tuomto kirjoitti:
Mä luulen, että täällä lopettaa hyvin nopeasti porukat tuomitsemasta, kun Italia siirtyy hyökkäävään jalkapalloon.
Ja lopettaa ennen kaikkea sen varmistelevan pelityylinsä.
Voisi ottaa mallia Saksan hyökkäävästä ns. modernista jalkapallosta.
Mielenkiintoinen kommentti, kun katsoo tuota sinun allekirjoitustasi.
Täällä onkin jo kommentoitu peliä laidasta laitaan. Kummallisesti tuo filmaaminen yhdistetään aina vaan ja uudestaan Italian peleihin. Ihan sama mitä siellä kentällä tapahtuu, niin aina italiaanot ovat valtaosan mielestä maanneet maassa suurimman osan pelistä. Mielellään käytetään sitten vielä tehostesanoja: rasvaletti, makarooni, primadonna, neiti, ämmä, laama jne.jne.
Totti saisi lyödä kaikki kisojen maali- ja syöttöennätykset uusiksi, ja silti miestä ei tällä palstalla arvostettaisi pätkän vertaa. Joku heittikin hyvän vertauksen jossain ketjussa sillanrakentajasta, joka oli rakentanut 1000 lsiltaa ja yhden kerran imenyt kullia. Miestä ei kutsuttu sillanrakentajaksi, vaan kullinimijäksi....ei, en puolustele Tottia siinä sylkyjupakkassa, se oli idioottimainen teko, myönnän sen. Mutta en myöskään sulata sitä, että täällä liehuu totuuden torvina "asiantuntijoita", jotka ovat nähneet miehen otteita korkeintaan juurikin sen Tanska -pelin verran. Kyseessä on kuitenkin mahtava pelaaja, jonka itse Pele, on rankannut maailman parhaaksi...
EDIT: laivanrakentaja -> sillanrakentaja