Tämä on isku.
Kävikö Ronaldo ees onnittelemassa? Jos kävi niin saleen repi rastasta ja kiljui että mikset syöttänyt vittu olin ihan vapaana!
Kyllä minä enemmän itseni profiloin mikiksi.Kukahan oli se hessu joka tänään mulle vittuili, että Portugali kuulemma häviää? :D
Avarilla naamaan.Kyllä se sinne tuli läpyt antaan
Olinko se minä? Anteeksi jos olin, en muista.Kukahan oli se hessu joka tänään mulle vittuili, että Portugali kuulemma häviää? :D
Meni haastatteluun.Ronaldo kävelee suoraan pukukoppiin.
Millainen ilme oli haastattelussa?Meni haastatteluun.
Muut jää kiittämään yleisöön. 6-1 voitto. Ronaldo kävelee kyrpä otassa koppiin. Ei vittu.
Työpaikka?Meni haastatteluun.
Sehän teki jo sopimuksen kisojen aikanaTyöpaikka?
Haastattelee itse itseään pukukopin peilin kautta, samalla kun Ramos kertoilee hattutempustaan oikealle medialle.Meni haastatteluun.
Saanut Pohjois-Korealta 201milj. tarjouksen. Nyt on haastattelussa voiko purkaa sopimuksen Saudien kanssa ja hyväksyä uuden tarjouksen.Työpaikka?
No mutta tota samaa ilmettä on nyt nähty ihan liikaa. Joukkueurheilussa sä iloitset sun tiimikavereiden ja joukkueen puolesta. Ei tää mitään väkisinhiihtoa ole.Taitaa olla vähän riitaa valmentajan kanssa ja pistäähän se vituttamaan. Ehkä seuraavassa pelissä taas hymyilyttää, jos pääsee totuttuun tapaan avaukseen.