Olisiko sen pitänyt kävellä vinosti?Ronaldo kävelee suoraan pukukoppiin.
No mutta tota samaa ilmettä on nyt nähty ihan liikaa. Joukkueurheilussa sä iloitset sun tiimikavereiden ja joukkueen puolesta. Ei tää mitään väkisinhiihtoa ole.
Antti ”Antti ”NHL” Miettinen” Miettisen tytär.Tää Miettinen on hyvä.
En lähtisi 6-1 voittavaa kokoonpanoa muuttamaan.Taitaa olla vähän riitaa valmentajan kanssa ja pistäähän se vituttamaan. Ehkä seuraavassa pelissä taas hymyilyttää, jos pääsee totuttuun tapaan avaukseen.
Diagonaalisti, sillee ku lähetit menee shakkilaudalla.Olisiko sen pitänyt kävellä vinosti?
Helpoin valinta.Haluaisitko olla Santosin housuissa, kumpi avaukseen, Ramos vai Ronaldo
Sitäkin, siis monella tavalla kusipää, mutta mahtava pelaajana. Mutta se kaikki huono tiimipelaaja ei näkynyt näin räikeästi kun se oma peli toimi. Mulla itsellä keitti kuitenkin yli siinä kohtaa kun sä kuset kokonaan sun joukkueen ja tiimikaverit, vaikka en edes kannata Manua.Tommonen se on ollut vaikka miten pitkään.
En haluaisi, olen hetero nimittäin, mutta toiseen kysymykseen vastaus on aika helppo. Se joka teki tänään 3 maalia.Haluaisitko olla Santosin housuissa, kumpi avaukseen, Ramos vai Ronaldo
Sitäkin, siis monella tavalla kusipää, mutta mahtava pelaajana. Mutta se kaikki huono tiimipelaaja ei näkynyt näin räikeästi kun se oma peli toimi. Mulla itsellä keitti kuitenkin yli siinä kohtaa kun sä kuset kokonaan sun joukkueen ja tiimikaverit, vaikka en edes kannata Manua.
En haluaisi olla Santosin housuissa ja se ei liity avausvalintaan.Haluaisitko olla Santosin housuissa, kumpi avaukseen, Ramos vai Ronaldo
En haluaisi, olen hetero nimittäin, mutta toiseen kysymykseen vastaus on aika helppo. Se joka teki tänään 3 maalia.
Tiiätkö mitä se niihin kirjoittaa?Pepe on hieno mies. Siellä se jakelee nimmareita pelipaitoihin ottelun jälkeen.
Marokkokin saa siis tulla kentälle.Marokko teki tänään kolme maalia.
Kippis tälle mielikivalle!Antti ”Antti ”NHL” Miettinen” Miettisen tytär.
Marokkokin saa siis tulla kentälle.
En haluaisi, olen hetero nimittäin, mutta toiseen kysymykseen vastaus on aika helppo. Se joka teki tänään 3 maalia.
Valavuoren record näissä "varmoissa tiedoissa" on häkellyttävä.Kukahan oli se hessu joka tänään mulle vittuili, että Portugali kuulemma häviää? :D