En ole videoita katsellut, enkä katso, kun ei kiinnosta. Sen voin sanoa, että jos asiakaspalvelussa kuvaat perseileviä asiakkaita ja julkaiset niitä jossain facebookissa ja youtubessa, niin kenkää tulee kaikista firmoista, jotka ottavat itsensä edes hiukkasen vakavasti. Eihän tuohon ole kahta sanaa. Vai pitäisitkö itse firman pomona tuollaisen asiakaspalvelijan töissä?Potkujen syyksi mainittiin kuitenkin rasistinen käyttäytyminen (mikäli kuskin facebookpäivitys pitää paikkansa). Kyse onkin siitä, tapahtuiko tuossa videossa rasistista käyttäytymistä kuskin osalta? Videoiden levittely Facebookissa ei pelkästään täytä mielestäni mitään rasismimäärittelyä, enemmän kyse on yksityisyyden suojasta. Youtube-kommentointiin, vaikka siellä olisi millaista apinointia tahansa, bussikuski taas ei voi vaikuttaa.
Se mitä irtisanomislapuissa lukee on ihan oma juttunsa.