Kuinka paljon lakimuutos vaikuttaa määrään?
Mikä lakimuutos on tapahtunut 2015 ja 2016 välissä? Käsittääkseni ei mitään.
Kuinka paljon lakimuutos vaikuttaa määrään?
Juuri se tuoppi oli se pointti. Ei suinkaan se, kuinka tietystä kultturista tulevien miesten on vaikea tai jopa mahdotonta ymmärtää naisen suusta sana "Ei".
Mikä lakimuutos on tapahtunut 2015 ja 2016 välissä? Käsittääkseni ei mitään.
Aivan. Eli kulttuurinen ero on se, että maahanmuuttaja heittää naista tuopilla ja kantasuomalainen käy suoraan käsiksi.
Minusta molemmat ovat äärimmäisen tuomittavia tekoja, enkä siksi jaksa innostua minkälaista väkivaltaa ihmiseen on kohdistettu. Pitäisiköhän rajakyltteihin, joissa kerrotaan Suomen tieliikenteen perusnopeuksista ym. oleellisesta tiedosta, lisätä tieto, että naista saa lyödä ja kuristaa, mutta ei heittää tuopilla.
Entä pelkkä islamofoobikko? Kelpaisiko sellainen seuraasi?Tunne on molemminpuolinen. Roturealistista islamofoobikkoa ei tee mieli tuntea, vastenmielisiä ihmisiä kerta kaikkiaan.
Luin eräästä Kalevan pääkirjoituksesta että naisten hakkaaminen ja tappaminen on perunanenäisten suomalaismiesten kulttuurillinen ja geneettinen piirre.Eli jatkossa naisten turvallisuus nimisellä keppihevosella ei tulla ratsastamaan? Huvittava kyllä että joidenkin toisten väkivaltaisuudesta naisia kohtaan sinulla vaikuttaa olevan tällainen intohimo. Mikähän sitä ruokkii? Kysyn vielä kolmannen kerran että onko suomalainen perheväkivalta kulttuurisidonnaista vai yksilöiden tekemää?
Saako naista toisaan lyödä ja kuristaa? Joko me ollaan Irakissa?
Juuri se tuoppi oli se pointti. Ei suinkaan se, kuinka tietystä kultturista tulevien miesten on vaikea tai jopa mahdotonta ymmärtää naisen suusta sana "Ei".
Luin eräästä Kalevan pääkirjoituksesta että naisten hakkaaminen ja tappaminen on perunanenäisten suomalaismiesten kulttuurillinen ja geneettinen piirre.
Eikä tuossa vielä kaikki, sillä onhan esitetty myös sellaista, että myös kännissä tappaminen on suomalaisen miehen geneettinen ominaisuus.
No juurihan sinä korostit, että se kulttuurinen ero on se tuoppi.
Vieraasta kulttuurista tulevien olisi siis suotavampaa käydä naiseen käsiksi lyömällä tai kuristamalla niin kuin kantasuomalaiset tekevät ellei halua saada aikaiseksi kulttuurikriittistä keskustelua. Jos kysymys on kuitenkin siitä, ettei naisen "ei" ole tullut ymmäretyksi, niin täytyy olla aika vahvasti asenteissa marinoitu, jos olettaa ettei sitä tapahdu suomalaisessa ravintolaelämässä.
Artikkeli, jota olen tässä useamman kerran lainannut, ei ole nähnyt suomalaismiehissä kulttuurisidonnaista ymmärtämättömyyttä sanaan "Ei". Toisin on näiden Lähi-idästä saapuneiden kanssa.
"Nainen ajattelee, että voi pistää pelin poikki milloin tahansa.
Luottamus siihen, että sana riittää, on iskostunut syvälle suomalaisen naisen päähän".
Jos suomalaiset miehet ovat niin kamalia, niin mistä moinen luottamus suomalaiseen mieheen?
Kokeile hyvä ihminen ymmärtää, että käymme keskustelua sanan "Ei" ympärillä. Sulla on varmasti heittää jotain artikkelia siitä, kuinka suomalaismies ei kulttuurisidonnaisista syistä osaa ottaa sanaa "Ei" vastaan.
Tässä jokseenkin kyseenalainen blogi aiheeseen liittyen: Kun maailma ei tajua: Naisen asema islamissa
Kukin tsekkaa jakeet itse. Löytyvät kyllä.
