tämänkin uutisen ilmeisesti olet lukenut netistä (?),
On mulla varaa ihan paperilehtikin tilata. Luepa nyt ajatuksella tuo kirjoittamasi sepustus, etkö lainkaan huomaa miten pöljä se on sisällöltään? Liihotteletpa nyt sitten ihan minkä tahansa median maailmoissa, täytyy sulla olla joku kyky osata arvioida millä prosentilla informaatio saattaa paikkansa pitää. Ymmärrän kyllä, että uskomusmaailma saattaa asettaa vaikeasti nieltäviä tilanteita eteen, mutta pieni reality check aina välillä saattaa selvittää päätä. Ymmärrän senkin, että kerrostalokyttääjien expansio on löytänyt uuden viljavan pellon maahanmuuton ja monikulttuurisuuden reheviltä pelloilta, mutta sitä en ymmärrä, että regressoidutaan älyllisesti hiekkalaatikkotasolle, kun pitäisi jäsentää saamaansa informaatiota ja asettaa sitä johonkin järjelliseen kontekstiin. Edelleen ne, joiden toimeentulo on kiinni uutisoinnistaan, ovat vastuussa esimiehilleen ja joilla on virallisen uutisvälittäjän status on sata kertaa sadasta ne joihin kannattaa lähtökohtaisesti luottaa. Virallinen mediakenttä on vielä siksi laaja, että jos joku taho totuuden kanssa pelleilee, se saa oikaisun säällisessä ajassa muulta viralliselta medialta. Toista on sitten varsinkin netin uumenissa helmeilevät huru-ukot ja muut pelle hermannit, jotka totuuksiansa tomppeleille syöttää, kuka tyhmyyttään, kuka poliittisin valtapyrkimyksin. Sen oikaisun toimittajan työstä ilman sen ammatin suurempaa tietämystä uskaltaisin kyllä ihan oikaisuna esittää, että toimittaja pääsääntöisesti pohjaa artikkelinsa lähdeaineistoon, eikä se tule ulos pelkän arvostelukyvyn varassa, vaan kyllä sen vastaava päätoimittajakin tsekkaa ennen julkaisua. Komiikkaa kertakaikkiaan on tuo lause, että minun pitäisi myöntää, että joku toimittaja on väärässä, puhdasta dadaa sanon minä. Myönnätkö sinäkin, että lähes kaikki mitä te kerrostalokyttääjät suollatte on silkkaa paskaa.