Eusebio pelasi varmaan 50 vuotta ennen Ronaldoa, varmaan tosi paljon apua ollut.Eusebio. Pauleta...
Tai voidaanhan tässä rueta luettelemaan vaikka Zanettia, Batistutaa, Kempeä ja itse Diegoa.
Eusebio pelasi varmaan 50 vuotta ennen Ronaldoa, varmaan tosi paljon apua ollut.Eusebio. Pauleta...
Ottaapa koville :D eikö löydy selitystä Ronaldon uran heikkoihin otteisiin maajoukkueessa? :DDMinä ainakin olen liveseurannassa.
:D:D:D:D:D:D ja :D
Jos vedät isoja pelejä yhteen, niin listaa rohkeasti vaan kaikki, äläkä ole tuollainen tilastosaituri.
Mbappe ja Messi hyötyvät toisistaan joukkuekavereina, lisäksi Di Stefani, Maradona..
Iso juttu se oli varmasti myös muille pelaajille. Hyvä esimerkki eiliseltä, kun oliko Depay joka otti koko Hollannin jengin yhteen ja piti puhetta pelin jälkeen.
Joo mut sulla joukkuekaverina Atik Ismail, Arto Tolsa etc.Mont Veikkausliiga mestaruutta Messillä ja Ronaldolla on? 0. Mullakin on 0. Oon yhtä kova kaveri.
Ronaldolla taitaa olla eniten tehtyjä maaleja maajoukkueessa kaikki maat mukaan lukien.Ottaapa koville :D eikö löydy selitystä Ronaldon uran heikkoihin otteisiin maajoukkueessa? :DD
Joo mut sulla joukkuekaverina Atik Ismail, Arto Tolsa etc.
juu annetaan arvostusta niistä hattutempuista Liettuaa vastaan :DRonaldolla taitaa olla eniten tehtyjä maaleja maajoukkueessa kaikki maat mukaan lukien.
Ei lasketa jos ei oo tehty kovissa peleissä ja Argentiinan paidassa.Ronaldolla taitaa olla eniten tehtyjä maaleja maajoukkueessa kaikki maat mukaan lukien.
Ei, Enkä katsonut edes peliä. Koita nyt kasata itsesi, äläkä ole yhtä huono "voittaja", kuin Argentiina eilen.Ottaapa koville :D eikö löydy selitystä Ronaldon uran heikkoihin otteisiin maajoukkueessa? :DD
Ja tässä ottelussa nousi jakamaan myös kaikkien aikojen maaottelutilaston kärkipaikkaa.Ronaldolla taitaa olla eniten tehtyjä maaleja maajoukkueessa kaikki maat mukaan lukien.
Joo mut sulla joukkuekaverina Atik Ismail, Arto Tolsa etc.
Joo mut ei tehny tänään :DDDDDDDDD eli ihan paska ja limainen mikälie ku on liimaa tukassa :DDDDD ottaapa siellä koville ku mä ownaan sut koko ajan :DdDdDDRonaldolla taitaa olla eniten tehtyjä maaleja maajoukkueessa kaikki maat mukaan lukien.
Mä oon Eusebio, tai ehkä Raul.Ei jumalauta, @FASlapsi on saanut kilpailijan. Tää on kuin C. Ronaldo vs. L. Messi... Mbappe.... Kane
2-0 tilanne ei ole enää kova peli ja niitä ei enää lasketa!!Ei lasketa jos ei oo tehty kovissa peleissä ja Argentiinan paidassa.
Ei vaan jonkun muun suorittamasta voitelusta.Ronaldo on yksilöurheilija. Hänen kannattaisi ruveta harrastamaan hiihtoa. Siinä ei tarvi välittää joukkueesta ja omaa suoritusta arvioidessa syyllinen löytyy aina peilistä.
86 ja 90 oli samat finalistit.Tässäpä on vielä viime kisojen toisintokin aika lähellä. Ranska - Kroatia. Olisiko tuo vähän antikliimaksi, olettaen että Ranska voittaisi..
Mä oon Eusebio, tai ehkä Raul.