"Your wives are a place of sowing of seed for you, so come to your place of cultivation however you wish and put forth [righteousness] for yourselves."
Näillä opeilla naisen asema kuntoon.
Saako naista toisaan lyödä ja kuristaa? Joko me ollaan Irakissa?
Te puhutte nyt ihan samasta pääkirjoituksesta, jota Ollakseni siteerasi pahasti pieleen ja sinäkin hieman väärin. Siinä sanottiin, että päissään surmaaminen on kansallinen, ehkä suorastaan geneettinen erityispiirre. Boldasin olennaisen adverbin.
Koraanista löytyy jokaiselle jotakin, niin kaltaisellesi islamofoobikolle kuin sitten asioihin hieman avarakatseisemmin suhtautuville.
Tampereen Islamin yhdyskunta
Koraanista löytyy jokaiselle jotakin, niin kaltaisellesi islamofoobikolle kuin sitten asioihin hieman avarakatseisemmin suhtautuville. Tuolle sinun postaamallesi blogikirjoitukselle en anna suurtakaan arvoa.
Onko tämä yhdyskunta sellainen avarakatseinen muslimi yhteisö?
Miksi tätä muuten verrataan perheväkivaltaan? Käsittääkseni tällä naisella ei ollut mitään intoa perustaa perhettä tuon tuopinviskojan kanssa. Tuskin mieskään perhettä halusi perustaa, halusi vain pesää ja hermostui kun toinen sanoi ettei ole kiinnostunut. Nythän kyseessä oli tosiaan random-nainen joka vain sanoi ei.Eli jatkossa naisten turvallisuus nimisellä keppihevosella ei tulla ratsastamaan? Huvittava kyllä että joidenkin toisten väkivaltaisuudesta naisia kohtaan sinulla vaikuttaa olevan tällainen intohimo. Mikähän sitä ruokkii? Kysyn vielä kolmannen kerran että onko suomalainen perheväkivalta kulttuurisidonnaista vai yksilöiden tekemää?
En osaa sanoa kun en asiaa tunne, tuolta vain löytyy tekstejä koskien naisen asemaa islamissa, tekstejä jotka poikkeavat huomattavasti noista blogikirjoituksen teksteistä.
Voiko nuo tekstit olla sellaista sokerikuorutusta jolla haetaan yleistä hyväksyntää?
Kyllä ne ovat ihan koraanin lauseita, kuten kirjoitin sieltä löytyy selkänojaa niin islamofoobikolle kuin hieman avarakatseisemmallekin. Luitko niitä ollenkaan vai kyseletkö tyhmiä lämpimiksesi?
Eikös tuolla Tampereella juuri joku paikallinen islamin guru verrannut väärinajattelevia turkkilaisia, eli Erdoganin vastustajia, viruksiin? Olisiko ollut juurikin tämän samaisen yhteisön nokkamies?Onko tämä yhdyskunta sellainen avarakatseinen muslimi yhteisö?
Mietin vaan miten juuri nuo tekstit on päätyneet tuohon kun yhdyskunnan johdosta löytyy radikaalejakin ajatuksia. Niillä tietysti on vähän hankala hakea yleistä hyväksyntää.
Veikkaisin että joku yhteisön sivuja ylläpitävä on ne sinne laittanut. Tarkoitatko nyt tätä Erdogan-casea tällä radikaaliudella vai mitä?
Eikö nyt ole aika radikaalia verrata toisin ajattelevia sekulaareja virukseen joka täytyy leikata ja poistaa?
Haisee laadukkaalta keskustelulta.
Ja sinä kirjoiti, että naista saa lyödä ja kuristaa. Luulin sinun olleen ironinen, mutta koska et sitä tunnista vaikka istuisit sen päällä, en ole enää ihan varma.
Voimme jatkaa keskustelua joko siitä, miksi tietyissä kulttuureissa nainen on esine, mikä on Koraanin rooli tässä kaikessa ja miksi suomalaiset naiset ovat ennen voineet luottaa siihen, että ei on ei. Keskustelun voi pitää myös epäolennaisuuksissa, kuten ny vaikka tuoppeissa. Koska jätit lainaamatta minua Koraanin ja YLE:n artikkelin osalta, luulen sinun haluavan jatkaa tuoppien parissa. Tuo aihe ei minua kiinnosta.