No sinähän sen parhaiten tiedät, mistä minä puhun. Tai itseasiassa sinä ja Daespoo.Kyllä me ihan samasta asiasta puhumme.
Mahdoitko edes lukea niitä juttuja?Ei Timonenkaan nyt ihan ansiantuntijuutta näytä edustavan.
Juu, niin varmaankin onkin. Mutta kun ei tässä noista asioista ollut puhe.Oleellistahan on huomioida eri etuuslajien eroavaisuudet....
Toki saat niistä keskustelua herätellä, jos siltä tuntuu, mutta kuten jo aiemmin totesin, mulla ei ole kiinnostusta siihen keskusteluun osallistua.
No ehkä et muista, kun et ole sitä blogia lukenut. Siellä kommenteissa heitellään paljon typerämpiäkin juttuja. Toi on ihan peruskauraa. Timonen on onnistunut luikertelemaan useamman mamukriitikon ihon alle ja siellä blogissa pyörii muiden joukossa sellaista hommafoorumin pohjasakka -osaston idioottia sekoilemassa.Muutenkin tuo Timosen "pointti" vaikuttaa melkoiselta olkiukolta (jälleen). Minä en muista sellaista keskustelua, jossa ihmiset oikeasti luulisivat, että maahanmuuttajat voisivat ihan huoletta tietoisesti huijata ja saada "laista poikkeavia summia"
On, useampikin,Niin, onko joku nyt väittänyt, että siellä varsinaisiin virkarikoksiin/-rikkeisiin syyllistyttäisiin?