MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 587 317
  • 18 217

PuckFutin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pienesti kyllä harmittaa jos Litmanen vielä vaihdetaan pois eikä pääse upottaan 97,5% pilkkua tai jos vaihtomies ratkookin pelin 5 min. ennen loppuvihellystä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin sinusta oli kyse.
Mutta sinähän täällä olet tehnyt itsestäsi yhtäkkiä tyhmän, minä olen yhä Mensa-kerhossa ja nelinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen, sekä lisäksi kosmopoliitti maailmanmatkaaja. Ei, nyt sulla on käynyt virhe tossa, en minä voi mitenkään olla tyhmä!
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mutta sinähän täällä olet tehnyt itsestäsi yhtäkkiä tyhmän, minä olen yhä Mensa-kerhossa ja nelinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen, sekä lisäksi kosmopoliitti maailmanmatkaaja. Ei, nyt sulla on käynyt virhe tossa, en minä voi mitenkään olla tyhmä!

No en kyllä ole. Eikä kyllä paskaakaan kiinnosta jos näin ajattelet. Siitä vain ajattelemaan. Jos on niin köyhä elämä.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No en kyllä ole. Eikä kyllä paskaakaan kiinnosta jos näin ajattelet. Siitä vain ajattelemaan. Jos on niin köyhä elämä.
Ei hätää, minä olen itse asiassa ihan varakas. Tietenkin. Olenhan Mensa-kerhossa ja nelinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen.

Jaa, niin siellä on toi futispelikin vielä menossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös