Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Miettinen iski puukon Erkan selkään.
Ei tuo vielä mitään, Raimo Summanen heitti kerran erkan jäälle kesken pelin kun suuttui tuomareille.Miettinen iski puukon Erkan selkään.
Kerran se heitti myös Janne Niinimaan pukukopin ovesta läpi.Ei tuo vielä mitään, Raimo Summanen heitti kerran erkan jäälle kesken pelin kun suuttui tuomareille.
Darren McCarty pelasi Niinimaan kebab-kioskille.Kerran se heitti myös Janne Niinimaan pukukopin ovesta läpi.
Lähtikö Miettinen isoista ovista ulos?Miettinen iski puukon Erkan selkään.
Kaima varmaan lainaa aukkareita.Löytääkö Bono seuraavaan peliin lasit? Toivottavasti ei. Kymmenen maalin päivä, on nämä upeita aikoja.
Hyvin on Frank Papan opit sisäistetty.Minun verorahoilla siellä käsketään koskettelemaan toisia.
Vaikka olisit kuinka taitava jalkapalloilija ja varsinkaan kun olet yksi parhaista koskaan, niin ei ole mahdollista että kovin mulkku olet. Muuten jää kaikki saavutukset kyllä tulematta. On tämä joukkueurheilu sillä tavalla yksinkertaista.Sitäkin, siis monella tavalla kusipää, mutta mahtava pelaajana. Mutta se kaikki huono tiimipelaaja ei näkynyt näin räikeästi kun se oma peli toimi. Mulla itsellä keitti kuitenkin yli siinä kohtaa kun sä kuset kokonaan sun joukkueen ja tiimikaverit, vaikka en edes kannata Manua.
Olen kyllä tästä täysin eri mieltä. Väitätkö, että joukkueurheilu maailma ei tunne mulkkuja- tai tosimulkkuja ihmisiä? Että ne tosimulkut on kaikki väistelleet joukkueurheilun vaikka kaikilla muilla yhteiskunnan tasoilla löytyy menestyneitä, ihan läpi kotaisin mulkkuja ihmisiä.Vaikka olisit kuinka taitava jalkapalloilija ja varsinkaan kun olet yksi parhaista koskaan, niin ei ole mahdollista että kovin mulkku olet. Muuten jää kaikki saavutukset kyllä tulematta. On tämä joukkueurheilu sillä tavalla yksinkertaista.
Jos olet kopissa mulkku, harvemmin se joukkue menestyy usein tai sinä siinä. Jos et nauti kopissa minkäänsorttista kunnioitusta ja ole yhtä muiden kanssa, niin ei tuollaisia urapolkuja tule. Meillä on kovin vähän Ronaldon mulkkuudesta tietoa, kun lehdistö uutisoi jokaisen äänettömän pierunkin. Kaveri lienee rahoillaan tehnyt paljon hyvääkin.Olen kyllä tästä täysin eri mieltä. Väitätkö, että joukkueurheilu maailma ei tunne mulkkuja- tai tosimulkkuja ihmisiä? Että ne tosimulkut on kaikki väistelleet joukkueurheilun vaikka kaikilla muilla yhteiskunnan tasoilla löytyy menestyneitä, ihan läpi kotaisin mulkkuja ihmisiä.
Ronaldossa vielä vanhemmiten se mulkkuus on alkanut olemaan täysin läpinäkyvää, josta syystä istui penkillä myös tämän ottelun avauksesta.
Toki Ronaldon kohdalla on hyvä muistaa, että niitä erivapauksia ja tietynlaista käytöstä on helppo katsoa läpi sormien, kun mies painoi maali per peli tahtia ja joukkueet missä pelasi voittivat jatkuvasti.Minä en usko, että pystyt missään lajissa saavuttamaan noin paljon, ilman että olet muiden arvostama. Mulla on kokemusta joukkueurheilusta vain pääsarjatasolle saakka, enkä silläkään tasolla oikein näe kovin paljoa kyseisellä ominaisuudella menestymisen menekkiä. Saati sitten, että joku olisi planeetan parhaimpia.
Jos puhtaasti pelillisesti miettii, niin isoin hyöty olisi jos tekisi pallottomana töitä samalla tavalla kuin muutkin, eikä säästelisi voimia niihin muutamaan maalipaikkaan jotka tulee saamaan. Tämän osalta itse olen viimeisen vuoden paukuttanut päätä seinään ja niin on myös jokainen häntä valmentanut valmentaja sinä aikana.Jos puhtaasti pelillisesti miettii, niin eniten hyötyä Portugalille Ronaldosta olisi jos hän lopettaisi ylimääräisen seilaamisen hyökkäyskolmanneksella, ja keskittyisi operoimaan keskellä ja boksissa, jossa hän on edelleen osoittanut olevansa vaarallinen.
En ole eri mieltä tästä. Mietin lähinnä siitä näkökulmasta, mikä olisi realistinen vaihtoehto. Ikänsä samalla puolustusmentaliteetilla pelannutta CR:ää tuskin kukaan enää saa paiskimaan puolustussuuntaan töitä samalla tavalla kuin vaikkapa mainitsemasi Ramos, mutta muuntautuminen Zlatan-tyyppiseksi puhtaaksi targetiksi voisi luonnistuakin.Jos puhtaasti pelillisesti miettii, niin isoin hyöty olisi jos tekisi pallottomana töitä samalla tavalla kuin muutkin, eikä säästelisi voimia niihin muutamaan maalipaikkaan jotka tulee saamaan. Tämän osalta itse olen viimeisen vuoden paukuttanut päätä seinään ja niin on myös jokainen häntä valmentanut valmentaja sinä aikana.
On, se on helvetin hurja. Ja pysyn kyllä iloisesti väitteeni takana. Varsinkin kun puhutaan lajin kaikkien aikojen parhaista. Ei siellä kopissa ainakaan voi sitä olla ja joukkuekavereille, silloin ainakaan ei tuollaisia uria luoda.No nyt on hurja väite, että mulkut ei menesty joukkuelajeissa. Varsinkin kun puhutaan maalintekijästä.
Todennäköisesti määrittelemme mulkun eri kriteereillä tai sitten höpötät huvikseen päivän selvästä asiasta. Olen kuitenkin aika varma ensimmäisestä vaihtoehdosta.On, se on helvetin hurja. Ja pysyn kyllä iloisesti väitteeni takana. Varsinkin kun puhutaan lajin kaikkien aikojen parhaista. Ei siellä kopissa ainakaan voi sitä olla ja joukkuekavereille, silloin ainakaan ei tuollaisia uria luoda.