Raymond Pearl
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Nelosta ei tule rikkoa, vaan sille tulee antaa enemmän vastuuta. Kontiola on parantanut kuin sika juoksuaan ja Joensuu ansaitsee paikkansa rouhijana.
Minulla on sinulle kolme kysymystä, ja sen jälkeen ei enää mitään asiaa.Ja tämä on näitä nimimerkkejä jotka vaati Rämöä maaliin kun Ranska teki mitättömän maalinsa pelin loppuun. Hyvin säkin vedät mun ohessa.
Ja nyt niitä vitun esimerkkejä jossa minä olen antanut aihetta kritisoida Vehasta omilla viesteilläni.
Ja tämä on näitä nimimerkkejä jotka vaati Rämöä maaliin kun Ranska teki mitättömän maalinsa pelin loppuun. Hyvin säkin vedät mun ohessa.
Itseäni ihmetyttää kyllä se, että jotkut puhuvat Granlundin heräämisestä yhden hyvän syötön jälkeen. Joku nobody-Kiiskinen laittoi pari vastaavaa syöttöä tässä pelissä ja kyllähän Granlundin pitäisi olla aivan eri tasolla kuin jonkun Kiiskisen.
Minulla on sinulle kolme kysymystä, ja sen jälkeen ei enää mitään asiaa.
1. Käytkö ihan kaikilla pytyillä?
2. Otatko tuollaiset viestit tosissasi?
3. Milloin olen kirjoittanut tuollaisen viestin? En koskaan
Ei tarvitse vastata.
No onhan noi sun kommentit, koskien Vehasta, aivan puusilmäisyyden huipentumia. Ymmärrän, että "oman" joukkueen pelaajia nostetaan jalustalle, mutta rajansa kaikella.
Voisi kuvitella, että Vehanen on isäsi, sillä niin sokeaa tuo fanituksesi on. En tiedä oletko tosissasi, mutta jos olet, niin ei hyvää päivää. Siellä pelaa Suomi ei Lukko.
Kannattaa ehkä korjata sitä sarkasmitutkaa, jos ottaa ne kaikki "IMURI, NUPE MAALIIN!" huudot tosissaan. Kaikkihan tosiaan lähti Sveitsi pelistä, jossa osa raumalaisista rupesi vaatimaan Vehasta maaliin, koska Lehtonen oli paska. Minun osaltani tämä loppuu tähän.
E: Huomiotavaa muuten että Immonen on Suomen +/- tilaston pohjanimi -3:lla, Joensuun ollessa kärki +3:lla.
Nyt ei missään nimessä aleta tekemään mitään ketjurulettia.
Nyt meni kilometrillä ohi mutta yritin vain epätoivoisesti itseäni puolustaa kun alkaa tulla nurkkaan ajettu olo näiden päättömien syytösten kanssa.
Onko Jalosella kuitenkaan munaa penkittää tätä kokokansansuosikkia, epäilen. 1.ketju on varmasti koskematon.
Ei tämänpäiväisen esityksen perusteella missään nimessä Mikkeä penkille, etenkin kun katsoo mahdollisia korvaajia. Selänteen tilalta voisi siirtää sivuun.Yksikään ihminen, joka on katsonut Suomen pelejä tänä vuonna ja on tajunnut näkemästään jotain, ei kritisoisi jos Granlund olisi penkin päädyssä.
Niin, voisiko kyseessä oikeasti olla se, että kirjoituksesi ovat päättömiä. Luulisi hiljalleen myös siellä päässä jotain tapahtuvan, jos jokaisesta suunnasta tulee kommenttia?? Vai onko kyseessä psychodad -ilmiö, muut ovat väärässä minä en?
Voisiko olla millään mahdollista, että olet oikeasti kirjoittanut ihan päin helvettiä, vai onko kaikki muut ihan pihalla. Tulee mieleen se Hesarin juttu, missä todettiin, että tyhmät ihmiset ovat niin tyhmiä, että eivät tajua olevansa tyhmiä...
Juuri näin! Lisäksi Immosen ketju on ollut suurimmissa vaikeuksissa - ei yhtään yllättäin - Pohjois-Amerikan joukkueita vastaan, joita ei enää näissä kisoissa nähdä. Voisin hyvin kuvitella, ettei esim. Immosen peli ainakaan huonone tästä eteenpäin.Ei nelosta tarvi silti rikkoa, vaan antaa kunnolla peliaikaa kuten Jalonen tänään antoi. Kontiola on ollut ehdottamasti Suomen toiseksi paras sentteri näissä kisoissa, eli ansaitsee Koivun jälkeen myös toiseksi eniten peliaikaa. Immosen tämän kevään panokseen olen äärimmäisen pettynyt. Vaikea uskoa samaksi kaveriksi joka viime keväänä johdatti Suomen MM kultaan. Eipä tarvitse kenenkään enää ihmetellä miksei Immonen ja Pesonen pelaa änärissä..
Juuri näin! Lisäksi Immosen ketju on ollut suurimmissa vaikeuksissa - ei yhtään yllättäin - Pohjois-Amerikan joukkueita vastaan, joita ei enää näissä kisoissa nähdä. Voisin hyvin kuvitella, ettei esim. Immosen peli ainakaan huonone tästä eteenpäin.
Ei tämänpäiväisen esityksen perusteella missään nimessä Mikkeä penkille, etenkin kun katsoo mahdollisia korvaajia.
Kirjoitetaan varmaan vähän eri asiasta. Minä tarkoitin tilannetta, jossa vain Granlund siirretään sivuun paikastaan ja siihen, kakkosen laitaan, nostetaan kaveri paikkaamaan. Sinä taas tarkoitit viestissäsi ilmeisesti sitä, että koko PIG tiputettaisiin neloskentäksi ja lisäksi Mikke voitaisiin vaihtaa Pyörälään tai Tuppuraiseen?
Uskomattoman hienoa että noinkin pienellä muutoksella (viivelähdöt minimiin, suoraviivaista nopeaa avauspeliä sen sijaan) oli valtava vaikutus Suomen peliin.
Hienoa leijonat!
Kirjoitetaan varmaan vähän eri asiasta. Minä tarkoitin tilannetta, jossa vain Granlund siirretään sivuun paikastaan ja siihen, kakkosen laitaan, nostetaan kaveri paikkaamaan. Sinä taas tarkoitit viestissäsi ilmeisesti sitä, että koko PIG tiputettaisiin neloskentäksi ja lisäksi Mikke voitaisiin vaihtaa Pyörälään tai Tuppuraiseen?