Monta viestiä olet kirjoittanut ilman rikepistettä/pelikieltoa?

  • 4 015
  • 73

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuten ainakin @Murkula huomasi, niin nallihan napsahti minulle melkein heti kun olin tässä ketjussa leuhkinut.

Pieni heads up -vinkki siis kaikille: kannattaa miettiä kahteen kertaan, ennen kuin alatte lesoilemaan...
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Kerran olin näitä unisia ja laitoin kuvailemattoman linkin. Tämä sopimaton käyttäytyminen tapahtui lokakuussa 2018.
Kerran syyllistynyt palstauran alkutaipaleella samaan ja lopputuloksena tietysti pelikielto.

Sen jälkeen menikin n. 1700 viestiä välissä ilman pelikieltoja, joita tulikin sitten kaksin kappalein lyhyen ajan sisään ja myönnettäköön, että ne oli vähän ns. puolitietoisesti ärsytyspäissään otettuja, niiden jälkeen olen parantanut tapani. Tosin välissä ehdin saamaan pari jo päättynyttä ketjunavauskieltoa sekä ohjeistavan yhsityisviestin. Olin myös nuorempana vähän tuittupää moderaattoreille, mutta kun ikää tulee niin sen myötä varmasti viisastun.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Taas nostettu tällainen humble brag -ketju! Alan kyllästyä. Raportoin kaikki viestit.

Tällaisena asiapitoisena ihmisenä, joka on kirjoittanut way over 30 000 viestiä Jatkoaikaan, luulisi, että kunnioitettaisiin mutta mitä vielä. Ketjunavauskieltoa (ikuista), penalttia vaikka miten usein, rikepisteitä, ohjeistuksia, määräyksiä, suoranaisia vittuiluja jne. vain muutamia vääryyksiä mainitakseni. Olen kuitenkin suosituin jatkoaikalainen ja tarvitsisin oman osion. Hyvin loppui tämäkin viikko!
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tulihan noita... banneja otettua palstaurani alkuaikoina jokunen. Kerran jo luulin, että nyt tuli kärmekselle lähtö, mutta tulikin vain kuukauden banni, jonka jälkeen ei ole tullut siltä saralta enää yhtään mitään - voi johtua siitäkin, etten ole palstamme kaikkein innokkaimpia kirjoittajia.
Nykyään menee suurinpiirtein kaikki läpi, on-linerit, jopa pelkkä yksi sanakin, kun @Moderaattorit ovat ilmeisesti todenneet, että oon aika harmiton höpöttäjä ja että joskus se yksi sanakin on ihan tarpeeksi - kuuluu ikäänkuin asusteeseen...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Palstalla olen ollut melkein alusta asti. Tilastojen mukaan tämä on viesti numero 22 756. Pelikiellossa olen ollut kerran, ja siitä on todella pitkä aika. Syynä off-topiciksi ajautunut väittely, josta sitten lopulta tuli molemmille osapuolille viikon käytösrangaistus. Rikepisteen olen saanut muistaakseni kerran, mutta voin muistaa tuon väärinkin. Ja joskus muinoin, kun rikepisteitä ei vielä tunnettu, olin isommassa porukassa, joka sai kollektiivisesti varoituksen.

Yritän parantaa tapani.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
11024 viestiä ja yksi penalti. Se taisi tulla kun kerroin Kimmo Kinnunen ja isänsä Jorma Kinnunen vitsin pikkasen too soon Jorman kuoleman jälkeen, ihan ansaittu penalti siis.

