Löytyykö täältä Soneran KotiTV -asiakkaita, jotka olisivat saaneet jotakin extrahyvitystä tuon Canal+ MM-Kiekko 24/7 -sotkun myötä? Sain itsekin tuon MTV3 MAX -kanavan veloituksetta, mutta Valioliigasta ei ollut minulle mitään iloa, kun ne näkyivät jo ennestään. Satuin tuossa äskettäin tilaamaan vielä Canal+ Total -paketinkin ja nyt harmittaa niin vietävästi, kun olin niin tyhmä ja menin tukemaan tuota saatanalliseksi heittäytynyttä firmaa yhä enemmän.
Aiemmin en edes jaksanut harmitella asiaa kovinkaan paljoa, kun olin jossain lapsellisen naiivissa mielentilassa miettinyt, että kyllähän ne kaikki parhaat matsit tulevat Canal+ Urheilulta eikä miltään extrakanavilta. Noh, sanomattakin selvää, että juuri päinvastoinhan ne matsit olikin tipoteltu.
Itse otin Canal Totalin ennen nuorten kisojen alkua 6kk sopimuksella. Lähinnä sen takia että näkisi nyt kaikki mm-kisa pelit. No nyt kun Soneran KotiTV asiakkaana ei MM24/7 kanava näy sain purettua sopimuksen. Piti sitten tilata antenniverkkoon PlusTV:ltä Canal Total että näkee pelit.