Monta viestiä olet kirjoittanut ilman rikepistettä/pelikieltoa?

  • 3 998
  • 73

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Otsikon mukaisesti olisi mukava kuulla palstan hyvätapaisilta kirjoittajilta, että kuinka monta kertaa on tullut lähetä nappia painettua ilman @Moderaattorit väliintuloa?

Itselläni 2922 viestiä ilman sanktioita tähän mennessä. Vuosien saatossa on itselläni saattanut pari kertaa lähteä laukalle, mutta suurimmilta törkyilyiltä on pystynyt välttymään. Mieli olisi tehnyt välillä lähettää vähintään liejua ja lehmänpaskaa osaston tuotoksia. Välillä on jo kirjoitettua tekstiä tullut pyyhittyä. Harvemmin on tullut viestejä kokonaan poistettua kuitenkaan.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
6495 näkyy olevan tämän hetkinen luku. En kannata mitenkään antaumuksella mitää liigaseuraa niin ei lähde niin helposti hanskasta. Koripallo aiheisilla foorumeilla onkin vähän enemmän tunnetta, mutta varoituksilla on sielläkin selvitty.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen muistaakseni saanut ainakin pari kertaa pelikieltoa, mutta ne tulivat kyllä täysin aiheesta ja vieläpä ihan palstaurani alkutaipaleella, kun erehdyin tekemään jotain hölmöä. Sen jälkeen olen ottanut opikseni ja viimeiset vuodet olen ollut kiltti poika.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Rapatessa roiskuu, kuten sanonta kuuluu. Mitä suuremmalla intohimolla kirjoittaa, sitä suuremmat mahdollisuudet on maistaa banaania. Minusta tämä vaatii myös modeilta aika paljon pelisilmää, toivottavasti sitä on.

Ja nyt vasta huomasin, että tässä kysyttiin mielipiteitä hyvätapaisilta kirjoittajilta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No yli vuoden tuossa just lusimassa olin. Se opettaa olemaan.
En tiennytkään, että Jatkiksessa on näin pitkiä pelikieltoja. Mutta viime aikoina on tuntunut muutenkin siltä, ettei täällä ymmärrä enää mistään mitään.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Näköjään 4432 viestiä, mikä on kyllä ihme. Kuitenkin varmaan joku viesti olisi edes rikepisteen arvoinen. Toki olen aidosti oikeasti enemmän kuin tyytyväinen palstan modeihin, koska oman kokemuksen mukaan, jos tilanne on eskaloitunut, niin pelikieltoon on aina lähtenyt se joka selvästi vei provoa tai vittuiluaan aivan liian pitkälle.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
3 361 viestiä tämä mukaan lukien.
 

Glove

Jäsen
En nyt muistaa tarkkaa viestimäärää silloin kun sain rikepisteen termin "ählämsähläm" käytöstä. Veikkaisin jotain 11000-12000 väliin. Sitä ennen olin saanut yhden epävirallisen varoituksen kun kännissä innostuin kirjoittamaan liikaa sisällöttömiä viestejä. Halusin vain, että kierrätyskeskuksen ekan sivun viestiketjujen viimeisin postaaja olisin minä...
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ykkösketjun veljelle ei vittuilla. Tymake my word
Damn right, my friend!! Lisätään nyt vielä, että yksikään perustamistani ketjuista ei tietääkseni ole kohdannut peljättyä punaista munalukkoa. Tähän joukkoon sisältyy luonnollisesti se kaikista kaunein, pyhin ja tärkein silmäterä täällä Kierrätyskeskuksen puolella.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Näköjään 4432 viestiä, mikä on kyllä ihme. Kuitenkin varmaan joku viesti olisi edes rikepisteen arvoinen. Toki olen aidosti oikeasti enemmän kuin tyytyväinen palstan modeihin, koska oman kokemuksen mukaan, jos tilanne on eskaloitunut, niin pelikieltoon on aina lähtenyt se joka selvästi vei provoa tai vittuiluaan aivan liian pitkälle.
Itse olen @Moderaattorit toiminnasta täysin samaa mieltä!! Joko nyt kaikille selvää, miksi niitä rikepisteitä ei ole tullut?

