Nyt on ihan pakko kysyä, oletko tosissasi? Puren tällä hetkellä hammasta, tekisi sanoa aika paljon pahemminkin koska minusta olet hieman harhaantunut (vanha Daespoo sanois että olet aivan vitun tyhmä)
Jos terrorismia halutaa minmoida niin onko sinun mielestä väliä onko lippaassa 30 vai vaikkapa 3 luotia? Kyllä/ei vastaus kiitos.
Nolla luotia olisi ihanteellinen määrä. Miten tähän voi vastataa kyllä tai ei? Olen muuten sen jo tehnyt selväksi, että olen vitun tyhmä, saatanan idiootti, lääkkeissä/sienissä/kamoissa, helvetin kujalla ja aivan saatanan kassalla. Lisäksi en tiedä mistään mitään, enkä osaa yhtään mitään. Osaatko nyt keskustella ilman, että toistat näita juttuja?
Kysytään kärjistäen, jos Suomi olisi auki (vapaa maahanmuutto) kaikille ISIS-terroristeille niin olisiko sinun miestä väliä otetaanko 3000 terroa vai 3 terroa?
Nolla terroa olisi hyvä määrä.
Eli yrität siis sanoa että kaikki saa tulla tänne koska ei mitää väliä?
Ei vaan sanon, että tännä on mahdollista tulla kenen tahansa, jolla on EU passi.
No kuten sanoin jo aikaisemmin niin minulla on se vaiva että vihaan tyhmyyttä ja sanon sen suoraan. Se että kirjoitat "ei tää niin vakavaa ola" kertoo koko ongelman, voit lähettää viestisi Pariisiin erään tietyn lehden toimitukseen ja miettiä mitä he ajattelavat tästä. Voisin tässä kohtaa sanoa mauttomasti että viisi vasuria kuoli eli ei mitään hätää mutta en sano koska koko minun lähtökohtani perustuu yksilön vastuuseen ja yhteiskunnan kykyyn turvata tämä nimenoimainen yksilöiden vapaus.
Minun mielestäni henkilökohtaisuuksiin meneminen vaan on erittäin typerää ja lapsellista. Mitä tekemistä minun suhtautumisellani jatkoajan keskustelupalstan keskusteluihin on Pariisin tietyn lehden toimitukseen?