Qatarin nettisivuilta. Sen mestaamisvideon vieressä on.Meni 2-2 tasoitus ohi. Mistä näkis?
Meni 2-2 tasoitus ohi. Mistä näkis?
Mutta sinähän täällä olet tehnyt itsestäsi yhtäkkiä tyhmän, minä olen yhä Mensa-kerhossa ja nelinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen, sekä lisäksi kosmopoliitti maailmanmatkaaja. Ei, nyt sulla on käynyt virhe tossa, en minä voi mitenkään olla tyhmä!Niin sinusta oli kyse.
Ainakin tästä alla olevasta twiitistä pitäis nähdä:Meni 2-2 tasoitus ohi. Mistä näkis?
Argentiinassa vain sen maalin alla on k18 merkintäQatarin nettisivuilta. Sen mestaamisvideon vieressä on.
Mitä sinä sitten teet täällä?Niin on. Haista FIFA vittu. 8 vuoden päästä voitte sitten rinkirunkata Saudi-Arabian MM-kisoille.
Outoa, että jatkoajassa on oma osionsa näille Qatarin paskakisoille.
On sanottava, että Messilläkin hieman lähtenyt nyt käsistä. Mutta jokainenhan tuolla kalastelee tällä hetkellä minkä kerkiää.Kumpaakohan Messi on loppupelistä tehnyt kilometrillisesti enemmän: juossut vs. kierinyt maassa?
Mutta sinähän täällä olet tehnyt itsestäsi yhtäkkiä tyhmän, minä olen yhä Mensa-kerhossa ja nelinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen, sekä lisäksi kosmopoliitti maailmanmatkaaja. Ei, nyt sulla on käynyt virhe tossa, en minä voi mitenkään olla tyhmä!
Jatkoajan liveseuranta on aina parasta viihdettä! Ihan sama vaikka peli vituttaisi niin jatkoaika saa hymyn huulille.En tiedä kumpi on parempaa viihdettä, matsi vai tämä viestiketju ;D
Onhan se. En tiedä mitä sanoa. Korjoitin viisi virkettä, mutta deletoin kaikki ennen lähettämistä. Mulle kumminkin eka peli vasta, joten olen vähemmän paha kuin te.Outoa, että jatkoajassa on oma osionsa näille Qatarin paskakisoille.
Ainakin tästä alla olevasta twiitistä pitäis nähdä:
Meni 2-2 tasoitus ohi. Mistä näkis?
Tomas Brolinilta 1994 vähän vastaava, jos muistan oikein. Vai olikohan Ingeson?Oli kyllä uskomaton tuo Hollannin tasoitus. En muista nähneeni koskaan tuollaista, ei tule vastaavaa mieleen. Täytyy katsoa uusintana matsin jälkeen.
Tästä seurannasta voisi maksaa vaikka lipun.Jatkoajan liveseuranta on aina parasta viihdettä! Ihan sama vaikka peli vituttaisi niin jatkoaika saa hymyn huulille.
Oot tainut liikaa kuunnella Antti Tuiskua. Ootsä nyt irti?No en kyllä ole. Eikä kyllä paskaakaan kiinnosta jos näin ajattelet. Siitä vain ajattelemaan. Jos on niin köyhä elämä.
Ei hätää, minä olen itse asiassa ihan varakas. Tietenkin. Olenhan Mensa-kerhossa ja nelinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen.No en kyllä ole. Eikä kyllä paskaakaan kiinnosta jos näin ajattelet. Siitä vain ajattelemaan. Jos on niin köyhä elämä.
Ylipäätänsä intohimoiset fanit ovat todella outoja.Tuntuuko muistakin, että Messin fanipojat ovat keskimääräistä tosikompaa porukkaa?