Mutta oikeasti itsekin tykkään modejen linjasta. Hakemalla varmasti tulkinnan varaisista tilanteista saadaan keskustelua aikaan, kuten myös joistain yksittäisistä tapauksista. Isossa kuvassa modeveljet tekevät hienoa työtä. Simply great!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Damn right, my friend!! Lisätään nyt vielä, että yksikään perustamistani ketjuista ei tietääkseni ole kohdannut peljättyä punaista munalukkoa. Tähän joukkoon sisältyy luonnollisesti se kaikista kaunein, pyhin ja tärkein silmäterä täällä Kierrätyskeskuksen puolella.
My maximum respect. Br. Krepo. Itse kisapuiston käytävillä pyydetyn Juhani"tami"Tamminen Ässät coach nimikirjoituksen omistaja.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
7815 nyt täynnä.

On mulle joskus vienosti huomautettu, muttei pisteitä tai kieltoja. Pitäis varmaan joskus päästää laukalle.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaa? Tämä on viesti nro. 4645 reilun parinkymmenen palstavuoden aikana. Olen muistaakseni saanut viikon penaltin joskus vuonna 2007 jostain mitättömästä vastakuitista pohjoisen pikkuveljille. Pystyyköhän noita omia vanhoja penalteja tarkistamaan jotenkin?

Olisko Kiekkopesän aikana tullut myös joku varoitus kerran. Ei voi muistaa vai lasketaanko niitä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kerran olin näitä unisia ja laitoin kuvailemattoman linkin. Tämä sopimaton käyttäytyminen tapahtui lokakuussa 2018.
Aika härskiltä kuullostaa. Sieditkin saada pyttyä!

Jännä homma, että nykyään menee linkit läpi ilman kuvausta läpi heittämällä. Onelinereistä puhumattakaan.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
3513 viestiä toistaiseksi ilman pelikieltoa tai rikepistettä/huomautusta täynnä. Tai 3514 jos tämä viesti toivottavasti ei sellaista poikene. Koitan pitää linjan samanlaisena myös jatkossa.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
4075 viestiä kirjoitettu ilman ensimmäistäkään kurinpitokäsittelyä.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
5676 viestiä.

Jos en väärin muista niin joskus +10v sitten menin vastapuolelle väännössä tokaisemaan, että saattaapi tulla sille penaltyä. Tästä seuraava viesti oli modeilta että jätetään nämä omat moderoinnit pois. Ja jos siltä tuntuu niin voi raportoida.

0 kertaa silti ilmoittanut myöskään mistään muiden viesteistä. Ei mun juttu tuokaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tämä näyttäisi olevan viesti nro 12538. Eivät ole koirat perään kertaakaan huudelleet, kiikaritehoilla mennään.

Tätä ei kysytty, mutta yksi avaamani ketju on laitettu säppiin. Oli kuulemma liian hävytön. Katin kontit, oikeasti se oli hyvinkin hävykäs.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Minulle tämä on viesti No. 15926, enkä ole kertaakaan saanut bannia enkä myöskään rikepisteitä. Pyrin olemaan erittäin asiallinen kirjoittaja, ja olen myös luonteeltani ystävällinen kaikille tänne kirjoittaville palstaveljille ja -siskoille.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Täälläkin mennään viisinumeroisilla lukemilla ilmaan pelikieltoja, rikepisteitä tai muitakaan huomautuksia. En ole tainnut koskaan saada yksityisviestejä moderaattoreilta. Tämä on siis 10 444. viesti tänne. Huomaamatta on tuo kymppitonnin rajapyykkikin tullut ohitettua. Palstalla tuli 20 vuotta täyteen tuossa tammikuussa. Jumalauta se on iso siivu elämästä.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tämä on viestini nro 3137 tälle palstalle. Kirjoittavana jäsenenä olen ollut kohta kolme vuotta. Kertaakaan ei ole edes virhepistettä tullut. Tosin muutama viikko siten luulin jo jäähyaition ovenkin jo avautuvan, kun meni hermot totaalisesti yhteen jankkaajaan (voisin käyttää myös toista, satuhahmoon viittaavaa termiä). Olin jo ottanut (henkisellä tasolla) suunnan jäähyaitiota kohti, mutta erotuomarit eivät yllätyksekseni kuitenkaan nähneet sitä jäähyn tai edes virhepisteen arvoiseksi suoritukseksi.

Monta kertaa on pitänyt laittaa löylyhuoneen ovi kiinni, kun jonkun mielipiteet ovat menneet ns. tunteisiin. Ja sitten muutaman hetken päästä palata takaisin, kun on vähän jäähtynyt. Kun ei ihan huvikseen viitsi kirjoituskieltoa ottaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös