Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset, nykyinen ja entinen
Olenko minä ainoa, jota tämänkaltainen mainonta häiritsee? Eikö oikeasti löydy mitään muuta tapaa markkinoida kisoja, kuin viime sodissa kieriminen?
Onhan tuosta Iltapäivälehtien sivuilla jo paheksuntaa. Mun joillakin fb-kavereilla on paheksuvia päivityksiä.
En tiedä, en ise oikein osaa ymmärtää sitä, miksi tuollainen olisi paheksuttavaa joidenkin sotatraumojen takia. Ylipäätään olen kyllä sitä mieltä että kaikenlainen sotaretoriikka ja kuvitus (eihän tuo ensimmäinen kerta ole) urheilussa on vaan helvetin väsynyttä. Onneksi Matikainen ei enää valmenna Bluesia.
Mutta onneksi saatiin NHL:n televisioinnista sellainen sopimus, että ne pelit meikällä näkyy. Luulenpa että noiden MM-höntsien aikana tulee seurattua tiiviimmin NHL:n pudotuspelejä kuin tuota hassuttelua.
Sopiihan tuo sotatematiikka varmaan kuin nyrkki silmään sille Mertarantaa jumalana pitävälle karjalalippiskansalle, jolle MM-kisat ovat tosiaan enemmän karnevaalia kuin lajin seuraamista - vähän siihen tapaan, miten Scholl asian edellisellä sivulla ilmaisi.
Viimeksi muokattu: