Rantojen mies
Jäsen
Kyllä nuo hinnat vituttaa. Halvemmalla olisin mennyt katsomaan, mutta ei voi mitään, köyhät kyykkyyn. Kalen vikahan se ei ole, etten ole rikkahampi mies.
Kannattaisi katsoa myös vähän isompaa kuvaa. Suomessa järjestettiin yleisurheilun EM-kisat. Liitto sai järjestettyä rajatut "tappiotakuut", mutta ne eivät riittäneet edes huonosti -> liiton talous henkitoreissaan.Jostain syystä mua vituttaa kuin pientä apinaa tämä, että tärkeimmässä pelissä noin vähän väkeä. En edes osaa syyttää siitä ketään, vituttaa vaan, että tästä on tullut näin kaupallista touhua. Okei, se on nykyaikaa, mutta silti.
Satakunnan Kansa 17.5.2013 kirjoitti:-Suurin syy tyhjiin paikkoihin on varmaan se, että pelipari ratkesi vasta kaksi päivää ennen peliä, jolloin ihmiset vasta saavat tietää, ketä vastaan pelataan.
Onko tyhmää maksaa 200 euroa (+ muut kulut) tuollaisesta pelistä? Mielestäni todella subjektiivinen kysymys.
Kyllähän Suomen johtavalla kiekkokeskustelupalstallakin tuntuu sen verran kova konsensus tästä lipunmyynnin järjettömyydestä jo toista vuotta peräkkäin olevan että se puhuu enemmän puolestaan kuin melko paljon ontuvat perustelusi.
Ei ole subjketiivinen kysymys. Halli ei ollut täynnä= Hinta liian korkealla.
Kun ostan lipun Suomen peliin niin ajattelen sitä elämystä, jonka peli tarjoaa minulle. Kyllä, se on subjektiivinen kysymys. Hallin täyttöaste ei liity minun ostopäätökseen mitenkään.
Muutenkin helvetin hyvää promoa lajille vedellä MM-kisoja tyhjille halleille. Tästä voi äkkiseltään vetää johtopäätöksen, että ketään ei kiinnosta. Pitkässä juoksussa tämä ennustus varmasti toteuttaa itsensä jos lajin eturivin kisoihin ei saada enempää yleisöä.
Hallin täyttöaste ei liity minun ostopäätökseen mitenkään.
Täydellinen repeäminen tässä kohtaa. Mitään päätöksiä ei todellakaan tehdä keskustelupalstojen perusteella. Jos oikeasti halutaan tehdä jotain niin se pitää tehdä oikeassa maailmassa eikä netissä valittaen.
Ei se sinun ostopäätökseesi vaikutakaan, vaan siihen onko liput hinnoiteltu oikein vai ei.
Esimerkiksi nykyisillä lipunhinnoilla keskihinta taisi olla 225€/lippu --> lipunmyyntituotto ~2 miljoonaa €.
Jos halli olisi ollut täynnä vaikkapa keskihinnalla 175€/lippu --> lipunmyyntituotto ~2,3 miljoonaa € ja lisääntynyt oheismyynti ainakin ~50k€.
Kuka haluaa ostaa lipun tyhjyyttä kumisevaan halliin? En ainakaan minä.
Esitätkö tyhmää ihan tahallasi? Toki päätökset tehdään reaalimaailman perusteella, mutta jos kiekkofanit ovat jo toista vuotta takajaloillaan, niin fanin kannalta päätökset on kyllä tehty päin persettä.
Enkä minä. Hallissa oli kuitenkin ihan hyvä meno siellä olleiden kertoman mukaan.
Samanlainen poru olisi syntynyt jos keskihinta olisi ollut 175e ellei sitten hintoja olisi porrastettu todella selkeästi. Mikä olisi voinut olla viisain ratkaisu tässä vaiheessa.
Jos en nyt ihan väärin katsonut ( en tiedä onko täällä jo mainittu, en jaksa tarkistaa), halvimmat liput globenin välieriin sekä finaaliin maksaa 530sek + palvelumaksu 45sek. 60€?
Kun ostan lipun Suomen peliin niin ajattelen sitä elämystä, jonka peli tarjoaa minulle. Kyllä, se on subjektiivinen kysymys. Hallin täyttöaste ei liity minun ostopäätökseen mitenkään.