Oikein jengisota, mitäköhän joku jengi mahtaisi voittaa, kun jotkut ählyt käy polttelemassa satunnaisia autoja?
Näyttää yhteiskunnalle, ettei pidätykset muuta tilannetta. Valta on edelleen jengeillä, eikä järjestäytyneellä yhteiskunnalla. Tämä siis oma näkemykseni.
En ole asiantuntija, mutta minä en usko noin organisoidulta näyttävän iskun selittyvän pelkällä nuorten miesten turhautumisella. Se miten kukin on tuollaisiin porukoihin päätynyt on asia erikseen, mutta itse iskuja se tuskin selittää.
Sama asia, huomio yritetään kääntää itse ongelmasta (liiallinen maahanmuutto ja siitä aiheutuva rikollisuus) Venäjään.
Paskat ole. Kysymys on siitä, että sinun yksinkertaisessa päässäsi on vaikea käsittää, että asiat ovat monisyisiä. Miksi sinä muuten olet kiinnostunut tästä ketjusta, jos koet erilaisten näkemysten esittämisen ja pohdinnan noin vastenmieliseksi? Kaikki persut samanlaisia. Minusta Venäjän rooli on hyvin mielenkiintoinen mahdollisuus, vaikka oma katseeni kohdistuukin entisen Jugoslavian alueelle.