Kannattaminen ei ole sama asia kuin symppaaminen tai toivominen. Kumma, kun pitää tehdä itsestään yhtäkkiä tyhmän.
No sympataan tietysti aina ns. pienempää, mutta ei siinä määrin, että tunteisiin ikinä menisi. Oikeastaan olen huomannut, että toivon aina että menevät jatkoajalle, niin saapi vahdata kauemmin.Tavallaan joo, mutta jos ja kun ei ole ehdotonta suosikkia alussa niin draamaisen pelin kuluessa muodostuu kumminkin monesti joku symppispuoli siinä. Ei aina.
En mä sanoisi, että yhtäkkiä.
On se aika kumma. Suosittelen lopettamaan ihan suosiolla.Kumma, kun pitää tehdä itsestään yhtäkkiä tyhmän.
Oliko tuo kentällä pyöriminen sitä kentän skannaamista?
On se aika kumma. Suosittelen lopettamaan ihan suosiolla.
Virkkusen mukaan Martinez on torjunut melkein puolet pilkuista. Oli kuulemma 5 torjunut ja 11 päästänyt.Virkkusen mukaan Noppert on torjunut 1/6 kohtaamistaan pilkuista, joten ei liene ekspertti. Martinez sen sijaan on.
Niin on. Haista FIFA vittu. 8 vuoden päästä voitte sitten rinkirunkata Saudi-Arabian MM-kisoille.Saakeli että tämä on hieno laji, kaunis laji. Ugh! Vittu mikä peli.
Harmi jos yksi peli niistä tuhannesta riittää vaihtamaan mielialaa vaikkei oikein mitään ole edes perseillyt. Modricille soisin itsekin, vaan en Kroatialle.Niin minäkin ajattelin ennen tätä peliä. Mutta enemmän soisin sen nyt vaikka Modricille.
Kuten myös toisinpäin.Nimimerkki vahvistaa teorian.
Hyvä strategia. Ja joka eurolle vastinetta.No sympataan tietysti aina ns. pienempää, mutta ei siinä määrin, että tunteisiin ikinä menisi. Oikeastaan olen huomannut, että toivon aina että menevät jatkoajalle, niin saapi vahdata kauemmin.
Onko tämä joku uusi Etelä-Amerikkalainen tukkamuoti?Älä nyt hauku Fashapsia.