olkikuukkeli kirjoitti:En voi käsittää sellaista väitettä, että USA olisi muka selvästi hallinnut peliä ja pelin lopputulos olisi ollut selkeästi kenttätapahtumien vastainen. Katsoinkohan ihan eri peliä kanssasi? Suomen puolustuspeli oli umpisurkeaa, mutta eipä USAnkaan vastaavassa ollut kehumista. Mielestäni tilanteet menivät jotakuinkin tasan ja Suomi ansaitsi voittonsa.
Ja missäköhän kohtaa minä totesin että lopputulos oli selkeästi kenttätapahtumien vastainen?? Luetaan niitä viestejä.
Minä sanoin että näin paskalla pelillä ei ansaitsisi olla neljän parhaan joukossa ja tätä mielipidettä ei ole mitään syytä vaihtaa. Se että USA oli vielä surkeampi ei tee Suomen suorituksesta yhtään parempaa, päin vastoin.
olkikuukkeli kirjoitti:Nautitaan siitä pelistä! Kritisoida saa, mutta kyllähän tuo perisuomalainen itkeminen pelin lopputuloksesta riippumatta alkaa jo ottaa päähän.
Eli itse sanot että Suomen peli oli perseestä ja sitä saa kritisoida mutta toisaalta tästä surkeasta pelistä pitäisi nauttia eikä pelin lopputuloksesta saa valittaa? Virta päälle!