Toiseen käyttäjään kohdistuvista viesteistä ja vänkäämisestä ei ole tullut penaltia mistä olen ihan ylpeä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
11 225 viestiä ja reilu 21 vuotta palstalla eikä yhtään bannia, rikepistettä tai privaa modeilta tai mitään muutakaan. Todella säälittävä suoritus siis.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
10 268 viestiä eli koko palstaurani olen kirjoittanut ilman rikepisteitä tai pelikieltoa. Mutta ihan puhdas historiani ei enää ole. Minulla on ollut väliaikaisesti kirjoitusoikeudet poissa. Se ei ollut sinänsä rangaistus vaan modet pisti ne säppiin jotta en kirjoittaisi enempää sellaisia viestejä, jotka saattavat myöhemmin kaduttaa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
11 225 viestiä ja reilu 21 vuotta palstalla eikä yhtään bannia, rikepistettä tai privaa modeilta tai mitään muutakaan. Todella säälittävä suoritus siis.
On siinä tietysti sekin mahdollisuus, että olet vain normaalia hienotunteisempi, älykkäämpi, komeampia, seksikkäämpi... ja mitä näitä nyt onkaan...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
10 268 viestiä eli koko palstaurani olen kirjoittanut ilman rikepisteitä tai pelikieltoa. Mutta ihan puhdas historiani ei enää ole. Minulla on ollut väliaikaisesti kirjoitusoikeudet poissa. Se ei ollut sinänsä rangaistus vaan modet pisti ne säppiin jotta en kirjoittaisi enempää sellaisia viestejä, jotka saattavat myöhemmin kaduttaa.
Och samma på svenska... paino viimeisellä adjektiivilla!!!
 

Glove

Jäsen
Yhden virhepisteen sain kerran, oliskohan joku 5000 viestiä sitten. En ala tarkistamaan. Hyväksyn kyllä pisteen, käyttämäni termi oli rasistinen, jos sen semmoiseksi haluaa tulkita. Eli ehkä joku 12000 viestiä tuli ilman virhepistetiä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
7995 viestiä ilman pelikieltoja tai edes huomautuksia. Harvinaisen asiallinen kirjoittaja tässä, hei.

Tämä putki meni sitten poikki viime kesänä, kun sain ensimmäisen rikepisteeni.

Voinen kuitenkin hyvillä mielin sanoa, että yleisö oli tuomiosta eri mieltä, koska rikepiste tuli viestistä, johon kertyi 112 tykkäystä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
On siinä tietysti sekin mahdollisuus, että olet vain normaalia hienotunteisempi, älykkäämpi, komeampia, seksikkäämpi... ja mitä näitä nyt onkaan...
No sehän nyt on selvä.

Siihen aikaan kun otteluseurantoihin tuli kirjoitettua, niin ei siellä aina tullut korrektisti käyttäydyttyä ja kai vain tuuria on ollut että modet ovat katsoneet perseilyjäni läpi sormien. Otteluseurannat vaan ovat toistaiseksi jääneet omalta osaltani tauolle, kiitos vaan Kärpille vapaa-ajan lisääntymisestä ja tämän päivän uutisten perusteella sama jatkuu ensi kaudella.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
10524 ja 16 vuotta sohlaamassa. Ei rikkeitä, eikä kakkuja ja päälle vielä varjomodeilu.

Anna kakkua, anna sakkoa saatana.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Minulla on noin neljään vuoteen "vain" vajaat 5000 viestiä ja tili on (vielä) puhdas. Muutaman kerran on, yllätys yllätys, tuolla politiikkakeskusteluissa aiheuttaneet verenpaineen hetkellistä nousua jotkut, nimeltä mainitsemattomat, nimimerkit.

Jos siellä joku on käynyt inttämään vastaan tai haastamaan ihan suoraan riitaa, niin olen vähin äänin vain poistunut keskustelusta, toki yleensä ilmoittaen haluttomuuteni jatkaa ihan turhanpäivästä jankkaamista, oli se sitten jonkun mielestä raukkamaista, niin se olkoon hänen mielipiteensä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Yli 10000 viestiä olen selvinnyt rangaistuksetta. Ehkä muutamasta kirjoittamastani viestistäni olisi voinut antaa huomautuksen tai rikepisteen.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
20145 viestiä ja yksi viikon pelikielto. En ainakaan muista muita.

Taisin heittää: markka sille joka vetää sihvosta turpaan.

Se tulkittiin väkivaltaan yllyttäväksi vaikka elettiin jo euroaikaa. Vieläkin olen katkera tuosta. Saatana.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tämä on viesti nro. 3339. Tämän ajan saldo:

1 x rikepiste
3 x 1 viikon kirjoituskielto
1 x 2 viikon kirjoituskielto
2 x 1 kuukauden kirjoituskielto.

Jos kolmesta rikepisteestä saa viikon kirjoituskiellon, niin olen yhteensä saanut 40 rikepistettä eli 1 x rikepiste/83,475 kirjoitettua viestiä.

Saan siis rikepisteen noin 84 kirjoitetun viestin välein.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös