Laitetaas vielä Dream Team sillä oletuksella, että kaikki tippuneet ja mahdollisesti putoavat tulisivat kisoihin:
T. Ruutu - M. Koivu - Aaltonen
Granlund - S. Koivu - Peltonen
Pesonen/Bergenheim - Immonen - Hartikainen
J. Ruutu - Nokelainen - Komarov
Lydman - Salmela
Lepistö - Niskala
Väänänen - Kukkonen
Jaakola - Puistola
Änäriveskari - Vehanen - Lassila
edit: typo
Kyllä tämä minulle kelpaisi, pari pointteja mitä mietin on että sääli että omasta mielestä aina hyvin maajoukkueessa pelaava N.Kapanen joutuu sivuun tällä miehistöllä ja myös miten ketju Granlund - Saku - Peltonen toimisi kovaa taklaavia joukkueita vastaan? Tähän voin vastata itse että toivon mukaan tämä ketju toimisi niin hyvin MM-tasolla että kukaan ei koskaan pääsisi iholle. Ville Leino olisi jännä nähdä Aaltosen paikalla, mutta en tiedä jos hän on valmis lähtemään kisoihin tai jos mahd. sopimusneuvottelut antavat luvan lähteä. Timonen jos tulis pakistoon niin nimien suhteen näyttäisi jo aika hyvältä.
Maalivahdeista niin Vehanen - Lassila - Hovinen triosta näkisin että Vehanen on se selkeä ykkönen. Vaikkakin Lassila pelasi tshekin turnauksen paremmin niin en aivan luota häneen. Viime vuonna finaaleissakin hörppäsi pari helppoa. Oma toiveeni olisi Rask tai Niittymäki.
Siinä minun unelmat tälle joukkueelle. Veikkaukseni on kuitenkin se että Ameriikasta emme enää apuja saa, korkeintaan J.Ruutu ja Lydman.
Jotta ei menisi ihan off-topiciksi niin laitan vielä omat sommitelmani niillä mitä nyt on:
T. Ruutu - M. Koivu - Aaltonen
Granlund - Kapanen - Peltonen
Pesonen - Immonen - Lahti
Pihlström - Nokelainen - Komarov
(Lajunen, Pyörälä)
Lepistö - Salmela
Niskala - Väänänen
Kukkonen - Jaakola
Välivaara - Puistola
Vehanen - Lassila - Hovinen