Äänestän tyhjää
Raul on espanjalainen.No se on vain sun mielipide. Raul, Figo etc...
Eiks Raul oo espanjalainenNo se on vain sun mielipide. Raul, Figo etc...
Puhe voidaan ja yleisesti pidetään kopissa kameroilta piilossa.Iso juttu se oli varmasti myös muille pelaajille. Hyvä esimerkki eiliseltä, kun oliko Depay joka otti koko Hollannin jengin yhteen ja piti puhetta pelin jälkeen.
Eiks Raul oo espanjalainen
Voisiko olettaa että isojen otteluiden mies onnistuisi myös maaotteluissa isoissa otteluissa? Voin ollaa väärässäkin, ehkä Ronaldon ei sitten täydy :DKirjoitit "isoista otteluista", et "isoista maaotteluista".
Eusebio. Pauleta...
Mutta @Beast ei ole tunnustanut Espanjan itsenäisyyttä, vaan hänen ja katalaaniystäviensä näkemyksen mukaan on lusitaani.Raul on espanjalainen.
Eusebio, ei vittu :-) mä en enää pysty ees vastaamaan näihin sun juttuihin millään pönttöydellä, sä vedät niin omissa sfääreissä että en pääse samaan vaikka kuinka pinnistelisin.Eusebio. Pauleta...
Eusebio, ei vittu :-) mä en enää pysty ees vastaamaan näihin sun juttuihin millään pönttöydellä, sä vedät niin omissa sfääreissä että en pääse samaan vaikka kuinka pinnistelisin.
Ja niin pitääkin!Nautin tästä
Mää nautin tästä.Nautin tästä
Mbappe ja Messi hyötyvät toisistaan joukkuekavereina, lisäksi Di Stefani, Maradona..Kyllähän Mbappe ja Messi olleet kisojen selkeästi parhaat pelaajat. Eihän tuo itkupilli ole lähelläkään noiden tasoa enää.
Jos multa kysytään, niin Portugalin jengi on nimivahvempi kuin Argentiinan näissä kisoissa. Luulen, että aika moni jalkapallosta ymmärtävä on samaa mieltä.Ihan yhtä hyvä se Portugalin joukkue on ollut kuin Argentiinan. Argentiinan tähtiä on yliarvostettu. Aina on myös Portugalilla ollut hyvä joukkue ja tähtiä.
Minä ainakin olen liveseurannassa.Taidetaan kuitenkin olla ihan maaotteluketjussa? :D