Monta viestiä olet kirjoittanut ilman rikepistettä/pelikieltoa?

  • 4 015
  • 73

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
5782 viestiä ja oletuksena että tästäkään ei virhepinnaa tule niin olisiko se sitten 5783.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhden rikepisteen olen saanut joskus nostettuani esiin Kärppien kannatusalueella asuvien ihmisten tavallista läheisemmät suhteet sukulaisiinsa ja tämä ei kuulemma liittynyt otteluseurantaan millään tavalla.

Tai olisinkohan joskus 2009 saanut jonkun huomautuksen. Ei voi muistaa. Mutta kyllä tästä nyt useamman tuhat viestiä saa putkeen kasaan.

Omat palstatuotokseni ovat toki usein sellaista paskaa, että sillä lannoittaisi koko Suomen.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Paha kysymys.

Laskurin mukaan tämä on 21447. viestini palstalle. Olen saanut ainakin yhden rikepisteen, en tosin yhtään muista, että milloin ja miksi muka. Sen lisäksi olen saanut ehkä toisenkin rikepisteen, tai sitten se oli vaan heads up -tyyppinen huomautus/varoitus modeilta.

Luultavasti minulla on siis noin kymmenentuhannen viestin nuhteeton putki jossain kohtia. Yhdyn monen muun mainintaan siitä, että modet vetävät hyvin noin 99,99% tapauksista. Tuo minun luultavasti täysin aiheeton rikepisteeni nyt toki sattui takuulla ohisektoriin, mutta hyvänä ihmisenä olen valmis antamaan sen modeille anteeksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pelikieltoja, rikepisteitä, ohjaavia yksityisviestejä dick-pick-liitteineen... olen moderaattorien silmätikku numero uuno. Fiilis kuin Venäjällä, miksi minua aina kiusataan kun tahtoisin vain olla oma törkeä itseni.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pelikieltoja, rikepisteitä, ohjaavia yksityisviestejä dick-pick-liitteineen... olen moderaattorien silmätikku numero uuno. Fiilis kuin Venäjällä, miksi minua aina kiusataan kun tahtoisin vain olla oma törkeä itseni.
Ja lähes ikuinen ketjunavauskielto. Jotkut teistä eivät vain osaa käyttäytyä.


Toki tapani mukaan myöhässä. Sori siitä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kovan pelin ystävänä olen myös täällä intoutunut vuosien varrella sen verran hieromaan hanskalla nassua, vetänyt poikkaria selkään ja huudellut perään, etten ole ilman rangaistuksia selvinnyt.

Sitä en muista koska ensimmäinen huomautus tuli. Onhan tässä vuodesta 2001 heiluttu, joten penaltyja on piisannut.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pelikieltoja, rikepisteitä, ohjaavia yksityisviestejä dick-pick-liitteineen... olen moderaattorien silmätikku numero uuno. Fiilis kuin Venäjällä, miksi minua aina kiusataan kun tahtoisin vain olla oma törkeä itseni.
Watawatwaaaaat…. Dickpickejä?
Nyt mä vasta hidas olinkin. Tai aikaisessa joka sen madon nappaa.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Tämä on 3980:s viesti. Taidan olla luokan riimus kuin Ruuskasen Antti sanoisi.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
3465 viestiä on tullut kirjoitettua ilman rikepisteitä tai pelikieltoja.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Paha kysymys.

Laskurin mukaan tämä on 21447. viestini palstalle. Olen saanut ainakin yhden rikepisteen, en tosin yhtään muista, että milloin ja miksi muka. Sen lisäksi olen saanut ehkä toisenkin rikepisteen, tai sitten se oli vaan heads up -tyyppinen huomautus/varoitus modeilta.

Luultavasti minulla on siis noin kymmenentuhannen viestin nuhteeton putki jossain kohtia. Yhdyn monen muun mainintaan siitä, että modet vetävät hyvin noin 99,99% tapauksista. Tuo minun luultavasti täysin aiheeton rikepisteeni nyt toki sattui takuulla ohisektoriin, mutta hyvänä ihmisenä olen valmis antamaan sen modeille anteeksi.

Noni, nyt meni hyvä putki hyvältä (parhaalta) Mestispuolen kirjoittajalta ja viikko huilia.
Ei mahda mitään, ite syy oli nykyelämään varsin normi, vähän mauton ja ajattelematon vitsailu mutta kuitenkin satavarmasti ilman pahaa tarkoitusta. Noh näille ei nykypäivänä minkään mahda.

Harmi että menee Mestiksen playoff aloitus mutta palaat sitten levänneenä hyväntekijäksi.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Noni, nyt meni hyvä putki hyvältä (parhaalta) Mestispuolen kirjoittajalta ja viikko huilia.
Ei mahda mitään, ite syy oli nykyelämään varsin normi, vähän mauton ja ajattelematon vitsailu mutta kuitenkin satavarmasti ilman pahaa tarkoitusta. Noh näille ei nykypäivänä minkään mahda.

Harmi että menee Mestiksen playoff aloitus mutta palaat sitten levänneenä hyväntekijäksi.
Karma.

Ei vaan, on kyllä maailmankirjat sekaisin, kun Everton sai viikon bannia. Fiksuna kirjoittajana toki pahoitteli vielä jälkikäteen viestiään, mutta taisi olla liian myöhäistä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Näkeekö omat rikepisteet jostain? Kai niistä tulee ilmoitus jos sellaisia saa? Muistan saaneeni kaksi viikon mittaista pelikieltoa, ensimmäinen tuli ennen rikepisteiden keksimistä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Näkeekö omat rikepisteet jostain? Kai niistä tulee ilmoitus jos sellaisia saa?

Ei kait näe? Olisi hyvä, jos itse näkisi omasta profiilista "kymppilistan".

Itse ainakin sain yksityisviestinä ilmoituksen rikepisteestä joskus.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oliskohan ollut joku 10 000 viestiä kasassa ennen ensimmäistä rikepistettä keväällä 2020. Ei tullut pidettyä lukua asiasta tuolloin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
97 viestiä -Par excellence -ketjuun ilman rikepisteitä vaikka kovaa siellä pelattu Team Moderatorsia vastaan.
Eipä muutenkaan ole tullut vaikka way over 150 viestiä kunnon maistissa kirjoitettu aikana jolloin kaikki viestit lasketaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
97 viestiä -Par excellence -ketjuun ilman rikepisteitä vaikka kovaa siellä pelattu Team Moderatorsia vastaan.
Himoittu 99+ clubilaisuus on oven takana -take my word!! Peli em. ketjussa on ollut kovaa,, mutta puhdasta!!
 

ace

Jäsen
Tämä näyttäisi olevan viestini numero 2550, vaikka 20 vuotta sitten luvat sain. Vajaa 130 viestiä vuodessa pelkkää asiaa ja tälläinen kiiltokuvapoika ei rankkua voisi saadakkaan.

Joskus ehkä kymmenen vuotta sitten minua politpyroon taholta yksityisviestillä neuvottiin kirjoittelemaan enemmän myös kiekkopuolelle ja ne pari hätäpäissäni sinne kirjoitettua viestiä ilmeisesti riittivät. Tietyistä syistä pysyttelen siellä pelkästään seuraajana, vaikka vähäisesti sitäkin.

Omatuntoni on ainakin täällä puhdas ja sädekehäni loistaa kirkkaana.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämä näyttäisi olevan viestini numero 2550, vaikka 20 vuotta sitten luvat sain. Vajaa 130 viestiä vuodessa pelkkää asiaa ja tälläinen kiiltokuvapoika ei rankkua voisi saadakkaan.

Joskus ehkä kymmenen vuotta sitten minua politpyroon taholta yksityisviestillä neuvottiin kirjoittelemaan enemmän myös kiekkopuolelle ja ne pari hätäpäissäni sinne kirjoitettua viestiä ilmeisesti riittivät. Tietyistä syistä pysyttelen siellä pelkästään seuraajana, vaikka vähäisesti sitäkin.

Omatuntoni on ainakin täällä puhdas ja sädekehäni loistaa kirkkaana.

Mulle on tullut joskus viestiä siihenkin suuntaan, että voisin pitää turpaani soukemmalla lätkäpuolella, kun en mistään näköjään mitään ymmärrä sielläkään. Vastasin, että tehkää ite perässä montako yksirivistä olette ite kirjottaneet !! - TK
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oottakaas hetki... Tsekkaan.
Tämä on siis viesti nro 8906 ja eikä yhtään rikipistetta tai pelikieltoa mahdu uraani. HMV ja tylsä... Siinäpä se "salaisuus".
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yli kymppitonnin mentiin, että sain ensimmäisen - ja toistaiseksi ainoan - rikepisteen. Joskus viime vuonna se tapahtui, olisiko ollut syksyn tuntumassa. Eräs voimasuhdeketjussa suuresti arvostettu kärppäkannattaja sai allekirjoittaneen avautumaan rikepisteen arvoisesti, eikä kaduta yhtään. Se rikepiste meni hyvään käyttöön.

Mutta sen verran on tullut vuosien saatossa väännettyä kaikenlaisista asioista, että ihmetellä täytyy, kun on näin vähällä selvinnyt. Modet kyllä suvaitsevat todella paljon, eli jos sieltä jotain napsahtaa, niin olet todennäköisesti sen ansainnut.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Sain jostain Stone Cold Brady Austin -viestistä rikepisteen. Sinänsä vähän outoa etten mistään muusta ikinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös