nyt onkaan...