HEI! Neljä kaakkois-suomalaista on raiskattu, ja sinä vaan vähättelet siinä.
1 -> 5 = 400%
Juuri tämän takia ihmettelenkin, jos joku voi vielä asua tuolla alueella.
HEI! Neljä kaakkois-suomalaista on raiskattu, ja sinä vaan vähättelet siinä.
1 -> 5 = 400%
Ihan kohta tulossa. On jo nurkan takana. Kato vaikka Ruotsia! Siellä se tapahtuu kanssa ihan kohta, mutta vähän ennen kun Suomessa.Seuraavaksi tulee se vaihe, kun paloasemat palavat ja kranaatit lentävät.
Näistä ääripäiden edustajien öhyötyksistä voi pian kyhäillä pientä vedonlyöntiä, loimuavatko liekit ensin ghetoissa vai fasistien polttouunien tulipesissä, tuprahtaako savu ensin Ruotsissa vai Suomessa.
En usko kumpaankaan, en maahanmuuttajien laajamittaiseen kapinointiin, enkä fasistien valtaan nousuun.
Naurattaahan se toistaiseksi. Mutta KESÄLLÄ...Laajamittaisuus on varsin häilyvä termi ja rajanveto hankalaa. Vähän kuin suhtautumisessa tuossa edellä mainittuihin raiskauksiin. Yksikin on liikaa, mutta ainakin viidestä voi vielä vitsailla.
Naurattaahan se toistaiseksi. Mutta KESÄLLÄ...
Laajamittaisuus on varsin häilyvä termi ja rajanveto hankalaa. Vähän kuin suhtautumisessa tuossa edellä mainittuihin raiskauksiin. Yksikin on liikaa, mutta ainakin viidestä voi vielä vitsailla.
Sinun kirkasotsainen kirjoittelu nyt on mitä on, tarkoituksena on viestistä toiseen pelkkä provosointi.
Euroopan lama, Lähi-Idän ja Venäjän tilanne aiheuttavat lieveilmiöitä myös Suomi nimiseen lintukotoon. Jokainen rikos on liikaa, mutta tästä huolimatta suomalainen yhteiskunta pysyy pystyssa.
Sinulta jäi taas ymmärrettävästi huomaamatta se, että tilastoja tulkittiin oman agendan kautta.
Minä kun erehdyin pitämään tuota letkautteluanne raiskauksista provoiluna, mutta te siis naureskelittekin ihan aidosti...
Koska sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa vaan haluat jatkaa provosointiasi, on parempi että jätämme tämän tähän. Voit kuitata tämän jollain hassun hauskalla viestillä ja merkitä voiton ruutuvihkoosi.
Kaakkois-Suomen poliisin tilastoista käy ilmi myös se, että tämän vuoden tammi-maaliskuussa oli 174 hälytystehtävää turvapaikanhakijoiden majoitustiloihin. Näistä 174 hälytyksestä yhteensä 174 kpl johtui siitä, että vokeissa asustelevat fazerit eivät osanneet käyttäytyä ja 0 kpl johtui siitä, että joku ulkopuolinen olisi mennyt häiriköimään vokkiin. Ulkomaalaisten tekemät seksuaalirikokset ovat Kaakkois-Suomessa kasvaneet vuoden takaisesta mojovat 400 %.
Eikä yllätä sekään, etteivät jotkut nimimerkit tunnista eroa raiskausten määrälle naureskelun ja raiskausten määrään kohdistuville odotuksille naureskelun välillä.No eipä yllättänyt taas nimimerkit, jotka hassuttelevat raiskausten määrillä, vähättelee ja naureskelee. Eikä ollut tässä ketjussa ensimmäinen kerta. Vastenmielistä, erittäin vastenmielistä. Tällaisista lutkuttajista saa juuri sellaisen kuvan joka sanoo, että "vain sormella kokeilin" tai "oli se ainakin 16 vuotiaan näköinen"
Eikä yllätä sekään, etteivät jotkut nimimerkit tunnista eroa raiskausten määrälle naureskelun ja raiskausten määrään kohdistuville odotuksille naureskelun välillä.
HEI! Neljä kaakkois-suomalaista on raiskattu, ja sinä vaan vähättelet siinä. 1 -> 5 = +400%
Juuri tämän takia ihmettelenkin, jos joku voi vielä asua tuolla alueella.
Vielä kun kerrot missä minä olen vähätellyt raiskausten määrää.Olisi ehkä ollut parempi keskittyä tilastojen tarkoitushakuiseen ilmaisuun, kuin ryhtyä vähättelemään raiskausten määrää.
Et suu vaahdossa vaatinut rajojen sulkemista rullahuulilta ja laitoit viestiisi hymiön. Toisin sanoen hyväksyt raiskaukset.Vielä kun kerrot missä minä olen vähätellyt raiskausten määrää.
Salafismin ja eräiden vasemmistovirtausten merkillinen liitto — MikkoPaunio
Demari alkaa päästä kärryille.
Minä en edelleenkään tunnista tuota eroa näistä teidän hassutteluistanne.
Olisi ehkä ollut parempi keskittyä tilastojen tarkoitushakuiseen ilmaisuun, kuin ryhtyä vähättelemään raiskausten määrää.
No, kyllähän se oli alkuun tarkoituksenasi, mutta öyhöttelyn hauskuus taisi viedä voiton. Tuon saamasi vastauksen perusteltavuus onkin sitten jo vaikeampi juttu.
Ihmetyttää miksi et yhtä kirkasotsaisena paheksumassa vastapuolen ironisia viestejä, niitä löytyy tästä ketjusta moninkertainen määrä.
Mutta eihän se toimikaan provokatiivisesti, eikä näin ollen aja sinun asiaasi.
Salafismin ja eräiden vasemmistovirtausten merkillinen liitto — MikkoPaunio
Demari alkaa päästä kärryille.
Muhammed vaikutti 600-luvulla, jolloin islamin uskonto syntyi. Kertoisitko mikä oli tämä islamilainen maailma ennen islam -uskonnon syntyä.Tansaniasta vietiin orjia islamilaiseen maailmaan 1500-vuoden ajan. Tulkinta oli, että Umman ulkopuolisten maiden ihmiset mustassa Afrikassa olivat vapaata riistaa arabi-ihmiskauppiaille."
Kovin vähälle huomiolle on tämäkin jäänyt, mutta se kuuluu taudinkuvaan.
Et suu vaahdossa vaatinut rajojen sulkemista rullahuulilta ja laitoit viestiisi hymiön. Toisin sanoen hyväksyt raiskaukset.
Itse asiassa eniten näitä @gasp in inhoamia muslimeita näkyy Knightsbridgellä, eli siellä missä se halpakauppa Harrods on.
Aika jännä juttu, kun nuo Cityn länsipuoleiset seudut ovat juuri niitä harvoja, joiden suurimmat maahanmuuttajaryhmät ovat jenkkejä, irlantilaisia, ranskalaisia muita länkkäreitä. Toisaalta, itse en muista nähneeni missään muualla Lontoossa yhtä paljon kerjäläisiä ja kodittomia, kuin juuri tuon mainitsemasi puodin kulmilla.