MM-kisat 2011: Päivä 17 (su 15.5.2011) - MITALIPELIPÄIVÄ

  • 345 431
  • 1 175
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ralph

Jäsen
Anssi Salmela pitää pokaalia sen verran paljon itsellään että eiköhän NOKIAN TORILLA TAVATA. Vai mikä lie Pirkkalaistori se onkin..

Ny rillataan. Joskain kumman syystä paras fiilis ja hymy eniten korvissa oli kun Teemu Lassila nosti pokaalia. Hyvä Jäämise!
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hattu pois päästä. Itse sohvalla kritisoin Jalosen peluutusta kisojen alkuvaiheessa perinteisenä pessimistinä. Tässä pelissä kuitenkin varsinkin kolmas erä oli jotain uskomatonta. Ja mielelläni totean että olin väärässä kun Jalosta kritisoin.

Jalonen muuten kommentoi että kyseessä ei ollut Jalosen joukkue vaan Koivun joukkue, antoiko Jalonen siis Koivun valita pelaajia vai mitä tuolla tarkoitti..

Loistavaa, kiitos!
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
"Tää ei ole Jukka Jalosen joukkue, tää on Mikko Koivun joukkue." Jukka Jalonen sen sanoi, tämä joukkue oli nimenomaan pelaajien joukkue, jolla ei mennyt paskat housuun. Mikko Koivu on universumin kapteeni heti, kun veljensä ei enää jaksa!

Uskomaton fiilis. Olin kuusi vuotta ja neljä kuukautta vanha, kun Suomi voitti ensimmäisen maailmanmestaruutensa, en silloin olisi uskonut, että oma poikani on vuoden ja kuukauden vanha, kun Suomi voittaa historiansa toisen maailmanmestaruuden.

Kiitos Suomi!
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
On tää ihan huikeeta. Nyt on se hetki kun olen ylpeä Suomesta ja haluaisin olla Suomessa!
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Minulla ei ole mitään järkevää sanottavaa. Haluan vain osallistua historialliseen ketjuun.

Kiitos Leijonat. Jumalauta Kiitos. Vielä en edes tajua.

P.S. Ajassa 39.52 Ruotsi johti ottelua. Onko heitä koskaan vedetty näin lujaa kakkoseen?

EI kai tässä mitään, mutta kyllä yllä oleva kommentti pitää muistaa! 1995,2011...nevö forget!
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
International Herald Tribune ei ole edes urheiluosion jääkiekko palstalle saanut päivitettyä päivän selvää ykkösaihetta... huolestuttavan surkeaa toimintaa.. ;D

Ei juma.. "Täysi suhari" Vehanen.. Kultaa.. "Hazardi-herkkä" Niskala..Kultaa..
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Mahtavaa! Tunnustan, en uskonut tähän turnauksen alussa. Hienolta tuntuu olla väärässä! Nyt voidaan unohtaa se Tukholma, eikä tarvi vähätellä kisoja. NHL pelaajia oli mukana ja Suomella vain neljä. Silti se pytty vain harjattiin kotiin!
 

Sinister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Red Wings, Islanders, TB Buccaneers
Että tuntuu hyvältä. 16 vuotta, ihan oikeasti. Aivan mielettömän pitkä aika jääkiekkoilussa. Tästä toivottavasti saadaan potkua vuosiksi ja vuosiksi eteenpäin joka osa-alueella. Kunnon potkua perseelle suomalainen jääkiekkoskene onkin tarvinnut. Loistofiilis tällä hetkellä! Kiitos Jukka, kiitos Juti, kiitos Mikke ja koko Suomen kansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös