Monikulttuurisuus – rikkaus vai vitsaus?

  • 3 119 568
  • 24 186

Byvajet

Jäsen
Tässä taas on se premissi että mielipiteiden takana on ennakkoluulot.

Feministi kritisoi feministejä: Jos olisin naisjärjestö, mitä lausuisinkaan.. — Anne Mikkola
Miesjoukko nuoli tytärtä: Poliisi epäilee joukkohyökkäystä uudenvuodenyönä – äiti joutui katsomaan vierestä, kun tyttären naamaa nuoltiin - Kotimaa - Ilta-Sanomat

Feministi mielestäni kiinnittää huomiota aivan oikeaan asiaan, josta kertoo jälkimmäinen linkki. Siis siihen, että Suomeen on rantautumassa uusi kulttuurinen käsitys esimerkiksi siitä, kuinka naisiin tulee suhtautua.

Kun joku yrittää tästä haitallisesta kehityksestä huomauttaa, häntä nimitetään ennakkoluuloiseksi. En sitten tiedä, kuinka pitkälle kehityksen täytyy suvaitsevaisten mielestä edetä ennen kuin on lupa myöntää, että Suomi ei ole enää naisille yhtä vapaa maa kuin oli ennen, vaan naiset joutuvat varomaan tekemisiään aikaisempaa enemmän.

Pahoinpa pelkään, että monet vanhemmat eivät enää vie entiseen malliin tyttöjään uimahalliin siksi, että pelkäävät näiden joutuvan uusien kulttuuristen käsitysten uhriksi.
 
Feministi mielestäni kiinnittää huomiota aivan oikeaan asiaan, josta kertoo jälkimmäinen linkki. Siis siihen, että Suomeen on rantautumassa uusi kulttuurinen käsitys esimerkiksi siitä, kuinka naisiin tulee suhtautua.

Ei tämä ole Suomessa todellakaan mitään uutta. Esim. rokkifestareilla tapahtuu todella paljon käpälöintiä ja kähmimista, ja tekijöinä ovat ihan kantasuomalaiset.
 

Byvajet

Jäsen
Ei tämä ole Suomessa todellakaan mitään uutta. Esim. rokkifestareilla tapahtuu todella paljon käpälöintiä ja kähmimista, ja tekijöinä ovat ihan kantasuomalaiset.

Nyt olet Kirjoittelija asian ytimessä. Osasit sijoittaa tapahtuneen laajempaan kokonaisuuteen. Yleensä ihmiset eivät osaa sitä tehdä, vaan kuvittelevat, että tällaiset seksuaalivähemmistöjen kivittämiset olisivat jotain uutta.

Hei, me kivitetään! | vapaakulkija
 

cornix

Jäsen
Nyt olet Kirjoittelija asian ytimessä. Osasit sijoittaa tapahtuneen laajempaan kokonaisuuteen. Yleensä ihmiset eivät osaa sitä tehdä, vaan kuvittelevat, että tällaiset seksuaalivähemmistöjen kivittämiset olisivat jotain uutta.

Hei, me kivitetään! | vapaakulkija

Myös sinä olet ihan oikeassa, linkissä hieman juttua näistä meidän katuja rauhallisina pitävistä reppanoista seksuaalivähemmistöjen ja pikkulasten kimpussa. http://yle.fi/uutiset/pride-kulkueeseen_sumutettiin_pippurikaasua_helsingissa/5590499
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Byvajet

Jäsen
Myös sinä olet ihan oikeassa, linkissä hieman juttua näistä meidän katuja rauhallisina pitävistä reppanoista seksuaalivähemmistöjen ja pikkulasten kimpussa. http://yle.fi/uutiset/pride-kulkueeseen_sumutettiin_pippurikaasua_helsingissa/5590499

Hieno havainto. Olen aina ollut sitä mieltä, ettei yhteiskunnallisia ongelmia tule tarkastella lainkaan määrällisesti vaan ennen kaikkea laadullisesti. Siksi ei ole mitään syytä vastustaa kehitystä, joka lisää rikollisuutta, vaan ainoa järkevä tapa on pyrkiä rikollisuuden lopettamiseen kokonaan.

Rasistipuoli ei ymmärrä, että me suvaitsevaiset emme tavoittele ainoastaan hyvää maailmaa vaan täydellistä maailmaa. He eivät ymmärrä, että rikollisuuden kasvu on vain väliaikaista. Kun meidän maailmamme toteutuu, paha häviää ja jää vain ihmisten keskinäinen rakkaus.
 

Jeffrey

Jäsen

cornix

Jäsen
Rasistipuoli ei ymmärrä, että me suvaitsevaiset emme tavoittele ainoastaan hyvää maailmaa vaan täydellistä maailmaa. He eivät ymmärrä, että rikollisuuden kasvu on vain väliaikaista. Kun meidän maailmamme toteutuu, paha häviää ja jää vain ihmisten keskinäinen rakkaus.
Pysy sinä siellä suvakki puolella pikku rilli pystyssä, mä olen rasistipuolella. Vittuun keskinäinen rakkaus, go Tauski.
 

cornix

Jäsen
Nyt täällä lapsien turvallisuudesta on huolissaan henkilö, jonka mielestä lapset saa kivittää, mikäli he osallistuvat yhdessä vanhempiensa kanssa itsenäistä Suomea juhlistavaan marssiin.

Siis miksi sä haluat että lapset kivitetään jos ne osallistuvat johonkin marssiin? Kallolääkärille hop hop.
 

cornix

Jäsen
Onko näin? Ethän näemmä muistanut omaa trollaamistasi siinä marssiketjussa viime joulukuulta. Skarppina!

Sinä itse olet puolustellut pedareita useammassakin ketjussa täällä joten enpä tiiä kantsiiko niitä ensimmäisiä kiviä sinunkaan viskoa. Paitsi natsikakaraa päähän, tietysti.

Miksi pedarit ovat sinulle niin tärkeitä?
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Miksi pedarit ovat sinulle niin tärkeitä?
Ai, onko todella näin? Menneinä aikoina TOJ syytti minua kokkariosastoon kuuluvaksi, Viljuri demariksi ja "erikoisvieras" kommunistiksi. Koettakaa jo päättää mikä minä olen. Jos tuo pedari = PerSu, niin en puolusta ketään ja mitään. Moe Lestereitä en ole koskaan hyväksynyt. Ainoastaan sanan- ja mielipiteen vapautta. Vihaan "yksiä totuuksia" ja vastakkainasettelua sekä klassista moralismia vahvistusvinoumasta puhumattakaan. Saitko? Nyt en sitten tässä tarkoita pikaorkkua.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Pedarit sekaantuu lapsiin. Hassua että sinulle tuli nimenomaan persut mieleen kyseisestä sanasta.
Leikitäämpä vielä kerran, ettei tule paha mieli. Ns. suvakkioasto heitettiin tässä taannoin täällä, että 99% pedaripersuista pilaa 1% maineen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös