Ja tohon niäminen, joo. En onneksi oo nähnyt, maikkaria en rahoita. Suomen paskin urheilumedia, noin niin kuin ammattimaisista. Joku formulakommentaattorikin tuolla aurinkokuninkaan kanssa, morjens. Pitkä on ollut taivallus jo tämä viisi vuotta, vai mitä siitä on? Todella tulee ikävä YLEä, ja sitten vielä Olympialaisetkin menny pois sieltä. Meen rasvaan köyttä, saatana.CMoren asiantuntijatiimi ei kyllä etukäteen häikäise. Aravirta on toki taattua laatua, tuntee pelin ja pelitavat ja aina väliin heittää hyviä lisämausteita omalta päävalmentaja-ajaltaan. Jukka Jalonen on toki johtavia valmentajiamme nykyään, mutta studioissa Jalosen ote on ollut hieman väsähtänyt. Sama juttu oli Viasatilla ja sama oli vuosi sitten MM-kisoissa. Jotensakin ollut vittuuntuneen oloinen studiossa. Nurminen taas tuo väriä, mutta pikkaisen alkaa Nupenkin naama kyllästyttää. Ainakin itse olisin toivonut uutta näkemystä tiimiin. Mutta eipä voi mitään.
On kyllä todella väsynyttä.Onhan tää Maikkarin tuotanto nyt ihan järkyttävän hirveetä kuraa. Kaikin puolin. On totta, että kukaan ei pakota katsomaan lähetyksiä tai tilaamaan kanavia, mutta ihan oikeasti. Surullista.
On kyllä todella väsynyttä.
Ara, Jukka, Tami, Saukkonen, Mertsi, Niikko ja MM-lätkäjargon kokonaisuudessaan.
Ensimmäistä kertaa jätän kyllä maksamatta paketista.
No vittu... C MoreEi perkele, eikö tuota 50 fps saa jokaiseen otteluun? Vaihdoin Suomen matsista tähän toiseen ja ero on aivan uskomaton...
Ja juttuvinkkiä menemään iltapäivälehdille. Luulis tuommoisessa olevan ainesta muutamaan klikkiotsikkoon ja MTV saa vähän lisää painettaTänään MTV teki ilmaispuolella sen viimeisen temppunsa. Kesken pelin näytetään mainoksia ja VV:n ylivoimasta jäi näkemättä 30 sekuntia. Eihän se periaatteessa ole iso asia, mutta, jos siinä olisi tullut maali tms. Lisäksi laki on yksiselitteinen, että Suomen ottelut on näytettävä KOKONAAN. Palaute on laitettu ja harkinnassa on ihan rikosilmoitus. Pitää huomenna nuo pykälät tarkemmin lukea ja konsultoida kaveria, kuka on lakia enemmän lukenut.
@Breathe vastauksenasi liveseurannan kysymykseesi yllä tiivistelmä.
Anteeksi @sorza kun aiemmin ymmärsin sun viestin mulle vittuiluna kun harmittelin tuota pitkää mainoskatkoa.
En mä nyt niin vanhoja muistele :) mutta moni tuolla tuntui olevan sitä mieltä että turha moisesta valittaa.Ei todellakaan ollut vittuilua vaikka aiemmin EHTn yhteydessä hieman laitoin piikkiä sinne suuntaan, jonka takia varmaan luulit. Ehkä itse ilmaisin silloin tuohtuneena vähän huonosti itseäni, mutta kyllä tässä on tarkoitus katsoa tämä käsi riveriin asti.
Näkyy HD, mutta 50 fps on vaan osassa matseista.Alko tuo streamien etsiminen ärsyttää tuossa aikaisemmin, joten ostin tämän Cmoren yhdeksi kuukaudeksi. Onko tosiaan näin, että kaikki ottelut eivät näy HD-laatuna? Siis jumalauta, eletään vuotta 2017.
Pakko laittaa jotain palautetta tästä tuonne. Uskomatonta kusetusta. Luotin, että jokainen peli näkyisi HD:nä, enkä turhia lähtenyt tarkastamaan asiaa.
Ois ollut kiva nähdä Suomen avausottelu, mutta Katsomo ei jostain syystä toimi Huawein puhelimilla. En tiedä miksi näin on. Mistään muusta en siinä tilanteessa voinut katsoa niin avauspeli jäi näkemättä. Hienoa.
Kokeilin. Siihen tuli tekstiksi jotain "Laitteesi ei ole tuettu". Sen jälkeen painoin "Ok" ja se palasi takaisin valikkoon.Mulla ilmoitti puhelin samaa mutta sovellus aukeni ja sen kuin klikkasin mtv:n kanavan niin peli näkyi ongelmitta. Kai sentään kokeilit toimiiko?
Kokeilin. Siihen tuli tekstiksi jotain "Laitteesi ei ole tuettu". Sen jälkeen painoin "Ok" ja se palasi takaisin valikkoon.
Mulla siis Honor 7 Lite luurina. Tuskin kuitenkaan malli vaikuttaa siihen, mikä Huawei toimii ja mikä ei.