No niin... alkaa kohta olemaan joukkueen palaset kohdillaan. Tässä uudelleen veikkausta kokoonpanosta Minksiin:
Filppula - Koivu - Granlund
Lehterä - Kontiola - Aaltonen
Keränen - Jokinen - Ruutu
Komarov - Immonen - Haula
13.hyökkääjä Teräväinen
Hietanen - Mäenpää
Mäntylä - Karalahti
Pokka - Ristolainen
Jaakola - Kukkonen
Rinne
Rämö
Saros
No niin... alkaa kohta olemaan joukkueen palaset kohdillaan. Tässä uudelleen veikkausta kokoonpanosta Minksiin:
Jos nyt Granlund ja Filppula vapautuvat, niin en millään usko että jätkät tulee, vetoavat kauden lopussa tapahtuneisiin loukkaantumisiin.
Komarov - Jokinen - Salminen
Lehterä - Kontiola - Kiiskinen
Jormakka - Immonen - Palola
(Pyörälä, Wirtanen)
Ties kuinkamonettako kertaa, mutta eikö Filppula ole jo sanonut tulevansa kisoihin jos kausi NHL:ssä ei jatku? Granlundiin en usko itsekään, sen verran reilusti ollut näitä päävammoja ja viimeisimmästä ei ole edes kovin pitkä aika.
Salminen taisi olla loukkaantuneiden listalla eikä näin ollen ole kisoihin osallistumassa. Korjatkaa joku mikäli muistan väärin.
No sittenhän näät :D, mutta itse väitän vahvasti että Filppula ei tule.
Sinä se olet kyllä varsinainen tapaus. Kävit viimeksi eilen samaiseen topikkiin ilmaisemassa epäilyksesi siitä, ettei Filppula tule kisoihin.
Sitten kirjoitat: "Ok, muistelin aika varmasti että tuo kommentti olisi annettu ennen kyseistä loukkaantumista, mutta kai olin sit väärässä. Kun siinä haastattelussa ei puhuta mitään "nykyisestä" loukkaantumisestakaan. Mutta hieno juttu jos saatas Vilppula kisoihin ;)"
Sitten tulet taas seuraavana päivänä ilmaisemaan epäiyksesi siitä, ettei Filppula tule kisoihin.
Finaalijoukkueista toiveena, että Aaltosella ei ole mitään kiintiöpaikkaa kisoihin. Vaikka kansainvälisillä kentillä aikaa ja tilaa ratkaisuihin onkin enemmän kuin finaaleissa, niin sen verran varjojen mailla mies on viime ajat vedellyt, että selviönä en kisapaikkaa pitäisi.
Vähän toivoisi kuitenkin jotain uutta verta nähtävän. Toive:
NHL - NHL - NHL (Filppula, Koivu, Granlund, Ruutu, Haula)
Komarov - Jokinen - Salminen
Lehterä - Kontiola - Kiiskinen
Jormakka - Immonen - Palola
(Pyörälä, Wirtanen)
Rinne
Rämö/Vehanen
Saros/Koskinen/Hovinen/Engren
Mika Pyörälä - Jarkko Immonen - Juhamatti Aaltonen
Jori Lehterä - Petteri Wirtanen - Erik Haula
Varsinainen puolustava kenttä tuolta vaan puuttuu.
Olisihan se Suomen joukkueelle melkoinen juttu, jos nuo kaikki NHL-rajatapaukset tulisivat.
Valtteri Filppula - Mikko Koivu - Tuomo Ruutu
Mikael Granlund - Olli Jokinen - Petri Kontiola
Mika Pyörälä - Jarkko Immonen - Juhamatti Aaltonen
Jori Lehterä - Petteri Wirtanen - Erik Haula
Varsinainen puolustava kenttä tuolta vaan puuttuu.
Lehterä - Jokinen - Ruutu
Pyörälä - Kontiola - Aaltonen
Komarov - Immonen - Haula
Anna mä nyt vaan pysyn mun päätöksessäni että Filppula ei tule kisoihin, kiitti kuitti :)
Huhhuh. Ei tämän selkeämpää kotiinpäin vetämistä voi Tampereelta päin tulla. Aaltonen ei mahdu joukkueeseen ja tämän kevään paras hyökkääjä Pyörälä olisi 13. hyökkääjä. Ja näiden herrojen edelle menee Tapparan Jormakka ja Palola? No onneksi tuo jää toiveeksi sinun osalta.