MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 586 587
  • 18 217

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Iso juttu se oli varmasti myös muille pelaajille. Hyvä esimerkki eiliseltä, kun oliko Depay joka otti koko Hollannin jengin yhteen ja piti puhetta pelin jälkeen.
Puhe voidaan ja yleisesti pidetään kopissa kameroilta piilossa.

Ei siinä arvostin kyllä itsekin tuota Hollannin juttua.
 

Rike.K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kissapedot
On kyllä ollut huikeet kisat!! Vaikka Marokko on ihan selvä Afrikan Kreikka, niin mahtavaa tota iloa on katella. Ronaldon kyyneleet räjäytti pakan, tämä tuntu hyvältä, vaik en niin Marokon pelityylistä tykkää :)
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Tottahan se on, että hyvä puolustaminen on arvostettavaa ja erikoisosaamista joukkueelta, mutta ei sitä silti toivoisi, että pelkällä peruuttelulla pääsee voittamaan MM-kultaa.

Pentagrammi-pojat on tehneet hommansa hyvin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Messilläkin on ollut kuitenkin jengikavereina Argentiinan maajoukkueessa Ronaldo, Litmanen, Bergkamp, Cristiano Ronaldo, Mbappe, Messi, Raul, Cristiano Ronaldo, Messi etc. niin onhan se selvää että Messi on saanut tukea enemmän joukkuekavereiltaan, kuin Cristiano Ronaldo.

Raul.
 

KoomaPetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, West Ham, Leverkusen, AC Milan, Barcelona
Nautin tästä
 

Liitteet

  • IMG_20221210_191623_200.jpg
    IMG_20221210_191623_200.jpg
    38,7 KB · kertaa luettu: 78

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eusebio. Pauleta...
Eusebio, ei vittu :-) mä en enää pysty ees vastaamaan näihin sun juttuihin millään pönttöydellä, sä vedät niin omissa sfääreissä että en pääse samaan vaikka kuinka pinnistelisin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän Mbappe ja Messi olleet kisojen selkeästi parhaat pelaajat. Eihän tuo itkupilli ole lähelläkään noiden tasoa enää.
Mbappe ja Messi hyötyvät toisistaan joukkuekavereina, lisäksi Di Stefani, Maradona..
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Ihan yhtä hyvä se Portugalin joukkue on ollut kuin Argentiinan. Argentiinan tähtiä on yliarvostettu. Aina on myös Portugalilla ollut hyvä joukkue ja tähtiä.
Jos multa kysytään, niin Portugalin jengi on nimivahvempi kuin Argentiinan näissä kisoissa. Luulen, että aika moni jalkapallosta ymmärtävä on samaa mieltä.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Taidetaan kuitenkin olla ihan maaotteluketjussa? :D
Minä ainakin olen liveseurannassa.

:D:D:D:D:D:D ja :D

Jos vedät isoja pelejä yhteen, niin listaa rohkeasti vaan kaikki, äläkä ole tuollainen tilastosaituri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös