Niin ja minä olen ääriajattelija sinun tulkintasi mukaan. Hyvin hauskaa siinäkin valossa että olen vähän leiristä tiippuen öyhöttäjä tai äärisuvakki. Näistä tulkinnoista päätellen olen jotain siltä väliltä mutta tietenkin arvostan että teidän ylhäisyytenne tällaiset päätelmät virheellisiksi osoitat. Sinäkin olket siltä väliltä mutten minä. Hassua, eikö?
Totta kai olet, koska et vastaa milloinkaan ns. substanssikysymyksiin. Esim tuossa yllä ja sinulle osoitettuna. Ainoa mitä saa irti, on vänkäys ja halu käsitellä koko ajan kirjoittajaa. Menee myös klassisen trollauksen piiriin. Paras kun ei noteeraisi teitä lainkaan, mutta se virhe tulee tehtyä mm. kun ei aina kiinnitä huomiota, kuka lainasi ja vastasi.
Osaltani kannatan humanitaarista maahanmuuttoa ja olen tehnyt monta konkreettista esitystä sen hoitamisesta. Kannatan myös kunnolllista kotouttamista, pitkäjänteistä pakolaisstrategiaa, mutta en kannata vokkeja, vaan sitä, että pakolaiset valikoidaan ja sen jälkeen he menevät suoraan kuntiin kotouttamisohjelman piiriin, joka laaditaan erittäin huolella, ja joka on voimassa molemmin puolin eli tuloksiakin on tultava, koska eihän meillä ole mahdollista subventoida jatkuvasti mm. kehnon työllisyysasteen kautta.
Vaikea tuosta on öyhöttäjää tehdä, mutta ihan sama.