Tuohan on alle kolmasosa.Virkkusen mukaan Martinez on torjunut melkein puolet pilkuista. Oli kuulemma 5 torjunut ja 11 päästänyt.
Tuohan on alle kolmasosa.Virkkusen mukaan Martinez on torjunut melkein puolet pilkuista. Oli kuulemma 5 torjunut ja 11 päästänyt.
Mulle ainakin on Jatkiksessa tullut sellainen fiilis. Se on se alemmuuskompleksi. Minulle nuo kaksi on top-kakkosessa. Tai jos Messi voittaa MM-pokaalin niin sitten Messi. Ronaldo Euroopan vapahtajaksi jää vain.Tuntuuko muistakin, että Messin fanipojat ovat keskimääräistä tosikompaa porukkaa?
onEiks Messillä oo kans kortti alla?
Olihan tuo joo vähän tollanen aika ns. huumori tilanne, kun Argentiinan kaveri käy makuulleen muurin taakse, ettei pallo mene läpi ja sitten se pallo juuri menee siitä makaavan pelaajan vierestä, kun tulee tuollainen ratkaisu ja syöttö ihan siitä makaavan pelaajan jalkojen vierestä. Jäätävä ratkaisu kyllä Koopmeinersilta kaivaa tollanen kikka tohon väliin.Hiukan hölmön näköinen tuo Argentiinan muuri kun hyppää.
Jalalla olisi ollu paljon järkevämpi pelata.
T: Asiantuntija
Valavuorella kohta vip-paketit tarjolla. Nopeat vie. Ei halvin.Tästä seurannasta voisi maksaa vaikka lipun.
Kuse pulloonPirun hankala seurata matsia ja lukea tätä viestitulvaa samaan aikaan. Missähän välissä kerkeis edes kusella käymään.
En ole vastaavaa ihan hetkeen nähnyt.Olihan tuo joo vähän tollanen aika huumori tilanne, kun Argentiinan kaveri käy makuulleen muurin taakse, ettei pallo mene läpi ja sitten se pallo juuri menee siitä manaavan pelaajan vierestä, kun tulee tuollainen ratkaisu ja syöttö ihan siitä makaavan pelaajan jalkojen vierestä. Jäätävä ratkaisu kyllä Koopmeinersilta kaivaa tollanen kikka tohon väliin.
Vaihdetaan paitoja sitten kun Englanti on maailmanmestari.Joo sanotaan. No hard feelings. En mä nyt oikeasti kaikesta ole niin vakavissani.
98 kisoissa ja Argentiinan tekemänä Englantia vastaan. Oli hieno kans.Oli kyllä uskomaton tuo Hollannin tasoitus. En muista nähneeni koskaan tuollaista, ei tule vastaavaa mieleen. Täytyy katsoa uusintana matsin jälkeen.
Tuleeko Jagr kansRobert Lang kentälle
Aina voi kusta housuun.Pirun hankala seurata matsia ja lukea tätä viestitulvaa samaan aikaan. Missähän välissä kerkeis edes kusella käymään.