MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 586 120
  • 18 217

Ralph

Jäsen
Selostaja kertoi Martinezin torjuntaprosentista, että kuusi laukausta kohti maalia, joista kaksi torjuntaa. Torjuntaprosentti on kuulemma 16, mutta peruskoulumatematiikalla tuosta saa prosentiksi 33,33.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Jos ei Krotia pian tee maalia, niin laitan Lea Lavenin lavakeikan sisään vuodelta 1987. Siinäkin on enemmän tunnetta.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Jos ei Krotia pian tee maalia, niin laitan Lea Lavenin lavakeikan sisään vuodelta 1987. Siinäkin on enemmän tunnetta.
Jos maalia ei näillä puheilla tule, niin muutan Kööpenhaminaan ja haen Ruotsin kansalaisuutta. Se on sentään EU-maa.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Jos ei näillä puheilla kohta Kroatia tee maalia, ostan saipan kausikortin. Ne sentään tekee joskus maaleja.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Jos maalia ei näillä puheilla tule, niin muutan Kööpenhaminaan ja haen Ruotsin kansalaisuutta. Se on sentään EU-maa.
Ruotsin fanittaminen on aina tuntunut perverssiltä, mutta tästä ketjusta olen saanut opastusta, että se on ehdottomasti jopa suotavaa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Aivan vsrmasti on. On noita muitakin maita, jotka eivät EM- tai MM-kisoissa ole läheskään joka vuosi olleet ja on löytynyt se ns oma joukkue. Toki varmaan kun oma maa on kisoissa niin kannatetaan sitä, mutta sitten hypätää tämän oman suosikkijoukkueen bandwagoniin.
Mä olen aika varma, että muissa Pohjoismaissa kuin Suomessa ei ole Bhutan-faneja!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onkohan se Becksin ampuma pallo vieläkään tippunut alas minkä mies ampui pilkulta taivaan tuuliin EM-kisoissa Portugalia vastaan vuonna 2004?
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
1+2
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös