Ehkä näinkin, mutta Lontoossa on asunut hollantilaisia mamuja jo useita satoja vuosia
Jep, ja hollantilaisethan ovatkin olleet tapetilla koko tämän ketjun pitkän historian.
Tämä toimii kyllä ihan jokaikiseen suurkaupunkiin maailmassa.
No, kun ei toimi. Tosin en ole aivan varma puhutko edelleen hollantilaisista mamuista
Okei, kysyn toisella tavalla. Oletko koskaan lukenut lehdestä juttua, missä kerrotaan brittiläisen perusperheen keskiviikkoillan illallisesta?
En voi väittää, että olisin. Suomalaisista perusperheistä kyllä kirjoitetaan milloin minkäkinlaisia juttuja, kuten myös hymyilevästä bussikuskista tai somalista, joka kirjoitti kirjan. Se voi kyllöä olla totta, että monikulttuurisen ja suvaitsevaisen Englannin lehdistö on umpirasistinen, ellei jopa islamofobinen.
Ai miten? Sinä sanoit, että voin kokemusteni perusteella kertoa paikan missä kulttuurit ei kohtaa. Minä sanoin, että en osaa yhtään tuollaista paikkaa nimetä. Koska kerran minulta moista tiedustelit, niin ajattelin että osaat varmasti itse tuollaisen paikan nimetä.
Höpsis, lueppas se kirjoitus uudelleen ja yritä uudelleen.
Uhrivaihde?
En kysynyt, vaan totesin ja siksi tuo kysymyksesi kuulosti minun korvaani ihan itkun tirautukselta.